bölüm yirmi üç (final)

23 2 8
                                    

10 yıl sonra

Aradan on yıl geçmişti. İtachinin bebeği büyümüş bir genç olmuştu. İzani çok yakışıklıydı aynı itachi gibi olmuştu.  Ana shisuiye daha çok benziyordu.

İnazi ise shisui gibiydi ama itachiye daha çok benziyordu.  İnazi kız olmasına rağmen aynı bir erkek gibi sertti.

İnazi ve izani artık joninlerdi. Geninligi çok kısa bir zamanda bitirmislerdi. Çok zeki oldukları için akademiyi altı yaşında genine yedi yaşında geçmişlerdi. Joninlige ise on yaşında geçmişlerdi.

Bu uchiha tarihinde üçüncü kez yaşanıyordu. Ayrıca ikiside sharingan açmıştı. Mangekyou sharingani ise tam iki yıl önce açmışlardı. O da babası itachinin yaralandığını gördükleri içindi. Onlar için itachi güçlüydü bu yüzden sarılmışlardi. Travmaya sebep olmuştu.

Normalde sevdiğini kaybedince acilan mangekyou sevilen kaybedilmeden açılmıştı

İzaninin sevgilisi vardı. Adı mishima idi. Kendisi bir uzumakiydi. Saçlı kırmızı gözleri maviydi. Ama çok güçlüydü hem annesi mimari namikaze kadar güçlü hemde babası mishama kadar da zekiydi. Kendisi uzumaki klanı zincirlerini güzel bir şekilde ustalıkla kullanabiliyordu.

Ama annesi klaninda olan özel jutsulari kullanmak istiyordu. Fakat bir türlü basaramiyordu.

Mishima konohaya deidara sayesinde gelmişti. İzuna ise mishimayi görür görmez aşık olmuştu. Şimdi sevgililerdi.

Nagatonun ise iki kızı vardı. Namida zekiydi ve çalışkandı küçük kardeşi desida da güçlüydü fakat zekası iyi değildi.

Şuanda namida 9 yaşındaydı. Kardeşi ise sekiz yaşındaydı.

Sürekli olarak izani inazi izuna ve minaro ile oynuyordu.

Minaro ve izuna büyümüştü ve ikiside yakışıklıydı. Ayrıca ikiside çok korumaciydi.

Aynı sasukeye benziyorlardi. Heleki izuna tıpatıp sasukeydi. Minaro ise huy bakımından narutoyu andırıyordu.

Naruto bu on yılda iki kez sasuke ve çocukları ile Çin'e gitmişti. Ordaki arkadaşlarını ziyaret etmişlerdi.

Lan shizui ve hua huang naruto'nun ikizleri ile çok iyi ilgileniyorlar di. Aynı babaları gibi.

Narutonun cocuklarida arkadaşlarını sevmişti. Aynı babaları gibi.

Çocuklar oynarken aileleri konuşuyordu. Hep eskiden ne yaptıklarını ve şimdi ne yapacaklarını konuşuyorlardı.

Şu anda ise onca yıldan sonra Çinli dostları konohaya gelmişti. Naruto onları çok güzel bir şekilde ağırlamisti.

Ayrıca bu on yılda bir şey daha olmuştu. Naruto artık bijuularin jinchuuriki olduğu için hokage olmuştu. Nede olsa güçlüydü. Fakat hokageligi uzun surmemisti.

Çünkü evde kalamiyor ve çocukları ihmal ediyorlardı bu yüzden Naruto hokageligi çok takdir ettiği zekası ile shikamaruyu seçmişti.

Nede olsa zekiydi ve keskin düşünceleri vardı.

Bu on yılda sarutobi klanın bir üyesi olan amado sarutobi gelmişti. Nede olsa yıllardır ülke ülke geziyordu.

Asuma ise abisinin dönüşüne sevinmişti. Aynı yeğeni konohamarunun sevindigi gibi.

Naruto ve arkadaşları mutluydu.

İnönü bir oğlu shimarunun bir oğlu ve chojinin bir kizi olmuştu.

Kibanin bir kız bir oğlu kankuronun iki oğlu ve gaaranin bir kız iki oğlu vardı.

Kakashinide bir oğlu vardı..yamato anbunun yüksek dereceli komutanı idi. Bu dereceye gelen kişi anbudaki herkesi gozetler ve uygun olup olmadıklarını hokageye rapor ederdi. Ayrıca hain bulmak için en etkili yontemdi.

Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin