hoofdstuk 23

1.6K 50 2
                                    

Niall P.O.V

'Ik. Heb. Je. Zo. Gemist.' Zeg ik tussen kusjes door. Ik voel dat ze aan het lachen is. Ik trek me terug en merk dat iedereen al is weg gegaan, slapen. Ook niet zo gek het is 4 uur 's ochtends. We waren allemaal nog wakker omdat we de meiden probeerde te vinden en toen liep Harry in een keer weg, naar buiten. We zouden wachten tot Harry weer terug was en dan gaan slapen maar het duurde wel heel lang. En na twee of 3 uur kwam hij terug met Nicole en Sam ik weet niet wat hij heeft gedaan maar ik ben wel blij dat hij is weg gelopen anders hadden we ze nog steeds niet terug gevonden. Ik pak haar hand en we lopen samen naar boven. We lopen allebei onze eigen kamer in. Als ik me heb ongekleed loop in naar haar kamer. Als ik binnen kom zie ik Harry en Sam al slapen. Ze zien er echt schattig uit samen ik maak een foto. Ik draai me om en loop naar Nicole. Als ik zie dat ze aan het staren is, til ik zachtjes haar hoofd op en kijk haar diep in haar ogen aan. 'Hier zitten mijn ogen.' Zeg grap ik. Ze begint te blozen en kijkt naar je grond. 'Je bent schattig als je bloost.' Fluister ik in haar oor. Ik wist niet dat het kon maar ze wordt nog roder, waardoor mijn glimlach nog groter wordt. Ik trek haar mee op het bed en ga liggen. Ze legt haar hoofd op mijn borst en ik pak haar hand. Onze vingers vlechten samen. 'Ik hou van jou.' Zeg ik zacht. 'Ik hou ook van jou, ni.' Zegt ze. Ik laat haar nooit meer gaan. Met die gedachten sluit ik mijn ogen en val in slaap.

Louis P.O.V

Dit is zo'n geniaal plan. Mwoehahaha. Klinkt dat een beetje duivels, ik hoop het wel. Zayn en ik lopen allebei naar een bed toe. Ik naar die van Niall en Nicole en Zayn naar die van Harry en Sam. We hebben allebei een bak met sneeuw in onze handen. '3.' Zeg ik. '2.' Zegt Zayn. '1.' Zeggen we samen. We kiepen de bakken met sneeuw om. We gooien de bakken ergens op de grond en rennen de kamer uit. 'Louis!' Hoor ik ze roepen. 'Heey, ik was niet de enige hoor!' Roep ik terug. Ik ren verder naar beneden en ga aan tafel zitten. Dan heb ik in ieder geval geen honger als ik straks vermoord wordt.

Als ik net mijn broodje op heb stormen Harry, Niall, Sam en Nicole de kamer binnen. 'Louis.' Hoor ik Nicole zeggen. Ik begin te grinniken. 'Ow dus dat vind je grappig.' Zegt Sam. Ze fluistert iets in Harry's en Niall's oor. Hun knikken en lopen naar me toe. 'Wa...' Veder kom ik niet want ze tillen me op en dragen me naar buiten. 'Nee dat is koud!' Roep ik. Ze lopen naar een berg met sneeuw, en aangezien ik nog in mijn pyjama zit wat bestaat uit een joggingbroek is dat koud. '3. 2. 1.' Ja lekker dan ik lig in de berg met sneeuw. 'AAHH! Koud!' Gil ik met een niet zo mannelijke gil. Ze schieten allemaal in de lach. 'Ja wacht maar. Niemand pakt ongestraft SWAGMASTA FROM DONCASTA!' Roep ik. 'But his mum calls him BooBear.' Zegt Harry met een kinderachtige toon in zijn stem. Ik sta op en Spring op Harry. 'Aahh Larry Stylinson liefde.' Zegt Nicole. 'Heey, hij is al van mij!' Roept Sam en springt boven op me.

----------------------------

Heey mini mensjes,

Het spijt me zo van dit slecht stukje maar ik ben inspiratieloos :(. Als je dit toch een leuk stukje vind dan, Thank You :). Maar goed. Ik ga overmorgen op vakantie. We gaan naar frankrijk :D. En waar gaan jullie naar toe? Ik ga in de vakantie wel veder schrijven maar ik denk niet dat het gepost wordt, ik weet namelijk niet of er WIFI is. Ik hoop van wel want dat had vorig jaar echt mijn vakantie gered(Er waren daar in de eerste week geen kinderen van mijn leeftijd, Maar toen kwam ik Mariette tegen en was het een super vakantie;)) Maar goed ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben. Ik zal proberen of ik morgen nog een stukje kan uploaden maar ik kan niets beloven. Als je nog leuke ideeën hebt mag je ze er bij zetten want dan krijg ik weer inspiratie voor een volgend hoofdstuk. Laat een Comment achter en Vote dit hoofdstuk.

P.S hoe vinden jullie trouwens de nieuwe kaft? @gerlyneke heeft heeft hem gemaakt.

Xxx Bente

Vote/Comment/Fan

One Direction Snow DreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu