Sam P.O.V
'Wil je het echte verhaal horen of een nep-verhaal zodat je je geen zorgen maakt?' Vraag ik. Ik het zo erg?' Vraagt Maria. 'Als je ontvoert en opgesloten in verschillende kelders en zolders met bijna geen eten of drinken erg vind, dan ja het is erg.' 'O nee. Zijn jullie al naar de politie gegaan? en hoe zijn jullie gerend?' 'Door Harry en... Nee dat zijn we vergeten.' Zegt Nicole en kijkt mij aan. 'Zijn jullie ze daarna nog tegen gekomen?' Vraagt Maria. 'Nee.' Zegt Nicole. 'Ja.' Zeg ik. De jongens en Nicole kijken mij vragend aan. 'Vanmiddag bij die boom, waar ik alweer in vast zat door Louis.' Zeg ik en kijk Louis met een nep-boze blik aan. Ik bedoel op Louis kun je gewoon niet boos blijven. 'Je moet echt aangifte gaan doen.' Zegt Maria. 'Das we slim want dat zijn we vergeten.' Zegt Liam. 'Oke is goed.' Zegt Nicole. 'Dan kunnen we tenminste normaal rondlopen.' Maria knikt. 'Goed smakelijk een allemaal en als er nog iets gebeurd moeten jullie naar mij toe komen.' Zegt e en loopt weg. We eten ons eten op zo als gewoonlijk. Liam en Zayn zitten druk in gesprek, Niall en Nicole zitten zichzelf vol te proppen zonder ook maar een kilo aan te komen, Louis zit de andere te plagen en Harry en ik zitten Louis weer te irriteren. Heel normaal dus.
'Zayn!' Roep ik. Ik spring op zijn rug. 'Breng me naar de bank.' 'Sam we zijn je slaafjes niet he.' 'Echt niet?' Vraag ik ne-verbaast. 'Maar ik ben lui.' Zayn zucht en draait me om zodat ik in zijn armen lig. Hij gooit me de lucht in. 'Aahh!' Gil ik. Ik voel 2 armen om me heen. Als ik mijn ogen open doe zie ik dat Harry me heeft opgevangen. 'Jou vriendin dus jij draagt haar.' Zegt Zayn met een lach en loopt naar de woonkamer. 'Je weet dat je benen hebt gekregen om te lopen.' 'Jep.' Zeg ik met een lach. Harry draag me naar de woonkamer waar hij gaat zitten met mij op zijn schoot. Na een tijdje tv te kijken begin ik te gapen. Ik spring van Harry's schoot. 'Houdoe ik ga naar bed.' 'Doei.' Krijg ik terug. Als ik mijn kamer in kom maakt mijn mobiel een pling geluidje.
Hee schatje,
Ik heb je we horen praten dat je morgen naar de politie gaat. En weet je wat? Hen maakt mij en Luuk helemaal niets uit, ze zullen ons toch nooit krijgen. Maar we krijgen jou en Nicole binnen kort wel en die o zo leuke Boyband van jullie gaat eraan. Ik zal er alles aan doen om die twee dingen zo ver te krijgen. Dus schrik niet als je straks iemand mist.
X Mike.
Wat een stalker. Als ik terug in Nederland ben ga ik mijn nummer gelijk veranderen. en Nicole moet zelfs een nieuwe mobiel komen aangezien Mike die van haar heeft gestolen. Ik doe mijn pyjama aan. De deur gaat open en Harry loopt naar binnnen. 'Heey babe.' Zegt hij. 'Heey Curly.' Zeg ik. Hij loopt naar me toe en geeft me een kus. Moet ik hem vertellen over het sms'je. Nee ik denk het niet dan zou hij alleen maar mee ongerust worden. Ik praat er morgen anders wel over. Ik trek me terug en klim in mijn bed. Harry komt naast me liggen en geeft een kusje in mijn nek. Ik lach en leg mijn hoofd op zijn borst. Hij slaat zijn amen om me heen. 'Ik hou van jou.' 'Ik ook van jou hazz.' Ik sluit mijn ogen en val in slaap.
-------------------------
Heey mini mensjes,
Ik heb niet eens tijd om verder te typen haha ik had in een dag al 15 votes ;). Dus ja, maar zo als belooft is hier weer een hoofdstukje ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Vote dit hoofdstuk en laat een Comment achter.
15 Votes voordat ik veder ga.
Xxx Bente
Vote/Comment/Fan
JE LEEST
One Direction Snow Dreams
FanficSam en Nicole zijn beste vriendinnen en allebei fan van One Direction. Ze gaan samen op vakantie naar Tsjechië om te snowboarden. Het blijk dus dat One Direction ook naar Tsjechië gaat en in hetzelfde huisje verblijft. Wat ze niet weten is dat ieman...