Sabah saatlerinde efsuncular kalkmış ve çalışıyorlardı yanlarına gelen sasuke ise ne yaptıklarını öğrenmek için izliyordu.
Dün buraya geldikten sonra lan wangji ile konuşmaya çalışmış ama işler hiç umduğu gibi olmamıştı.
Çünkü wangji hiç konuşmamış sadece "mn" diye bir ses çıkartmıştı.
Tam bu dusunculer ile izlerken yanlarına siyah kıyafetli ve saçları kırmızı kurdale ile bağlı biri gelmişti.
???
Ah günaydın lan zhan size günaydın siz şu japonyadan gelen shinobiydiniz değil mi adınız nedir ?
Benim adım wei wuxian hem efsuncu hemde lan wangjinin dostuyumSasuke
Tanıştığımıza memnun oldum wei wuxian ben uchiha sasukeAcaba size birkaç soru sorabilir miyim ?
Wei wuxian
ElbetteSasuke
Dün soygunlar ile ilgili konuştuk ama ölümleri konuşmadık acaba neden öldükleri belli mi ?Wei wuxian
Ölümler ile ilgili. Birkaç şey biliyorumMesela ilk ölümler genelde yeni yetme efsunculardi. Fakat son zamanlarda sadece iyi efsuncular ölüyor ve bunun arkasında kim varsa ilk önce efsunclarin bitmesini istiyor gibi .
Ayrıca bildiğim kadarı ile ellerinden kurtulan kişiler lanetlenmiş . Bu yüzden komadalar .
Biz ne yaparsak yapalim duzelmiyorlar.
Ben kara efsun ustasiyim. Ama iyi efsuncular yol gisteriyorum. Bu lanetler benim için kolay olmalıydı ama yinede tam çözemedim
Sasuke
Teşekkürler bilgi için. Ama kara efsun sanatı nasıl birşey ?Wei wuxian
Şöyleki ben aslinda normal bir efsuncuydum fakat altın özümü birine verdim orası sır olarak kalsın . İşte verdikten sonra bir yerde kara efsunu araştırdım ve öğrendim.Bir gün kara efsunun bulunduğu yere giderken biri beni uçurumdan attı ve kara efsunun bulunduğu yere düştüm bir ay içinde orda savaş verdim ve muğber enerjiyi kontrol edebildim .
Şimdi ise bu muğber enerji ile kötüleri yok edebiliyorum . Lanetleri bile cozeiliyorum fakat şu sıralar lanetleri tam çözemez hale geldim bu yüzden sizden yardım istedik.
Sasuke
TamamWei wuxian birinin çağırması üzerine ayrılmıştı. Lan wangji ise tepkisiz duruyordu. Sasuke eğitimi dikkatle izliyordu.
Ama aklımda birkaç soru vardı.
Sasuke(içinden )
Hmm öldürmeler yeni yetmeden iyi efsuncular çıkmış ayrıca çalınan eşyalarda öyle oldu onda ağırdan hafife inmiş peki neden öldürmeler çoğaldı ki ?Ayrıca wei wuxian kara efsun ustası fakat kötülüğü sezemiyor acaba ondan daha kıdemli birimi var yoksa kötülüğünü gizleyen birimi var ?
Buralar korunaklı ama nasıl birisi içeri girebilir ki ?
Hmm konu hakkında biraz daha bilgiye ve gozleme ihtiyacım var akşam vakti uyurken klon yapsam iyi olur biraz gözleme ve bilgiye ihtiyacım var .
Sasuke bu düşünceler ile akşam yapacağı şeyi kestirmisti.
Bu sırada ise konohada herkes Naruto ve sasukeyi konuşuyordu. Tsunade onların bir yere gittiklerini ve gelmelerinin uzun süreceğini söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian
Fanfictionsasuke ve Naruto bir görev için Çin'e gonderilir Çin'de ise kılıç eğitimi ve meditasyon gibi önemli şeyleri bilen dört kişi ile eğitime başlarlar bu dört kişi çok büyük ustadirlar ve Naruto ve sasukeyi zorlarlar bu dörtlü güçlüdür peki aşk konusund...