bölüm on altı

21 2 11
                                    

3 gün sonra dolunay vakti

Aradan üç gün geçmişti ve dolunay başlamıştı. Buda ayinin başlayacağı anlamına geliyordu.

Naruto aklindaki fikri yapmak için kısa bir an gozletliyirdu  herkes sırayla oturtulmuş ve bir chakra zinciri onlara bağlanmıştı. Herkes hareketsiz durmak zorundaydı birde uyanık olmaları gerekiyordu

Naruto ise herşeyi görmüş ve nerde oturacağını fark etmişti.

Bu sırada üç gündür araştırma yapan herkes iyice yorulmuştu. Bir tek sasuke ve hua cheng yorgun değildi çünkü sevgilileri ne halde bilmiyorlardı.

Bu da onlara enerji veriyor ve iyice araştırmalarını sağlıyordu.

Deidara ve lan wangji ise ellerinden geleni yapıyorlardı.

Xie lian kapatıldığı yerden çıkartılmıştı. Ayinde onunda bulunması gerekiyordu. Bir işi yoktu fakat yahikonun planı vardı.

En sonunda dolunay tam tepede olunca içeriye deliklerden ışıklar girdi. Her jinchurikinin üzerine ışık geliyordu. Birde ortaya büyük bir tane gelmişti.

Yahiko
Evet şimdi mühürleri çözün ve chakralari aktarın başlayın

Xie lian korku ile narutoya bakıyordu. Nasıl bilmiyordu ama kendi gücünü bağladıkları dan beri güçsüz bir şekilde yorgundu.

Naruto yahiko ve konanin bir acikliginda elini diğer elinin avuç içine chakrasini aktarmıştı.

Bu avuç içinden boynuna kadar ufak bir chakra gönderdi ve muhure geldi. Muhure gelince hem sasukeye bilgi gitti hemde chakrasi durdu. Kuramanin ve kendinin chakralari durdu.

Bunu bir namikaze parsomeninde görmustu. Şimdi ise amcasına içinden büyük teşekkür sunuyordu. Bu mühür acilamazdi sadece naruto'nun chakrasi açardı.

Yahiko chakranin kesildigini fark etmişti ve hiddetle konuştu.

Yahiko
Naruto uzumaki chakrani hemen düzelt yoksa arkadaşın ölür

Naruto
Yahiko san acaba ben elimi bile azıcık kullaniyorum nasıl chakrani durdurabilir ki ben hyuuga miyim ?

Yahiko
Agh orochimaru narutoyu araştır ters birşeyde haber ver sizde bu adamı tütün egerki kötü birşey olursa bunu öldürün

Naruto
Hayır arkadaşıma ellemeyim dedim bende birşey yok

Yahiko inanmamıştı orochimaru narutoyu kontrol etmişti ama hicbirsey bulamadı.

Yahikoya dönmüştü ve konuştu.

Orichimaru
Yahiko san hicbirsey yok chakra nasıl mühürlendi bilmiyoruz belki nadirde olsa korkudan olabilir egerki bu olduysa chakrasi bird daha açılamaz

Yahiko iyice sinirlenmişti en sonunda sinirden heryeri kırdı geçirdi.

Konan
Yahiko ne yapacağız

Tamda bu sırada dışardan gürültü gelmişti. 

Yahiko
Gidin bakın

İcerdeki adamlar hemen dışarıya çıktı en sonunda sesler kesildi ve içeriye dört kişi girdi.

Naruto
Sasuke arkadaşlar

Xie lian
San lang efsuncular sasuke san

Sasuke
Wei wuxian sana bırakıyorum

Wei wuxian
Güvenebilirsin

Wei wuxian flütünu çalmıştı. Buda yerde ölü olan kişileri canlandırmış ve onları arkadaşlarının üzerine sürmüştü.

Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin