İkili köye gelmişti. Kapıdaki görevliler ikiliyi görünce mutlu olsalar bile şaşkındılar çünkü ikilinin geç geleceği söylenmişti.
İkili selam verip hemen hokage binasına gittiler. Kapıyı çaldılar ve içeri girdiler.
Tsunad
Çocuklar hoşgeldiniz ama sizin iş uzun sürmeyecek miydi ?Sasuke
Hoşbulduk tsunade sama gorev hızlı bittiNaruto
Daha doğrusu ikimizin fikri bitirildi . Biz ikimiz bu işten şüphe duyuyoruzTsunade
Nasıl yani ?
anlatın bakalımSasuke
Tsunade sama ben efsunlular la kaldım ve işimi yaprim iki kişi yakaladık . İsimleri laxuan haxin ve waxgian haun bu ikisiydiBen genjutsum sordum sadece katliam yapacaklarını öğrendim soygunda ise önemli bir konu yoktu sadece intikam vardı.
Naruto
Ben tanrı salonun yerinde kaldım bende gece vakti işimi yaptım ve önemli bilgilere ulaştım.Bende sasuke gibi iki kişi yakaladım. İsimleri kiraki natsumi ve kiraki natsuki bu ikisinin danzonun adamı olduğunu öğrendim . Sasukeye giden kişilerin efendileri ise Qi rong adında biriydi.
Danzonun tüm Çin'deki yerleri yok etmek ve tek hükümdar olmayı planladığını bunu ise Qi rong sayesinde yaptığını öğrendim ayrıca çok geçmeden bu ikili yakalandı işte ikimizin kafasında takılan yer burası .
Tsunade
Diyorsunuz ki bir tuzak var .Sasuke
Evet hokage sama ama kim tarafından onu işte bilmiyoruz .Tsunade
Naruto hiç kuramanin gücünü aktif ettin mi ?Naruto
Evet ettim tsunade baachan ama pek bir farklılık görmedim ta ki kötücül bir enerji hissettim bu enerjide zaten söylediğim kişiler içindi.Tsunade
Ya bu enerji onlara değilde başkasına aitse ?Sasuke
Ama tsunade sama Naruto neysede kurama bilirdi.Tsunade
Çocuklar ben önceden çindeydim ve orda kötücül niyetleri gizleyen ve sanki bir kişi gibi hareket eden bir yaratık vardıBu yaratık güçlüydü ve hem altın özü hem mâna hemde bizim gibi chakrasi vardı. Her gruba göre vücudundaki enerji değişiklik gösterir ve herkesi kandirirdi.
Ben bile bir kez kanmistim . Fakat bu o zamanlar sorun değildi. Egerki bir kötü niyetli biri onu bulduysa o zaman çindeki özel insanlar tehlikede demektir .
Sasuke
Tsunade sama yaratık neye benziyordu ?Tsunade
Yaratığın tam 20 kuyruğu ve yedi gözü vardı tam beş beyni ve dört kalbi vardı. Ayrıca ağaca çok benzerliği nedeni ile bulunması en güç yaratıktır . Kuyrukları aynı bukalemun gibi renk degistirebiliyordu.Gözleri halisulasyona ve hastalıklara neden olabilirdi. Elleri ve atağı olmadığı için daha çok kök salardi bu kök ile bilgi toplar enerji çeker ve en önemlisi ilgi duyduğu kişiyi yerdi. İçinde hangi tür enerji varsa alabilirdi.
Naruto
Tsunade baachan yaratığın adı ne ?Tsunade
Ona dünyanın kökü derler bir diğer ismi ise yalancı ağaçtır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian
Fanfictionsasuke ve Naruto bir görev için Çin'e gonderilir Çin'de ise kılıç eğitimi ve meditasyon gibi önemli şeyleri bilen dört kişi ile eğitime başlarlar bu dört kişi çok büyük ustadirlar ve Naruto ve sasukeyi zorlarlar bu dörtlü güçlüdür peki aşk konusund...