Naruto kapıyı açınca karşısındaki bedene bakmisti. Sonra içeri almıştı.
Naruto
Sasuke hoşgeldin de senin burda ne işin var ?Sasuke
Hiç öylesine geldimNaruto
Tamam otur surayada birşeyler hazırlayayımSasuke
MnNaruto dolaba bakınca dolu oldugunu gördü. Demekki konohamaru evine bakmisti.
Narutonun yüzüne gülümseme yerleşti. Sonra hemen duzelerek kahvaltı hazırladı.
İkili yemeklerini yedikten sonra oturmuşlardi.
Konuşmaya ilk Naruto basladi.
Naruto
Sasuke çok dusuncelisin ne oldu ?Sasuke once bakmış sonrada konuşmuştu.
Sasuke
Naruto abimler geldi evimizde kalıyor fakat ne zaman özel birşey yaoacdk olsalar beni evden kovuyorlar doğru olan bu biliyorum ama bunun yanı sıra seninlede ilişkiye girmemi istiyorlar. Nede olsa sevgiliyiz ve böyle birşey yapmamızı istiyorlar.Naruto bunlari duyunca çok kızarmıştı. Narutoda biliyordu. İtachi ve shisui evliydi ve ilişkiye girmeleri normaldi fakat naruto'nun sasukeye böyle söylediklerini tahmin etmemişti.
Naruto(utanarak)
Peki sasuke ne düşünüyorsun bu konuda ?Sasuke
Naruto ne kadar sevgilide olsak daha evli değiliz ve ben evli olmadan bunu yapamam bu hem sana hemde bana zorluk çıkartır.Naruto sen kendin söyledin ilk sevgili olduğumuz gün bana söylemiştin
Bir jinchuriki ilişkiye girer gebe kalabilir diye
(Arkadaşlar burayı hiç aramayin hikayeye daha yeni yazdım yani önceki bölümlerde yok neyse devam ke)Bende bunu anladığım için evlenene kadar yapmayacağım
Naruto
Sasuke gerçekten sen en iyisisinSasuke duyduğu kelimrler ile mutlu olmuştu. Sonra aklına birşey gelmiş ve konuşmuştu.
Sasuke
Naruto deidara sanın dediği şeyde yani şu ayin konusu eğer seni kacirirlarsa ne yapacağız ?Naruto
Hiçbir fikrim yok sasuke sma amcamin verdiği parsomenleri bakabiliriz ama yarınSasuke
Tamam o zaman uyuyalım yarın çok zor geçecekNaruto sasukeyi onaylamış ve sasukeye yer yatağı sererek ikili yatmıştı.
Sabah
İkili sabahın erken saatlerinde kalkmış ve kahvaltı ettikten sonra parsomenler cikartilmis ve ikili parsomenlere bakuyordu.
Bu sırada ise köyde kiba hinata birlikte geziyorlardi. Kiba o gün Çinli misafirler gittikten sonra hinata ile buluşmuştu.
Sonra ise kiba hinataya aşık olduğunu sadece birinden yani shikamaru sayesinde öğrenmişti.
Sonra gidip hinataya açılmış ve hinatada utanarak kabul etmişti.
Şimdi ise ikiside sevgiliyi ve bunu Naruto çoktan öğrenmişti. Ama sakura konusu sıkıntılıydı. Sakura sasukeden hala vazgecmis değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian
Fanfictionsasuke ve Naruto bir görev için Çin'e gonderilir Çin'de ise kılıç eğitimi ve meditasyon gibi önemli şeyleri bilen dört kişi ile eğitime başlarlar bu dört kişi çok büyük ustadirlar ve Naruto ve sasukeyi zorlarlar bu dörtlü güçlüdür peki aşk konusund...