bölüm dokuz

34 4 12
                                    

Sabahın erken saatlerinde kalkmislardi. Kural olarak yoktu ama söylenmişti. Yani bir nevi saklı kuraldi.  Bunu öğrenen herkes uyardı. Şimdi ise iki yerde de erken kalkan öğrenciler antrenmanlara başlamıştı.

Efsuncular eğitimde kılıçları - bu kılıçları da ruhu var - ile eğitim yapıyor üzerinde durarak atış talimi kurtarma talimi ve savaş talimi yapıyorlardı. Bir tek wei wuxian yapamıyordu.

O sadece elinde bulunan siyah uzun bambu flütü ile şarkısını çalıyor ve kara enerjisini iyice ogreniyordu.

Yanına da ise sevgilisi lan wangji vardı. O da zitheri ile sevdiğine yardımcı oluyordu.

Bu sırada ise itachi ve shisui kendi aralarında eğitim yapıyorlardı. Tsunadenin verdiği kağıtta yapacakları eğitim yazılıydı.

İkili sürekli olarak sharingan ile eğitim yapıyor bazense özel klan yetenekleri ile birbirlerini zorluyorlar di.

Tanrı salonu öğrencilerinde aynı durumdaydı. Onlarda kılıç eğitimi alıyordu. Fakat farklı olarak onlar üzerlerine binmiyordu.

Bunun yerine kılıçlarını özel enerjisileti olan mânalari ile birlikte yapıp onlarla uyum içerisinde hızlı hareketleri ile savaşıyorlar di.

Bu sırada hua cheng özel silahı olan palasina dikkat ederek savaşıyordu. Çünkü bu pala özeldi. İçinde yaşayan ruh vardır desek yalan olmaz. Çünkü gerçekten gözü vardır. 

Hua cheng genelde xie liani mutlu etmek için yetiştirdiği şeffaf ve gümüş olan özel kelebek bahcesine götürür.

Bu sayede sevdiği adamı mutlu eder. Ayrıca dövüşte iyi olan xie lian ve hua cheng artık her hareketlerini biliyorlardı.

Bunlar yaşanırken Naruto ve sasukede kendilerine verilen görevi yerine getiriyorlardı.

Önce ikiside işaretleri yapmış sonra ise iclerinden bir ağaca doğru yol ol demiş ve o ağaç yok olmaya dönmüştü ama bir anda geri eski haline gelmişti. Demekki hala iyi değillerdi.

Naruto
Hah sasuke bu çok zor nasıl bir yapacağız?

Sasuke
Hokage samanın dediğini yapacagiz

Naruto
Ne demişti de ?

Sasuke önce bakmış sonra konuşmuştu.

Sasuke
Şöyle dedi ;

İkiside bir miktar chakra yayacak ve bu chakrayi canavara gösterecek

Naruto
Haaa hatırlarım hatta bunun için uzumaki şart bile demişti

Sasuke
Evet bu yüzden chakramizi doğru yaymaliyiz ve sonra yok ol demeliyiz

Şimdi tekrar yapalım

İkili tekrar de etmişlerdi. Ama bir türlü olmuyordu ama pes etmediler.

İki hafta sonra

Aradan iki hafta geçti. Naruto ve sasuke en sonunda basarmislardi. Çünkü eğitim için aldıkları ağaç yoktu külü bile yoktu

İkili hemen bunu xie lian ve hua cheng e bildirmişlerdi.

Bunu öğrenen ikili sevinmişti.

Xie lian
O zaman bir hafta sonra gece avına çıkacağız

Hua cheng
Öyle gözüküyor gege

Naruto
Peki o zaman efsuncularda haber yollayalim ve bir hafta sonra o canavarın bulunduğu yere gidelim ttebayo  canavar avı başlıyor ttebayo

Sasuke
Mn

İkili yorgun oldukları için izin isteyip odaya geçmişlerdi.

Bu sırada efsuncular ise bu haberi almıştı. İtachi ve shisui ise şaşkındı. Biraz daha zor olur diye düşünmüştü.

İtachi
Shisui bizimkiler yapmıştı.o zaman av başlıyacak

Bir hafta sonra

Naruto sasuke ve tanrı salonunun öğrencileri ile itachi shisui ve efsuncular çıkmıştı. Saat akşam sekizdi.

Herkes yalan ağacın olduğu yere gitmişti. Gittiler ama karşılarında büyük bir wen klani vardı.

Wei wuxian
Wen chao karsimizdan çekil

Wen chao
Ne asla wei wuxian
Bu canavar bizim

Wei wuxian
Tekrar soruyorum çekil

Wen chao
Asla

Bu laftan sonra önce tanrı salonu ogrencileri gitmisti. Sonra ise efsunlar gitmişti. Bu sırada itachi ve shisui çok tehlikeli kişileri bulmuş ve onları genjutsuya almıştı.

Naruto ve sasuke ise canavarin olduğu yeri bulmuştu. İkili birbirlerine bakmış ve jutsuyu yapmaya başlamışlardı.

İkili yaydıkları chakra ile canavara saldirmislardi.

Ama canavar güçlüydü.ve enerjisi bitmeye yakın bile değildi. Bunu fark eden Naruto sasukeye bakmış ve aynı anda chakralarini yukseltmislerdi.

Bu ağır chakrayi hisseden canavar onlara saldırmıştı ama başarısız oldu. Çünkü kurama bariyer kurmuştu.

Aradan saatler geçmiş wen yenilmişti ama canavar hala ayaktaydı. Sadece iki kolu gitmişti.

Naruto ve sasukede yorulmuştu. Bunu fark eden lan wangji, wei wuxian ,xie lian ve hua cheng kendi bildikleri özel tekniler ile canavara saldılar.

Sabah olmasina az kala canavari zorlamislardi. En sonunda Naruto ve sasuke içlerindeki azıcık chakra ile canavara büyük bir chakra yatmislardi.

Canavar içine giren chakra altın özü enerjisi ve mâna enerjisi ile dayanamamışti.

Naruto ve sasuke yok ol dedikten sonra canavar parlamış ve yok olmuştu. Canavar yok olunca Naruto ve sasukede bayılmıştı.

İtachi ve shisui ise onlara tıbbi ninjutsu uygulamisti.

Dört gün sonra

Canavarın yok olmasindan bu yana dört gün geçmişti. Naruto uyanmisti ama sasuke hala baygindi. İtachi ve shisui ona hala ilk yardım uyguluyorlar di.

Naruto uyandıktan sadece iki dakika sonra sasuke'nin yanına gitmişti .

Xie lian ona yolu göstermişti. Naruto sasuke'nin yanına gidince kendi enerjisinden vermişti.

Zaten birkaç saat sonra sasukede uyanmıştı.

Bunlar olurken konohada bir sorun oluşuyordu. Birileri narutoyu arıyor onu bulmak istiyordu.

Nedeni ni ise söylemiyorlar di.

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

O canavar olayını uzatamadim ne yazacağımı bilemedim

Ayrıca hikayeyi uzatmaya çalışıyorum
Ama elimden pek birşey gelmiyor

Neyse hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum

Şimdilik by by

Tarih
06/02/2024

Saat
11:01

Kelime
778

Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin