Düğün bitmişti herkes iyi dileklerini sunmuş ve hediyelerini vermişti. Hediyeleri ve iyi dilekleri kabul eden ikili en sonunda düğün bitimi ile evlerine gitmişlerdi
İlk gecelerini yasayacaklardi vd ikili heyecanlıydı.
Hua cheng eşinin üzerindeki kıyafeti çıkartmıştı. Kendide uzerindekileri çıkartınca gecenin basladigi anlaşılmıştı.
♥️SMUTTTT ♥️
Hua cheng eşi hua liana yaklaşmıştı. Hua cheng eşinin dudaklarını önce nazik bir şekilde öpmüştü.
Eşini zorlamak istemiyordu ama kendide zorlanıyordu. Hua cheng eşinin nefessiz kaldığını fark ettiğinde öpücüğü sonlardi.
Gözünü açıp baktığında eşi hua lianin gözleri yaşarmış dudakları opulmekten şişmiş ve yanakları kızarmıştı. Bu görüntü hua chengi zorlamisti
Hua lian ise daha çok istiyordu.
Hua lian
San lang daha fazlaHua cheng
Gege~ sen nasil istersen ~Hua cheng önce dudaklara sonrada boynuna geçmişti. Boynuna önce hafif sonrada set öpücükler kondurmustu. Bazı yerleri ısırmıs ve bu yüzden kanamisti.
Hua cheng boynu ile biraz uğraştıktan sonra göğüslere gelmişti. Goguslerden birini eline birini ağzına almıştı.
Xie lian inliyordu ve bu da hua chengi zorda bırakıyordu. Hua cheng göğüsler ile biraz daha uğraştıktan sonra parmaklarını eşinin ağzına göndermişti .
Üç parmagida emmisti. Hua cheng parmakların hazır olduğunu düşündüğü bir zamanda parmaklarını çekmişti
Hua cheng bir parmağını deliğe sokmuştu. Biraz sonra ikinciyi sokmuştu. Hua lian inliyordu.
Sonra ucuncuyude soktuğunda hua lianin canı yanmis ve inlemisti. Hua cheng makas hareketi ile deliği genişletmişti.
Bir müddet sonra hazır olunca penisini deliğe konumlardi. Parmaklarını çıkarttıktan sonra deliğe penisini soktu.
Bu yüzden hua lian çığlık attı. Canı çok yanmisti.
Hua lian (ağlıyor)
San lang acıyor çıkartHua cheng
Gege sakin ol birazdan geçecekHua cheng eşi sakinlesdin diye öpmüştü ve güzelce belini kavramisti.
Hua cheng eşi sakinlesince deliğe tüm penisini soktu. Hua lianin canı yanmıştı ama dayandı.
Hua cheng eşine baktı ve eşi onay verdi. Hua cheng hareket etti. Önce yavaştı ama sonradan hızlandı.
İkiside inliyordu. Hua cheng birkac dakika sonra bir yere vurmadı ile eşinden bir zevk inlemesi duydu.
Bu yüzden oraya vurmaya devam etti.
İkili artık acı değil zevk alıyordu. En sonunda ikiside zevkten zevk sarhoşu oldular biraz sonrada ikiside sonlarına geldi.
Hua lian
San lang ~ ah~ geleceğim ah~ san lang~ ah~Hua cheng
Gege~adımla inleHua lian
San lang san lang san lang ahhhhHua cheng
Gege ahİkiside boşalmıştı. Hua lian eşinin karnına hua cheng ise eşinin içine boşalmıştı.
♥️SMUTTT BİTTİ ❤️
İkili yanyana yatmislardi. Yani daha çok hua lian hua chengin koynunda yatıyordu.
Hua cheng
Gege bir tur daha?Hua lian.
Olurİkili biraz dinlenmiş sonra tekrar ikinci tura gecmiskerdi. Bu şekilde sabaha kadar seviştiler.
Sabah olduğunda ise hua lian kalkamiyordu. Bu fark eden eşi hemen shi Qingxuan çağırdı ve iyileşmesi için yardım istedi.
Biraz sonra shi Qingxuan tedavisi ile bir saat içinde iyileşti.
Hua cheng eşinin yanına gitti ve onu öptü sonrada beraber evde vakit geçirdiler. Bugün boslardi.
İkili gelecek ile ilgili hayaller kurdular vve en sonunda hua lian uyudu.
Bunu fark eden eşi onu kucağına aldı ve yatağa taşıdı sonrada üzerini örttü yanında biraz daha kaldı ve akşam yemeğini hazırladı.
Akşam olunca hua lian kalktı ve yemek yedi. Sonra hua cheng ile tekrar ilişkiye girdikler ve yine sabah olasiya kadar seviştiler. Sabah olunca shi Qingxuan verdiği tarif ile hua lian iyileşti ve öğrencilerin yanına gittiler.
Arkadaşlar burda smutu iyi yazamadım aklıma pek birşey gelmedi böyle oldu üzgünüm
İlk özel bölümü hualian çiftine yaptım
Diğer özel bölüm ise wangxian çiftine olacaktır bilginize sunulmuştur
Smut nasıldı iyimiydi ?
Bölümde eğer kusurum varsa affola
Sizleri seviyorum
Şimdilik by by
Tarih
12/02/2024Saat
12:21Kelime
568
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian
Fanfictionsasuke ve Naruto bir görev için Çin'e gonderilir Çin'de ise kılıç eğitimi ve meditasyon gibi önemli şeyleri bilen dört kişi ile eğitime başlarlar bu dört kişi çok büyük ustadirlar ve Naruto ve sasukeyi zorlarlar bu dörtlü güçlüdür peki aşk konusund...