5.bölüm

164 0 0
                                    

Akşam karanlığı çöktüğünde, Atlas salonda oturmuş, babası nın eve dönmesini bekliyordu. Bir yandan da elindeki tabletten "Çarmıha Gerilmiş Kadın" ile ilgili haberleri ve yorumları okuyordu. Ailenin diğer fertlerine belli etmek istemiyordu ancak kadının kolyesi ile Talya'nın kolyesi arasındaki benzerlikten duyduğu tedirginlik artarak devam etmişti.

Yudum Hanım akşam yemeği için yemek masasını hazırlamakla meşguldü. Talya ise odasında müzik dinliyordu. İlk birkaç saat kolye meselesini kafasına takmış, daha sonra gündeminden tamamen çıkarmıştı. Müzik dinliyor, sosyal medyada geziniyor ve bir yandan da Ala ile mesajlaşıyordu.

Atlas, özellikle Nani isimli fenomenin paylaşmış olduğu video ve fotoğrafları defalarca görüntülemişti. Birçok detayı görmeye çalışmıştı. Kadının yüzünü, kıyafetini, bilekliklerini ve kolyesini...

Sadece bunlarla kalmamıştı. Bir polis gibi şüpheci yaklaşarak diğer detaylara da dalmıştı. Nani'nin tahmini olay yerine varış saatini, polislerin çalışma şekillerini, kadının bağlandığı

halatın modelini dikkatle inceliyordu. Kadının kimliğini merak ediyor, cinayetin bir mesaj verme amaçlı olduğunu düşü nerek mesajın ne olabileceği konusunda kendi kendine fikirler yürütüyordu. Ama tüm bunların yanı sıra en çok merak ettiği şey ise babasının Talya'ya hediye ettiği kolyeyi nereden satın aldığıydı. Bunun yanıtını alabilmek için babasının gel mesini bekliyordu.

"Atlas, yemek hazır. Babanı arasanna."

Atlas, annesinin uyarmasıyla cep telefonunu çıkardı. Ekrana baktığında Kayradan gelen bir mesaj bildirimi gördü. Mesajı es geçti ve babasını aradı.

Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiz.

Çekmeyen bir yerden geçiyor sanırım diye düşünerek birkaç dakika sonra yeniden denedi.

Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiz.

Kısa bir süre sonra annesi yeniden seslendi. "Aradın mı babanı?"

"Aradım anne. Ama telefonu kapalı. Birazdan yeniden denerim."

Atlas tabletine döndü ve incelemelerine devam etti. Aradan yaklaşık olarak yirmi dakika geçmişti. Babasını bir kez daha aradı.

Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiz.

Son kez aramasında da babasına ulaşamaması canını sıktı. Yerinden kalkıp mutfağa doğru yöneldi. "Anne, bir kez daha aradım ama kapalı. Sanırım şarjı bitmiş."

Yudum Hanım, mutfaktaki mikro dalga fırınının üzerini işaret etti. "Hem şarjı bitmiş hem de telefonunu hiç yanına almamış."

Atlas, fırının üzerinde duran telefonu gördü. Eline alıp kontrol etti. Babasının telefonuydu ve kapalıydı. "Neden yanına almamış telefonunu?"

"Neden olacak; son zamanlardaki sorumsuz ve tuhaf tavırlarından dolayı. Şimdi de telefon taşımama huyu edindi!"

"Nereye gideceğini söylemiş miydi sana?"

"Söylemedi. Aman nereye gidecek; emekli olduktan sonra tek uğradığı yer lokal. Kesin yine briçe dalmıştır."

"Ne yapalım bekleyelim mi babamı?"

"Gerek yok. Biz yeriz, o da gelince yer. Sen Talya'ya seslen."

Yemek masasında Atlas'ın aklı bu kez babasındaydı. Genellikle erkenden evde olurdu. Gelemeyeceği zamanlar ise mutlaka işlerinin olduğunun haberini iletirdi.

BODRUM KATI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin