bölüm on dört

20 2 0
                                    

Sasuke'nin grubu olan shikamaru ve hinata yol boyunca aramislardi. Hinata byakugani ile arıyor shikamaru zekası ile olabilecek yerleri gösteriyor sasuke ise önlerine düşman çıkma olasiligi ile tetikte duryordu.

Diğer grup olan nejinin grubunda ise hua cheng ve kiba vardı. Kiba özel burnu ile etrafı korklarken akamaruda koku duyusunu tamamiyle açmıştı.

Hua cheng ise etrafa bakıyordu. Ayrıca sezgisinj kullanarak kötülüğü sezmeye calisiyordu.neji ise byakugani ile etrafı tariyordu.

Shinonun grubu olan ino ve sai vardı. Sainin çizim yeteneği sayesinde ino havadan giderken shino ve sai aşağıdan gidiyordu. Shino böceklere narutoyu bulmaları için kokusu olan birşey şey vermişti.

Bir diğer grup olan Leenin grubunda ise tenten ve choji vardı. Tenten silahlarla dolu olan parsomenleri sayesinde silah saklıyordu. Choji ise bir savaş durumunda lee ile savaş pozisyonu alacaktı.

Bunlar olurken Çin'e gönderilen guvercinden mektup gelmişti. Gerekli kişiler hazırlanmış ve hızlı bir şekilde geoeceklerdi.

Birkaç dakika sonra tsunadenin odasında aniden altı kişi ortaya çıktı.

Tsunade
Hoşgeldiniz dostlar durumu biliyorsunuz katsuyu size gerekli kişilere gondrecek şimdiden başarılar

Hepsi onayladıktan sonra katsuyu üç  parçaya bölünmüştü. Hepsi ayrılarak belirlenen ve katsuyu tarafından yönlendirilen yerlere gitmişlerdi.

İlk önce iki kisj sasuke'nin takımına gitmişlerdi. Buraya gelen shi Qingxuan ve lan xichen idi.

İkinci grup olan nejinin grubuydu.burat ise wei wuxian ve he xuan vardı.

Üçüncü grup ise shinonundu . Burayada son grup olan jiang cheng ve lan wangji idi

Dördüncü gruba kişi kalmamisti bu yüzden oraya gitmediler.

Tam bir hafta boyunca aradılar yetmedi diğer koylerdende yardım istediler fakat yok bulamiyorlardi.

Ayrıca jinchurikisi olan köylerde aynı şekilde jinchurikilerinin kaybolduğunu ve bulamadıklarıni söylediler

En sonunda tsunade kafe toplantisi yapmak için diğer köylere haber yolladı.

Bu sırada köyde sakura sorguya çekilmiş ve ne planladığıni öğrenmeye çalışmıştı. Fakat basarisizdi ama tsunade bu işe ibikinin bakmasını istedi. Artık çaresi kalmamışti.

İbiki hemen sorguya çekti ve sakuraya türlü türlü türlü sorular sordu. Sakura ise korkma numarası yaparak ibikiyi kandırmaya çalıştı.

İbiki
Sakura ya konuş ya işkence hangisi ?

Sakura
Ben birşey bilmiyorum

İbiki
O zaman işkence

İbiki işkence için ozel çağırmayı kullanmış ve bir kafese sakurayi telle bağlamıştı.

İbiki soruyor  sakura bilmediğini söylüyordu. En sonunda dayanamamış ve pes ederek konuşmuştu.

Sakura
Tamam konuşacam

İbiki
Konuş

Sakura
Narutoyu orochimarunun çağrı yılanı ile yakalattik ayrıca narutoyu bir ayin için kullanacaklarını söylediler bende kabul ettim bu sayede sasuke benim olacak ve Naruto ölecekti ama olmadı sasuke beni sevmedi

İbiki
Naruto ve Çinli arkadaşı nerde?

Sakura
Gizli bir yer olduğunu biliyorum fakat nerde bilmiyorum

İbiki
Sakura tanrıya yalvar bence egerki Naruto ölürse ve Çinli  arkadaşı da ölürse seni paramparça eder kemikleri köpeklere etlerini ise akbabaya veririm ANLAŞILDI MI ?

Sakura
Ha-hai

İbiki sakurayi yine aynı yere getirmiş ve muhurlemisti.

Bu sırada araştırma devam ediyordu. Herkes tüm yeri arıyordu. Hala bulunamıyordu.

Sasuke ve hua cheng ise sevgililerine birşey olmasından çok korkuyorlardi.

Sasuke artık dayanacak gücü kalmamıştı. Narutoyu çok özlemişti. Halbuki daha birgün bile olmamıştı. Saat 23:00 olmuştu ve hala arastirma devam ediyordu.

Japonya'da bunlar olurken Çin'de göreve giden arkadaşlarına dua eden arkadaşları vardı.

Hepsi herkesin sagsalim dönmesini umuyordu. Ama Naruto ve xie lian bu dualardan habersiz kacirildiklari yeri sorguluyorlardi.

Nagato karin itachi ve shisui kacirila haberini duyar duymaz hemen ekibe katılmıştı. Fakat onların izlediği yol hiç bilindik bir yer değildi.

Onlarin bikdikleri yerler sınırlıydı. Ana deidara sayesinde nagatonun bile bilmediği yolu artık deidara sayesinde biliyorlardı.

Deidara ise bir namikaze olduğundan sakince düşünüyordu. Belki birşey bulur ve yegenini ve arkadaşını kurtarabilirdi.

Deidara neredeyse aklına gelen her yeri kakashinin çağrı köpeği olan pakkuna ve tsunadenin hayvani olan katsuyuya söylemişti.

Pakkun itachilerin yanına giderken karşıya ise bilgiyi parçalanan bedeni ile paylaşıyordu.

Deidaranin söylediği her yere bakmislardi. Fakat hiçbir ipucu bulamamışlar di.

Halbuki her yerde korunaklı yada bilinmeyen yerlerdi.

Artık bir hafta olmuştu ve hala aramalar bitmemişti.belki ayını tamamlamış bile olabilirlerdi. Fakat yinede arıyorlardı. Belki bir umut yaşıyor olabilirlerdi.

Sasuke ve hua cheng ise sinirliydiler çünkü sevgililerine ne olduğunu bilmiyorlardi ve bu bilinmezlik onları sinir ediyordu.

Bunu fark eden shikamaru ve neji ikiliyi sakinlestirmislerdi. İki grupta arkadaşlarını anlaya bilmek için empati yapmaya çalışıyorlardı fakat pekte ise yaramiyordu.

Bunlar olurken Naruto ve xie lian için sorunlar büyüktü

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Biraz kısa oldu üzgünüm

Bugünün dördüncü bölümünde attım

Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum

Şimdilik by by

Tarih
07/02/2024

Saat
22:55

Kelime
701

Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin