Sam P.O.V
Ik zit in de klas, ja school kan het nog erger? Gelukkig is het de laatste dag. Welke les zit ik eigenlijk? Ik kijk op en zie de leraar van AK staan. Oke we hebben dus aardrijkskunde. Sorry ik vind deze les niet boeiend genoeg om op te letten. Ik word later toch actrice en wat moet ik dan met aardrijkskunde ik bedoel maar we hebben toch een TomTom en GoogleMaps enzo, ik hoef heus niet alle landen uit mijn kop te kennen. Hierna is het eindelijk vakantie! Ik ben echt helemaal klaar met school. Ik scheur een blaadje uit mijn schift. Ik schijf er wat op en geef hem aan Nicole die langs me zit.
(Briefjes gesprek)
S: 'Deze les is zooo saaii -.-'
N: 'Ja of niet. gelukkig nog maar een paar minuten en dan is het vakantie!! Eindelijk met z'n 2e naar Tsjechië, SNOWBOARDEN!!!!'
S: 'JHAAA, ik heb er echt zin in!!!'
N: 'misschien zijn er ook leuke jongens!<3'
S: 'Haha ja dan zou de vakantie helemaal awesome worden.'
Nicole, Sam kom maar naar voren en lees dat briefje voor aan de hele klas.' Roept de leraar sacherijnig. Ik zucht, pak het briefje en ga voor de klas staan. Ik kuch overdreven. 'Nou, moet ik beginnen?' 'Ja we hebben niet de hele dag de tijd.' Zegt hij. 'How rustig, van stres krijg je rimpels.' Zeg ik tegen hem. De hele klas schiet in de lach. 'Nu!' Roept hij. Ja ik ben niet echt het lievelingetje van de leraar dat kun je wel zien. 'Goed ik zal beginnen. N: Vind jij deze leraar ook zo geweldig. S: JA hopelijk hebben we hem volgend jaar weer...' Ik wilde nog meer zeggen maar AK-man onderbreekt me. 'En nu het echte verhaal graag.' Ik zucht. 'S: Vind jij deze les ook zoooooo saaaaiiiii. En dan zo'n smiley.' Ik pak de stift en tegen een smiley op het bord: -.-. 'N: ja of niet. En dan een verdrietige smiley. Gelukkig nog een paar minuten en dan is het vakantie!! Eindelijk met z'n 2e naar Tsjechië, SNOWBOARDEN!!! S:JHAAA, ik heb er echt zin in!!!! N: Misschien zijn er wel leuke jongens. S: Haha ja dan zou de vakantie helemaal super worden. En dat was het. Dank u wel voor uw aandacht.' Ik maak een overdreven buiging. De klas doet mee en begint heel overdreven te klappen. Ik had alles heel dramatisch voor gelezen. Ik weet dat die AK-man dat heel irritant vind en ik wil later toch actrice worden dus dat leek me we leuk. 'Ten eerste: Je mag niet op het bord tekenen. Ten tweede: Vinden jullie vakantie belangrijker dan school. Ten derde: Jij moet wat beter je best doen en wat meer manieren leren tegen volwassenen. En Ten vierde: Ik ben jou en Nicole's leraar volgend jaar weer.' Owja en hij mag Nicole ook niet. Tsja wij doen alles samen, maar de leraren van Tekenen en Drama vinden ons wel leuk. 'Oke, Ja heel erg, ik heb genoeg manieren ik ben kei beleeft misschien niet tegen jou maar gij bent ook nie beleeft tegen mij menneke en NEEEEE!!!' Zeg ik overdreven. Ik wacht niet op antwoord en huppel naar mijn plaats toe.
Ik laat mijn hoofd op mijn tafeltje vallen. Ik heb zo geen zin meer in school. Ik moet deze les uit komen . Het is bijna vakantie! Allemaal gedachtes gaan door mijn hoofd. 'Kom je?' Zegt Nicole terwijl ze me aan tikt. 'Hmm.' Mompel ik. 'De zoemer is al gegaan. 'Echt?' Ik kijk op en zie dat bijna de hele klas leeg is. Er zijn nog een paar mensen en er staan er een paar bij de deur. Ik gooi snel alle boeken in mijn tas en ren net als Nicole naar de deur. 'Kante ik wil naar huis!' Roep ik en beuk tegen de 4 jongens aan die tegelijkertijd door de deur willen lopen, wat dus nooit lukt. De jongens vallen op de grond. 'Haha, de jongens vallen letterlijk voor me.' Lach ik. Nicole begint ook te lachen. Als ze opstaan geven we ze een knuffel, ja ze horen bij onze vrienden groep. Nicole en ik haken onze armen door elkaar en huppelen samen weg. 'Fijne vakantie!' Roept Nicole. 'Ja fijne vakantie!' Roep ik. 'Zelfde!' krijgen we terug.
Als Nicole en ik op de fiets zitten zetten we One Direction op en beginnen kei hard mee te zingen. We zingen nooit echt serieus, je weet wel het is meer roepen dan zingen en met van die kei lange valse uithalen. Iedereen kijkt ons raar aan maar dat boeit ons niet want wij hebben echt mega lol. Als we bij de splitsing komen waar we allebei een andere kant op moeten zeggen we doei tegen elkaar. 'Strakt facetime he!' Roept Nicole. 'Ja!' Roep ik terug en we gaan allebei de andere kant op. We wonen niet heel ver van elkaar maar 3 straten.
Nicole P.O.V
Ik maak de poort voor mijn huis open en loop met mijn fiets er doorheen. Ik zet mijn fiets snel in de schuur en ga daarna gelijk het huis binnen. 'Ben thuis!' Roep ik. 'Heey hoe was het op school vandaag?' Vraagt mama. 'Hetzelfde als altijd.' 'Oke dan maar als ik jou was zou ik mijn tas maar vast in gaan pakken Nicole. Want dat gaat morgen ochtend niet meer.' 'Okee mam zal ik doen.'
Ik ren naar boven en pak mijn iPhone en bel S. Gelukkig hebben we allebij een iPhone anders konden we niet met elkaar facetimen. Yes ze neemt op. 'Heeyyy!' Roept S. 'Heeyy! Ik heb zo'n zin in morgen!! maar ik ga ondertussen ff mijn koffers inpakken. 'Haha oke dat ben ik nu ook aan het doen!'
Nadat alles is ingepakt is het al half 5. En zijn we nog steeds aan het facetimen. Ik zit een beetje op internet te kijken naar het huisje waar we verblijven. (het is een huisje voor 2 families dus we zijn niet de enige die in dat huisje logeren.) Ik zit ook maar een beetje op google One Direction in te typen. Na een paar links te hebben aan gelikt lees ik dat ze deze vakantie ook in Tsjechië zijn. 'Aaahhh!!!' Gil ik. 'Wat is er? Waarom gil je?' Vraagt S. 'One Direcition Zit ook in Tsjechië' Zeg ik. 'Echt, super! Alleen... Hoe groot is de kans dat One Direction tegen komen, straks zitten ze helemaal aan de andere kant van het land.' 'Owja dat kan ook nog he.' 'S, eten!' hoor ik iemand op de achtergrond roepen. 'Ik kom er aan mam' Roept ze terug. 'Doeii Nicole ik moet gaan maar ik zie je morgen bye love you.' 'Doeeiii love you to.' zeg ik en druk het sprek dan weg.
------------------------------------
Heey lezertjes. Dit is mijn eerste verhaal ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik weet het er zit nu nog niet echt spanning in het verhaal maar dat komt in de volgende delen. Tips en comments zijn altijd welkom. Ik probeer mijn volgende deel snel uit te brengen. Xxx XKusBente
JE LEEST
One Direction Snow Dreams
FanfictionSam en Nicole zijn beste vriendinnen en allebei fan van One Direction. Ze gaan samen op vakantie naar Tsjechië om te snowboarden. Het blijk dus dat One Direction ook naar Tsjechië gaat en in hetzelfde huisje verblijft. Wat ze niet weten is dat ieman...