özel bölüm son ( smut sasunaru)

19 2 19
                                    

Düğün bitmişti. Naruto ve sasuke hediyeleri almış iyi dilekleri hatta fotoğraf bile cekinmislerdi.

İkili evlerine geçmişti. Sasuke biraz sabırsızdi. Bu yüzden eve girer girmez narutoyu duvara dayadı ve dudaklarından öptü.

İkili kısa bir opusme sonrası daha çok naruto'nun uyarısı ile yatak odalarına çıkmıştı

İkili üzerlerini çıkartmışlar di ve sasuke narutoyu yatağa yatırmıştı.

❤️SMUTTTTT ♥️

İkili sert bir öpüşmeye başlamışlardı. Naruto en sonunda nefessiz kalınca sasukeye işaret vermişti. Sasuke hemen ayrılmıştı.

Sasuke naruto'nun yanağına bir tatlı öpücük kondurmus ve dudaklarına bir öpücük ile boynuna geçmişti.

Boynunu emiyor ısırıyor yada yalayarak kendi izlerini birakuyordu. Naruto ise inliyordu.

Boynu ile biraz daha ilgilendikten sonra göğüslere inmişti. Birini eline diğerini ağzına almıştı

Naruto inliyordu bu yüzden sasuke zor bir duruma düşmüştü.

Sasuke göğüsler ile işi bitince Narutonun penusini ağzına almışti. Naruto bosalasiya kadar devam etmişti. Naruto bisaldiktab sonra yutmustu.

Sasuke naruto'nun birşeyler söyleyeceğini tahmin ettiği için üç parmağını naruto'nun açılan ağzına sokmuştu.

Naruto ise kızgın ve tatlı bir ifade ile parmakları emmeye başlamıştı. Sasuke bu ifadeyi tatlı bulmus ve elini öpmüştü.

Parmaklarin hazır olduğunu düşündüğü bir anda çekmişti. Sasuke bir parmağını deliğe sokmuştu. Sonra arayla iki ve üçüncü parmağında sokmuştu.

Bir üçüncü parmakla beraber makas hareketi başlamıştı.

Deliğin genişlediğini düşünen sasuke parmakları çekmiş ve penisini deliğe sokmuştu. Naruto ise acıyla bagirmisti.

Naruto
AHHH ACİYOR SASUKE COK ACİYOR CİKART

Sasuke
Sakin ol Narutom birazdan geçecek rahatla kendini sıkma

Naruto aglasada rahatlamaya çalışmıştı. Bir süre ikili durmuştu. Naruto işaret verince sasuke hareket etti. Bir süre hareket eden sasuke bir noktaya vurmasi ile narutodan zevk inlemesi kazanmıştı.

Sasuke duyduğu inleme ile hızlanmıştı. Bir süre sonra ikiside sonlarına gelmişti.

Naruto
Ahh~ sasuke ben gelecem ahh ~

Sasuke
Beraber gelelim Naruto

İkiside aynı anda bosalmislardi. Naruto sasuke'nin karnına sasuke naruto'nun içine gelmişti.

♥️ SMUTTT BİTTİ ❤️

Sasuke
Ah Naruto nasıl hissediyorsun ?

Naruto
Acıyor sasuke ama hala seni istiyorum

Sasuke
O zaman bir tur daha

Naruto
Olur

İkili tekrar ilişkiye girmişlerdi. Sabaha kadar bir tür bir tür diye diye yapmışlardı.

Sabah olmuş ve sasuke hemen krem almış ve narutonun beline sürmüştü. Ayrıca bacak arasınada sürmüştü. Sonra masaj yapmış ve kasılan yerleri yumusatmisti.

Naruto uyandiktan sonra belinde gezinen elleri hissetmisti ve bunu his bulmuştu. Sasuke'nin böyle bir tarafı olduğunu bilmiyordu. Çok güzel bir şeydi.

Kurama
Naruto hamile olabilirsin ?

Naruto (içinden)
Ne diyon kurama

Kurama
Ne dediysem o

Naruto
Ah doğru ben hamile olabilirdim ama sence rahme düşmüş müdür?

Kurama
Naruto sence o kadar yaptınız yani düşmesi lazım bugün gebelik testi al o zaman belli olur

Naruto
Tamam

Bu konuşma olurken sasukede kahvaltı hazırlıyordu.kahvalti hazır olunca narutoyu çağırdı.

Naruto iç dunyasindan çıkınca kahvaltıya gitmek istedi ama önce elini yüzünü yıkadı ve kendine geldi.

Kahvaltı edildikten sonra Naruto tek başına eczacıya gitti ve test aldı.

Testi eve gelince tuvalete giderek yaptı. Fakat bekledikten sonra sonuç negatifti.

Naruto kararlıydı ve bu akşam tekrar deneyecekti.

Akşam olmuş ve sasuke görevden gelmişti. Sasuke Narutonun üzerinde sadece şortla görünce şoka uğradı.

Sasuke
Naruto ne o benim için mi hazirlandin ?

Naruto
Evet

Sasuke böyle kesin bir cevap beklemiyordu. Bu cevabı duyunca naruto'nun kendisi için hazırladığı yemeği yedi kendine gelince narutoyu yatak odasına taşıdı.

İkili tekrar ilişkiye girmişlerdi. Bu sefer olacaklardı buna güveniyordu Naruto.

Artık ikili son turdan sonra Naruto bayilmisti. İlk önceki geceden birde şimdi yaptıkları için vücudu dayanamamış ve uykuya teslim olmuştu.

Sabah kalktığında ise yine sasuke beline krem sürüyordu.

Arkadaşlar bu smut nasıldı?

Son özel bolumude yazdım ve bitti.

Artık geriye sadece sizin yorumlarınızı ve mutlu olmanızı istiyorum artık başka kitaplarda görüşürüz bu kitabımı nasıl sevdiniz mi ?

Gerçi smutlari artık yazamıyor gibiyim aklıma hicbirsey gelmiyor

Neyse son smut hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bölümde eğer kusurum varsa affola

Sizleri çok seviyorum

Şimdilik sayonara

Tarih
13/02/2023

Saat
19:46

Kelime
604

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin