Düğün bitmiş hediyeler verilmiş iyi dilekler sunulmuş şimdide evlerinde zevki yaşamak kaliyordu.
( Arkadaşlar bazı arkadaşlar Naruto hariç diğer ikilinin nasıl hamile kaldığını sordu bende şimdi açıklıyorum
Xie lian eşi hau cheng sayesinde hamile kalabiliyor hua chengin gücü var kendisinin gücü özel yani eslerine özel klanindan gelme bu gücü eşi ile ilk iliskilerinde eşine aktarıyor
Wei wuxian ise kendisi kara efsunu ve lan wangjinin normal efsunu birleştirdi sonra kendine rahim yaptı bu benim hikayemde böyle yani animede böyle birsey yok neyse devamke)
Lan wangji ilkkez böyle birşey yapacağı için biraz tedirgindi ama eşi öyle değildi. Lan wuxian soyunmustu ve lan wangjiyide soymaya başlamıştı.
Lan wangji sadece izliyordu. Biraz sonra ikiside çırılçıplak kaldığında lan wangji eşini kucağına almıştı ve odalarına geçtiler
❤️ SMUTTTT ♥️
Lan wangji eşinin dudaklarini öpmüştü eşimde bu anı beklediği için hemen kabul etmişti. İkili nefessiz kalasiya kadar öpüştüler.
En sonunda lan wuxian uyarısı ile opusmeyi kestiler. İkili bir süre birbirlerine baktılar ve tekrar öpüştüler lan wangji opusmeyi dudaktan boynuna çekti ve eşinin boynuna güzel öpücükler bıraktı.
Bazı yerleri ısırıyor bazı yerleri ise emiyordu. Lan wuxian ise inliyordu bu inlemeler lan wangjiyi zor duruma sokuyordu.
Boyun ile işi biten lan wangji göğüslere geldi ve iki eli ile göğüsleri eziyorken kendide dudaklarını öpmüştü.
Bir süre böyle devam ettikten sonra lan wangji üç parmağını eşinin ağzına sokmuştu. Eside bunu kabul etmiş ve parmakları emmeye başlamıştı.
Lan wangji bir süre sonra hazır olduğunu düşündüğü bir vakitte eşinin ağzından çıkartmış ve deliğe birini sokmuştu
Sonra ikinci ardından da üçüncüyü soktu. Wei wuxian inliyordu ve canı birazcık acımıştı.
Lan wangji parmakları ile gitgel yaptiktsn sonra makas hareketi ilede açmıştı.
Deliğin hazır olduğunu düşündükten sonra patmaklari çıkarttı ve kendini içine itti. Lan wuxian ise çığlık ve inleme karışımı bagirmisti.
Lan wangji
Acıdı mı üzgunumLan wuxian
Tabiki acıyor nede olsa ilk seferim normal devam et senLan wangji kabul ettikten sonra devam etmişti.
Bir süre içinde hareket ettikten sonra bir yere vurmuş ve lan wuxian güzel bir zevk inlemesi sunmuştu ortaya.
Lan wangji artık o yere doğru vurmaya başlamıştı.ikiside zevkin doruklarıni yaşıyordu.
Bir süre sonra ikiside sonlarına gelmişti ve birşey bile söyleyemeyen ikiside aynı anda boşaldılar.
Lan wangji eşinin içine gelirken lan wuxian da eşinin karnına doğru gelmişti.
♥️SMUTTT BİTTİ ❤️
Lan wuxian
Lan zhan ben bittimLan wangji
Daha devam edeceğiz lan ying ~Lan wuxian
Lan zhan acı bana ilkinde böyle acidiysa diğer turları düşünemiyorum bileLan wangji dayanamamış ve tekrar big ilişkiye girmişlerdi.
Lan wangji yi zirlatan eşi lan wuxianin sesiydi onun o oyuncu tavırları ve sesi lan wangjiyi zorluyordu.
Sabaha kadar devam etmişler ve lan wuxian bitmişti. Tüm beli agriyordu. Neyseki lan wangi bir krem hazirlamisti. Belli olmasada lan wangji hekimlik ile ilgili birkaç kitap okumuştu.
Kremi süren lan wangji eşinin yanına uzanmıştı. Tabiki kremi sürmeden önce banyo ettikleri için krem sürüldükten sonra lan wuxian uyumuştu.
Uyandıklarında öğlen saat ikiydi . Tamda bu sırada kapı çalınmıştı. Gelrn lan xichen idi lan wangji kapıyı acmisyi.
Lan xichen
wangji sabah seni göremeyince geldim yanına wei wuxian nasıl hala uyuyormu ?Lan wangji
Mn uyuyorLan xichen
Tamam o zaman hadi sen eşinin yanına git bende anterenman sahasına gidecem birşeye ihtiyaciniz olursa nöbetçi öğrencilerden istersiniz tamam mı ?Lan wangji
MnLan xichen kardeşine tekrar bakmış ve gitmişti. Bu sırada ise lan wuxian uyanmış ve eşinin nerde oldugunu sorguluyordu.
Lan wangji kapıyı kapattıktan sonra eşinin yanına gitmişti.
Sonra biraz sohbet etmişlerdi. Akşam olunca ikili yemek yemiş ve uyumuştu.
Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Smut sanki iyi değil gibi geldi bana ama neyse yazdık artık
Bölümde eğer ki kusurum varsa affola
Sizleri seviyorum
Simdilim by by
Tarih
13/02/2024Saat
11:15Kelime
598
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian
Fanfictionsasuke ve Naruto bir görev için Çin'e gonderilir Çin'de ise kılıç eğitimi ve meditasyon gibi önemli şeyleri bilen dört kişi ile eğitime başlarlar bu dört kişi çok büyük ustadirlar ve Naruto ve sasukeyi zorlarlar bu dörtlü güçlüdür peki aşk konusund...