bölüm on sekiz (düğün wangxian)

21 2 3
                                    

1 hafta sonra çinde

Aradan bir hafta geçmişti. Bugün wei wuxian ve lan wangjinin düğünü vardı. Naruto tam dört gün önce gelmisti. Düğünde hua cheng ve hua lianda vardı.

Naruto geldikten sonra sasuke ile hua chengin evine gitmişlerdi. Biraz konuşmuşlar sonra düğün hakkında konuşmuşlardi.

Bugün ise dugundeydiler. Yine aynı nikah memuru gelecekti. Naruto çok seviyordu wei wuxiani ve onun için en önden bir arkasında oturuyordu.

Biraz şarkılar çalınmış ve en sonunda nikah memuru gelmişti.

Bu sırada ise konoha sakinliği ile duruyordu tabiki uchiha ailesi hariç çünkü izani ve inazi shisui uyurken yüzüne birazcık çizim yapmışlardi. Ayrıca itachinin ise kazacagini kesmislerdi.

Fakat bir türlü yatmamislardi. En sonunda inazi ağlamış ve shisui uyanmıştı.

Shisui
İnazi izani hadi gelin yanimada babanizla uyuyalım

Shisui itachiye bakınca tüm kıyafetin kesildiğini gördü. Bu içinde şüpheye yol açtı ve kendine bakmak için ayna aldı.

Tamda tahmin ettiği gibi kendide resimden yer almıştı. Shisui bebeklerine bakmış ve ilerde ne olacağını düşünmeye başlamıştı.

Bu sırada düğünde ise nikah memuru gelmişti.

Nikah memuru
Sayın davetler hoşgeldiniz burda bu iki gencin düğünü için buradayız şimdi

Sayın wei wuxian bey hiçbir etki tesir altında kalmadan kendi hür iradenizle lan wangji beyi eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?

Wei wuxian
Evet

Nikah memuru
Sayın lan wangji bey hiçbir etki tesir altında kalmadan kendi hür iradenizle wei wuxian beyi eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?

Lan wangji
Evet

Nikah memuru
Siz sayın şahitler şahitlik ediyormusunuz?

Jiang cheng
Evet şahitlik ediyorum

Lan xichen
Evet şahitlik ediyorum

Nikah memuru
Bende sizi eş ilan ediyorum esinizi opebilirsiniz

Lan wangji eşi lan wuxiani öpmüştü. Sonra ise biraz daha evlenmislerdi.

En sonunda herkes hediyelerini ve iyi dileklerini sunmuştu.

Naruto yine arkadaşına sarılmışti.

İkili gideceklerini söylemişti. lan wuxian ise naruto'nun düğününe geleceklerini söylemişti.

Narutolari uğurlayan ikili ayrılmışlardı. Hemen uçağa binmisler ve konohaya doğru yola çıkmışlardı.

Bu sırada shisui ve itachi bebekleriyle ugrasiyordu. Shisui kendi halı ve itachinin halini gördükten sonra itachiyi uyandırmıştı

Çünkü kendisi yüzündeki boyaları cikartacakti. Bu yüzden itachi bebekleri uyutacakti. İtachi ölen annesinden gördüğü kadarı ile bebeklerini uyutmayi bir şekilde başarmıştı.

İtachi bebekleri besige yatirdiktan sonra üzerindeki kıyafeti çıkartmıştı.

Shisui arkasından gelmiş ve yaslanmisti.

Shisui
İtachim ne güzel değil mi evliyiz çocuklarımız var ve onları seven bir amcası birde Naruto var tüm köyde seviyor

Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin