13.bölüm

136 2 1
                                    

"Nasıl ayarladın randevuyu?"

Atlas, Nani ile görüşecek olmaktan dolayı heyecanlanmıştı. Nani'nin farklı bilgilere sahip olabileceğini düşünüyor ve gözal tındayken polislerin ona sordukları soruları merak ediyordu. "Senin Kayra sayesinde aldım randevuyu."

Ala manalı manalı gülümseyerek vermişti yanıtı. Atlas, "Kayra sayesinde mi?" diye karşılık verdi, "Ayrıca nereden benim Kayra oluyormuş?"

Ala, önce bir kahkaha attı. "Kayra'nın sana bakışları, senin yanındaki davranışları; bunların hepsi çok net Atlascığım. Kız senden fena hâlde hoşlanıyor. Senin de gizlice Kayra'nın elini tuttuğunu görmedim sanma."

Talya, "Bak Ala bu konuda haklı," diyerek Ala'ya destek çıktı, "bıraksan kız senin içine düşecek."

Atlas utanmıştı. Hafif kızarır gibi oldu. "Tamam, geçin bunları şimdi. Randevuyu nasıl aldın, Kayra ile ne alakası var onları anlat."

"Nani'nin serbest kaldığını öğrenince dikkatimi çekti. Sonuçta olayın ilk şüphelisi ve bence bizden daha çok şey biliyor. Bu nedenle bütün sosyal medya hesaplarını taradım. Takip ettiği kişilere baktım.

Takip ettiği kişilerden bir kız buldum. İsmi Didem. Didende dikkatimi çeken ise ortak bir arkadaşımız olmasıydı. Ortak arkadaşımız da Kayra.

Sonra hemen Kayra'ya ulaştım. Didem'i nereden tanıdığını ve diyaloglarının nasıl olduğunu sordum. Daha önce bir reklam ajansının işinde birlikte çalışmışlar. Oradan tanışıyorlarmış. Ayrıca kız, bir dönem Nani'nin flörtüymüş.

Kayra, senin için görüşmek istediğimi duyunca hemen taşın altına elini soktu. Didem'i arayıp Nani'den önemli bir konu için randevu almasını rica etti. Didem de Nani'ye iletmiş. Nani de çarmıha gerilmiş kadınla ilgili olduğunu duyunca kabul etmiş. Bu akşam bir arkadaşının işlettiği barda toplanacaklar. Bizi de oraya davet etmiş."

Talya, "Bu akşam bardayız desene," dedi, "hazır gitmişken biraz da stres atarız." Daha sonra düşünceli düşünceli susan Atlas'a döndü.

Atlas, "Olur, gideriz," diyerek karşılık verdi, "kim kim olacağız?"

Ala, "Sonuçta orası bar," dedi, "kalabalık olmamızın bir sakıncası olmaz. Sen, Talya ve ben... Ha bir de Kayra orada olacağını biliyor. Büyük ihtimalle o da damlar."

Atlas, "Peki," dedi, "madem öyle Demir de gelsin."

Ala, Demir'in ismini duyunca, "Of o çocuğu neden sokuyorsun işin içine?" dedi, "Onun bazı hareketleri çok tuhafıma gidiyor. Dayanamayıp gülesim geliyor."

Talya, Ala'nın Demir hakkındaki sözlerinin Atlas'ı kızdıracağının farkındaydı. Atlas'tan önce araya girdi.

"Onun bir rahatsızlığı var Ala. Ondan dolayı bazı davranışları bize farklı geliyor. Ayrıca çok iyi bir çocuk ve çok zeki... Bence bize yardımı dokunur."

                              ***

Akşam saat sekizde barda buluşmak için sözleşmişlerdi. Ala ayrılıp evine gitti. Atlas da Demir'e haber verdi.

Talya ve Atlas akşama doğru evden çıktılar. İki kardeş baş başa, barın hemen yakınındaki bir restoranda akşam yemeklerini yediler. İkisi de suskundu. Aynı anda aynı şeyleri düşü- nüyorlardı.

Yemeğin sonuna doğru Talya sessizliği bozdu. "Atlas, ne düşünüyorsun?"

Atlas, "Sence," diyerek kısa ve net bir yanıt verdi.

"Başımıza bir iş gelecek mi peki?"

"Bilmiyorum."

"Bir şey söyle Atlas! Belirsiz kalmak hayatta tahammül edemediğim tek şey!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BODRUM KATI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin