bölüm altı

46 5 78
                                    

Sabah olmuş konohada mükemmel bir hava hakimdi.  Naruto erkenden kalkmış ve kahvaltısını yapmıştı. Bugün sasuke ile gorusecekti.

Sasuke de tesadüfen aynı seyleri düşünmüştü. Saat 09:30 geldiğinde ikili sanki antlaşmış gibi konoha parkına gelmişti.

Naruto görür görmez yanına gitti. Her zamanki neşeli sesi ile konuştu

Naruto
Sasuke oi sasuke ttabayo

Sasuke
Naruto?

Naruto
Sasuke günaydın

Sasuke
Sanada günaydın naruto

Naruto
Sasuke seni park yerine bir göle götürsem olurmu hem kafa dinleriz

Sasuke
Tamam

Sasuke'nin cevabı üzerine Naruto sasukeyi kendi bildiği ve konohadaki en güzel olan gole götürdü.

Güzel bir göldü etrafında ağaçlar ve çeşit çeşit çiçekler vardı. Göl büyüktü ve berrakti .

İkili bir saat sonra göle gelmişlerdi. Sasuke sasirsada pek birşey demedi.

Naruto
İşte gole geldik

Sasuke
Mhm

Naruto
Sasuke sence dün tsunade samanin dedigi tekniği yapabilirmiyiz ?

Sasuke bu soru karşısında şaşırmıştı. Ana belli etmedi.

Sasuke
Bilmem duygularımizi bile bilmiyoruz ayrıca daha sevgili. İle değiliz

Naruto durmuştu ve sasukeye azıcık yaklaşmıştı .

Naruto
O zaman hislerimizi söyleyelim

Sasuke
Naruto ben -

Naruto
Biliyorum sasuke sen bana aşıksın benimde sana aşık olduğum gibi .

Sasuke
Nasıl bildin belli dahi etmemiştim

Naruto
Bu konuda kuramaya teşekkür etmelisin dün gece çok düşündüm ve ne hissettiğimi anlamadım bu konuya kurama el attı ve beni kurtardı.  Ben sana asikmışım dün bunu fark ettim

Sasuke
O zaman şunu sorayım sana benim sevgilim olur musun uzumaki Naruto ?

Naruto çok şaşırmıştı bunu cevapla veremeyeceğini fark etti ve bu yüzden sasukeye yaklaşarak onu dudağından öptü

Bu ikili burda aşk yasarken Çin'deki efsunculardaki asiklarin ortaya çıkması sonucu sinir vardı.

Bazıları wei wuxian kötü biri ve değişmez bir yalancı olduğunu söylüyor bazıları ise ikisinin çok yakıştığını egerki çocuk olursa da güçlü olacağını dile getiriyordu.

Tabiki bu durumdan haberdar olan büyük bir kişi vardı kendisi lan wangjinin amcasiydi.

O da bu konuda rahatsızdı fakat yapacak birşey yoktu yeğeni ilkkez mutlu ve yine ilkkez çok konuşuyordu

Amcası lan Qiren bu konuyu kapatmak istemiş fakat başarılı olamamisti.

Ama wei wuxian sevgilisinin üzüldüğünü görünce dayanamamış ve tam gücünü gosterecekken lan wangji susturmstu hepsini .

Bunu gören kişiler sonunda susmustu. En sonunda ikili rahat bir nefes almıştı.

Naruto ve sasukede ise durum biraz farklıydı. Çünkü golden sonra köyde gezerken hinata ve sakura ile karşılaştılar.

Tesadüfen aşık olanlar/ sasunaru / wangxian/hualian Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin