Hoofdstuk 37

1K 45 1
                                    

Louis P.O.V

Wow wat! Zei ze nou net vergif? Ik hoor een pling geluidje. Ik pak mijn mobiel maar zie dat ik geen nieuwe berichtjes heb. Ik kijk naar Sam en zie dat zij op haar mobiel kijkt. Ik kijk over haar schouder mee. Alleen al bij het zien van de naam wordt mijn humeur niet beter. Mike.

Heey

Als ik haar niet krijg krijgt niemand haar!!! Ook niet die blonde Ier! IK zou maar uitkijken of wil je je lieve vriendje niet meer terug.

X Mike And Luuk

Ik voel woede in me, ik kan nu niet uitbarsten want dan wordt ik het ziekenhuis uitgegooid maar als ik een van die 2 nog een keer hier tegen kom hebben ze een groot probleem. Dan gaat haar mobiel nog een keer af. Ze opent het berichtje.

Trouwens zorg dat je dat nieuwsgierige vriendje van je een beetje in bedwang houd.

X Luuk

Ze kijk achterom en ziet dat ik over haar schouder mee keek. Ze kijkt me met grote ogen aan. Maar het is niet omdat ik met haar mee keek maar HOE wist hij dat ik mee keek? We kijken snel rond.

Ja ik zie jullie... Doe geen moeite je zult mij toch niet vinden.

X Luuk

Toch blijven we wilt om ons heen kijken. Na een tijdje in de gang gekeken te hebben bedenk ik me in eens iets. 'We mochten trouwens toch nog bij Nicole kijken he.' Sam knikt en we lopen samen de kamer van Nicole binnen. Ze ziet er niet zo uit als Harry... Hij was helemaal bleek en Nicole zit onder de rooie vlekken. Heel haar gezicht zit onder de vlekken, kan dit door het vergif komen?

We zijn al een tijdje bij Nicole. 'Zullen we terug naar Harry gaan?' Vraagt Sam. Ik knik. Ze pakt mijn hand en we lopen naar Harry z'n kamer. We komen aan bij Harry alleen zijn de doctoren nog steeds bezig. Ik ga zitten op een van de stoelen tegenover de kamer en trek Sam op mijn schoot.


-------------------------------

Heey mini mensjes,

Dit is een uber,klein,slecht stukje maar wauw jullie even laten weten dat ik nog leef en dat ik volgende week trap (proefwerkweek) heb dus dan kan ik nie uploaden of schijven omdat ik dan de hele week aan het leren ben wat me toch niet gaat lukken-.- maarja ik hoop dat jullie dit iets vonden. 

Xxx Bente

Vote/Comment/Fan

One Direction Snow DreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu