Hoofdstuk 12

1.7K 55 4
                                    

Liam P.O.V

We liggen nu met z'n alle boven en Harry en Niall zijn bij de meiden. Ik vond het echt heel erg en zielig om Sam zo te zien. En dan durf hij gewoon hun een sms'je te sturen dat het door ons komt. Nou hij is de gene waarvoor ze aan het vluchten waren. Als hij nooit was gekomen dan was dit ook nooit gebeurd. Grr ik merk dat iedereen een slecht humeur heeft gekregen door die Mike. 'We moeten hier echt wat aan gaan doen!' Zegt Louis. 'Ja inderdaad.' Zegt Zayn. 'Maar wat kunnen we doen ik bedoel als we de meiden alleen laten dan is de kans groot dat hij ze mee neemt.' Zeg ik. 'Tja dus we moeten ze sowieso niet alleen laten.' Zegt Louis

Harry P.O.V

Ik lig nu met en slapende Sam in mijn armen op bed. Niall en Nicole liggen ook al te slapen. Ik voel Sam bewegen. Ze legt haar hoofd op mijn borst en pakt met haar hand mijn hand. Ik haal een pukje haar uit haar gezicht. Ze ziet er zo lief uit als ze slaapt. Ik doe mijn ogen dicht en val ook in slaap.

BAM. Hoor ik van heel ver weg. Het is vast niets. 'Harry... Harry wordt wakker... Please wordt nou wakker.' Ik open langzaam mijn ogen en zie dat Sam recht op het bed zit en me met grote en bange ogen aankijkt. 'Wat is er babe?' Vraag ik. 'Er was een knal die van beneden kwam en daarna hoorde ik volgens mij iemand lopen.' Zegt ze. Ik pak haar hand en loop heel zachtjes naar het balkon. Er staat een vreemde auto. Ken jij die auto?' Vraag ik.' 'Nee jij?' Vraagt ze. 'Ook niet.' 'Zou die van Mike kunnen zijn?' Vraagt ze bang. Ik ren op mijn tenen naar de deur van de slaapkamer en doe hem op slot. 'Geen idee maar we moeten opletten.' Zeg ik. Sam loopt naar me toe en gaat langs me staan. 'We moeten de andere waarschuwen.' Zegt ze. Ik pak mijn mobiel en bel Louis. 'Hazz waarom bel je zo vroeg?' Vraagt een slaperige Louis. Nouja het is ook half 3 's ochtends. 'Lou doe nu je kamer op slot!' Sis ik tegen hem. 'Hazz wat is er?' Vraagt hij. 'Mike.' 'Shit!' Zegt hij. Ik hoor door de telefoon dat hij opstaat en de deur op slot doet. 'Oke vertel.' Zegt hij. 'Nou Sam hoorde een knal en toen iemand beneden lopen. Ze maakte me wakker en toen liepen we samen naar het balkon, we zagen een vreemde auto staan. We denken dat die van Mike is. Wil jij de rest ook wakker maken?' Zeg ik snel. 'Ja is goed.' 'Thanks. Als er iets is of zo moet je ons bellen oke?' 'Oke.' 'Doei.' 'Doei' Ik hang op en kijk naar Sam. 'Louis maakt de rest wakker.' 'Oke.' Zegt ze en draait zich om. 'Niall, Nicole wakker worden!' Roept/fluistert ze. Nicole wordt wakker maar Niall blijft slapen. 'Laat mij maar.' Zeg ik. 'Niall eten!' Zeg ik. Dan schiet Niall wakker maar voordat hij iets kan zeggen hou ik mijn hand voor zijn mond. 'We denken dat Mike beneden is.' Fluister ik tegen ze. Dan horen we weer een bonk van beneden. 'Harry?' Vraagt Sam met een trillerige stem. 'Wat was dat?' Vraagt Nicole met dezelfde trillerige stem. 'We denken Mike.' Zeg ik. 

-------------------------------------

Heey mini mensjes. 

Hoe vinden jullie dit stukje? Ik post vandaag misschien weer een nieuw stukje. Vote dit hoofdstuk en laat een comment achter. 

Bij 5 Votes schrijf ik verder.

Xxxx XKusBente

Vote/Comment/Fan

One Direction Snow DreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu