Ik open mijn ogen. Wow dit is fel. Snel sluit ik ze weer. Na een paar keer knipperen doe ik ze weer helemaal open. Ik wil mijn hand omhoog doen maar het lukt niet. Ik kijk naar mijn hand waar nog een hand in zit. De hand van Louis. Oke ik heb nu 2 vragen. 1. Hoe gaat het met Harry? En 2. Waarom lig ik in een ziekenhuisbed? Natuurlijk heb ik nog meer vragen zoals: Hoe gaat het met Niall? Waar is hij? Waarom laat Mike en Luuk ons niet met rust en die soort dingen, maar ja. Ik kijk op de klok, 00:47. Ongeveer kwart voor een. Ik schud Louis een beetje door elkaar. 'Lou.' Zeg ik. 'Huh?' Krijg ik terug. 'Wat doe ik in een ziekenhuisbed en hoe gaat het met Harry.' 'Sam?' Vraagt hij en zijn ogen schieten open. 'Nee de Kerstman nou goed.' Zeg ik sarcastisch. Louis geeft me een knuffel. 'Je had een paniek aanval en kreeg een black out. Met Harry is het nog hetzelfde hij is nog niet wakker geworden.' Zegt hij. 'Ow... Trouwens, Lou je plet me.' Zeg ik. 'Sorry.' Zegt hij en laat me los. 'Ik wil bij Harry kijken.' Zeg ik vastbesloten. 'Nee dat kan niet je moet rusten morgen mag je bij Hazza kijken. Dus... Slaap.' Zegt hij en maakt een gebaar met zijn handen, zo van ik tover je in slaap. Ik lach en ga weer liggen. 'Thanks Boo.' 'Wat heb ik gedaan?' Vraagt hij. 'Dat je bij me bleef.' 'Graag gedaan.' Ik lach en sluit mijn ogen.
Het is nou 3 uur in de middag en ik zit bij Harry. Louis was naar de wc en de rest is naar huis. Ik wil Harry niet alleen laten en Louis had zichzelf aangeboden om bij me te blijven, al is het denk ik alleen maar om te zorgen dat ik wel eet. En natuurlijk omdat Harry zijn beste vriend is. Ik heb nog niets op en met die brok in mijn keel gaat dat ook niet echt lukken denk ik. 'Hazz je moet wakker worden ik kan niet zonder je.' Zeg ik terwijl er een paar tranen over mijn wangen rollen. Ze vallen op Harry's hand, ik veeg ze weg. 'Sam kom je dan gaan we even wat eten.' Hoor ik Louis zeggen. 'Ik heb geen honger.' Zeg ik. 'Je moet wat eten. Kom.' Zegt hij. Ik zucht en knik. Ik geef Harry een kus op zijn hoofd. 'Wordt snel wakker.' Zeg ik. Ik sta op en kijk nog een keer naar Harry die daar ligt. volgens mij zie ik een kleine glimlach op zijn gezicht, het zal wel niet. Ik loop veder naar Louis toe en ga samen met hem naar het restaurant van het ziekenhuis.
Ik heb een half broodje op. Louis doet echt bezorgt, hij vind dat ik het helemaal moet opeten omdat ik anders te weinig binnen krijg. Het is natuurlijk heel lief van hem dat hij bezorgd is maar het kan ook best irritant zijn. Ik zucht en loop weer terug naar de kamer van Harry. Ik maak de deur open en alles is nog precies het zelfde als toen we weg gingen. Ik zucht en loop naar Harry. Ik voel me schuldig ze zaten achter ons aan en Harry ligt in het ziekenhuis. De tranen branden achter in mijn ogen. 'Alsjeblief.' Kan ik er net uit krijgen. Dan rolt er een traan van mijn wang. Ik sluit mijn ogen. Ik voel een hand die de traan weg haalt. Ik open mijn ogen en zie dat het Louis was. Ik had zo gehoopt dat het Harry was. 'Niet huilen.' Zegt Louis en geeft me een knuffel.
Liam P.O.V
Ik zit met Zayn thuis op de bank. Nicole is boven op haar slaapkamer, aan het huilen. Ik vind het zo zielig. We wilde haar trosten maar ze liet ons er niet in. Deze vakantie is niet echt de beste vakantie. Ik loop naar de keuken om wat te drinken te pakken. Ik pak een beker uit de kast en hou die onder de kraan. Als ik hem leeg het loop ik weer naar de bank en plof er naast Zayn op. 'Hoe zal het met haar gaan.' Vraag ik bezorgd. 'Ik weet het niet ze is vast heel verdrietig.' Ik hoor een bonk van boven. 'Wat was dat?' Vraagt Zayn geschrokken. Ik haal mijn schouder op. Het leek niet op iets dat viel het klonk veel zwaarder. We springen op van de bank en rennen naar de trap. 'Nicole?' Vraag ik. Geen reactie. 'Nicole!' Roept Zayn nu. Weer niets. 'We moeten gaan kijken.' Zeg ik vast besloten. Zayn knikt. We rennen naar boven toe en kloppen aan de deur. 'Nicole doe open.' Zeggen we tegelijkertijd. 'Kante.' Zegt Zayn. Ik stap opzij en Zayn neemt een aanloop. BAM. Hij beukt tegen de deur. Nog niet open. Hij doet het nog een en nog eens. Het zijn niet zo'n hele sterke deuren dus hij kan we ieder moment in elkaar storten. Zayn neemt weer een aanloop en beukt er met volle kracht op. BAM! De deur valt op de grond. 'Auw.' Zegt Zayn terwijl hij over zijn schouder wrijft. Ik lach even maar als ik de kamer in kijk verdwijnt die lach als sneeuw voor de zon. 'Nicole!' Roep ik.
Niall P.O.V
Ik begin de stemmen steeds beter te horen. BAM. Ik val volgens mij op de grond. Er gaat een hele pijnstoot door mijn lichaam heen. Als ik me mond kon open had ik kei hard auw gegild. Dat deed pijn. 'We laten hem hier.' Hoor ik een bekende stem zeggen. 'Ze zullen hem hier nooit vinden.' Zegt een andere stem, die ook bekent voorkomt. Ik hoor een deur dicht slaan en een slot ofzow omdraaien. Niet veel later rijd er een auto weg. Oke eens kijken of ik mijn ogen kan openen. Ik maak mijn ogen voorzichtig open. Aan het licht hef ik niet te wennen wat het is hier best donker op een paar staaltjes licht na die door de spleetjes van de muren erdoor komen. De houten muren zien er best oud uit. Ik kijk voorzichtig rond. Ik zie houten balken, hooibalen en vooral stof, veel stof. Het is hier wel heel verlaten. Daar is een deur. Ik loop er voorzichtig naar toe. Het lijkt wel alsof de vloer onder min voeten elk moment kan instorten. Hopelijk is er geen kelder want daar wil ik nu niet graag zitten. Ik pak de deurklink en rammel eraan. Zoals je misschien wel kon verwachten zit hij op slot. Ik zucht geïrriteerd. Ik loop een rondje door de kamer. Daar is een trap. Ik loop er naar toe. 'Hmm Moet ik dit wel doen?' Vraag ik in mezelf, de trap ziet er net zoals de rest van dit huisje uit alsof het elk moment kan instorten. Ik probeer het toch maar. Ik loop naar boven en tot mijn verbazing is de trap nog heel. Hier liggen nog meet hooibalen. Dan valt mijn oog op iets.
---------------------
Heey mini Mensjes,
Zoooo sorry dat het zo lang duurde maar ik zat vast. Goed wat denken jullie wat Niall ziet en wat komen Liam en Zayn tegen in Nicole en Bente's kamer. Laat het bij de Comments achter. En bedankt voor alle lieve comments die ik krijg ;).
20 Votes en 10 comments voor volgend hoofdstuk.
Xxx Bente
Vote/Comment/Fan
JE LEEST
One Direction Snow Dreams
FanfictionSam en Nicole zijn beste vriendinnen en allebei fan van One Direction. Ze gaan samen op vakantie naar Tsjechië om te snowboarden. Het blijk dus dat One Direction ook naar Tsjechië gaat en in hetzelfde huisje verblijft. Wat ze niet weten is dat ieman...