bölüm on yedi (düğün hualian )

30 2 55
                                    

Bir yıl sonra

Aradan bir yıl geçmişti. Naruto bu zaman icerisinde Çin'deki dostlarindan evleneceklerini öğrenmişti ama bu yıl sonra idi.

Çünkü görevleri vardı ve hiç boş günleri yoktu. Narutoda sasuke ile evliliktarihi almıştı dört ay önce bu gün ise taklsan düğün için alışveriş yapılıyordu.

Shisuinin ikizleri olmuştu biri erkek diğeri kızdı. İsimleri izani ve ve inazi idi. Kızın adı inami uchihaydi aynı babası itachi gibi güzeldi. Ama yine aynı onun gibide sertti

İzani ise shisuiye daha çok benziyordu.oda sertti ama inazi gibi değildi.

Naruto izaninin adını koymuş sasukede inazinin adını koymuştu. Yani ikizler Naruto ve sasuke tarafından isimlendirilmişti.

Bu sırada deidara ve nagato sevgili olmuştu. Nagato görünüşü ve konuşma şekli ile semeydi. Birkez ilişkiye girmişlerdi.

Zaten bundan sonra işler karismisti. Deidara gebeydi. Bu yüzden sadece iki ay önce evlenmislerdi.

Deidara şuanda dördüncü ayindaydi ve asermeler nagatoyu zorluyordu.

Çin'de ise xie lian ve hua cheng evlilikleri yakındı burda bir ay sonraydı
Ondan sonra bir hafta da ise wei wuxian ve lan wangjinin düğünü vardı.

Sonraki ay ise Naruto ve sasuke idi. Nedense hepsi siraliydi.

Tesadüftü ama böylesi ilkkez görülüyordu. Naruto önce düğünü olacak olan xie lian yanına gidiyorlardı. Sasuke hediye almıştı narutoda başka bir hediye almıştı.

İkili uçaktan indikten sonra düğün yerine gelmişlerdi. Çin'de gelin ve damat kırmızı giyinirdi.

Kırmızı şans ve mutluluğun anlamıni  taşıyordu.

1 ay sonra akşam olmuş herkes toplanmıştı. Bugün düğün günüydü . Herşey yapılmıştı. Xie lianin yanına kardeşi gibi gördüğü shi Qingxuan vardı. Ailesi öldüğü için bazısı şeyleri tanrı salonu yapmıştı.

Gelenekler yapılmış bazı şeyler atlanmisti. Çünkü bazı şeyler kadınları gerektiriyordu.(burayı ben uydurdum devam ke )

En sonunda nikah memuru gelmişti.

Nikah memuru
Hoşgeldiniz sayın davetliler şimdi bu iki gencin nikahi kiyilacaktir

Sayın xie lian bey hiçbir etki tesir altında kalmadan kendi hür iradenizle hua cheng beyi eşiniz kabul ediyormusunuz ?

Xie lian
Evet

Alkislarlar

Nikah memuru
Sayın hua cheng bey hiçbir etki tesir altında kalmadan kendi hür iradenizle xie lian beyi eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?

Hua cheng
Evet

Nikah memuru
Sayın şahitler sizde şahitlik ediyormusunuz?

Shi Qingxuan
Evet şahitlik ediyorum

He xuan
Evet şahitlik ediyorum

Nikah memuru
Bende sizi eş ilan ediyorum esinizi opebilirsiniz

Hua cheng eşi hua liani öpmüştü. ( Arkadaşlar Çin'de isim ve soyad hangisi hala bilnedigimden böyle yazdım egerki yanlışsa soylermisiniz )

Herkes bundan sonra hediyelerini ve iyi dileklerini iletmiş ve dagilmislardi.

Bu sırada konohada bir heyecan hakimdi . Shisuinin kızı ve oğlu ilkkez konuşmuştu. Bunu gören ikili aglamislardi.

Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin