Harry P.O.V
Hoe komt die gast aan mijn nummer? 'Wat is er Hazz?' Vraagt Liam aan me. Ik gooi mijn mobiel naar hem. 'Lekker dan. Kan hij ons niet met rust laten.' 'Wat is er?' Vraagt Louis. 'Mike heeft me een sms gestuurd. Serieus hoe komt die gast aan mijn nummer?' Zeg ik. 'Jongens ik kan mijn mobiel niet meer vinden.' Zegt Nicole. 'Zou het kunnen dat..' Begint Louis maar ik kap hem af. 'Nicole waar lag je mobiel toen Mike had ingebroken?' Vraag ik. 'Op mijn bed hoezo?' 'Dan heeft Mike hem waarschijnlijk en zo komt hij dus ook aan mijn nummer.' Zeg ik. 'Shit klootzak nu steelt hij ook gewoon mijn mobiel.' Zegt ze. Tja ze heeft gelijk. 'Harry wat bedoelt Mike met ik zou maar opletten als ik jou was.' Vraagt Sam aan me die nu ondertussen wel weer normaal was geworden. 'Geen idee maar we moeten wel oppassen. Ik denk niet dat hij het voor de grap stuurt.' Zeg ik.
We liggen weer allemaal boven in ons bed. Ik lig weer bij Sam en Nicole op de kamer samen met Niall. 'Trusten Hazz.' Zegt Sam. 'Trusten babe.' Zegt ik. Ze glimlacht en ik geef haar een kus op haar hoofd. Dan vallen mijn ogen dicht en val ik in een droom loze slaap.
Ik word wakker en zie dat Sam nog ligt te slapen. Voorzichtig zonder haar wakker te maken kruip ik uit bed en loop naar mijn kamer. Ik pak wat kleren en loop dan naar de badkamer. Als ik klaar ben met douchen en me heb aan gekleed loop ik terug naar mijn kamer. Ik gooi alles op mijn bed en pak mijn mobiel. Een sms'je.
Heey Harry.
Ik zou maar opletten.
Je weet wel wie.
Staat er. Dude dat heb je gister ook al gestuurd dus dat weet ik nou wel. Ik loop terug naar de kamer van de meiden en zie dat Sam wakker wordt. 'Morgen.' Zegt ze. 'Morgen babe.' Zeg ik. Ik loop naar haar toe en geef haar een kus. Als ik me terug trek vraag ik: 'Zullen we naar beneden gaan?' 'Oke.' Ik loop vast naar beneden en even later komt Sam ook aangekleed naar beneden. 'Dus wat gaan we vandaag doen.' Vraagt ze. 'Heey Sammie is weer normaal!' Roept Louis. Ik zie dat ze begint te lachen. 'Ja en dat is maar goed ook.' Lacht ze. We gaan aan tafel zitten en Maria komt pannenkoeken brengen. 'Eet smakelijk.' Zegt ze. 'Dank je wel.' Zeggen we. Dan loopt ze weer terug naar de keuken. 'Oke wat gaan we doen?' Vraagt Zayn. 'Dat vroeg ik net.' Zegt Sam. 'We gaan gewoon snowboarden!' Roept Louis. 'Oke.' Zegt Zayn. En dan begint iedereen door elkaar te praten.
We staan weer onderaan bij de piste. Louis, Niall, Nicole en Zayn zijn tikkertje aan het doen. En Liam, Sam en ik zijn aan het lachen om hoe Niall en Nicole proberen om Louis in een berg sneeuw te gooien. 'Je bent veels te zwaar Louis.' Zegt Nicole. 'Minder wortels eten.' Zegt Niall plagerig. 'Nooit!' Roept Louis. 'Komen jullie nog of wat!' Roep ik naar hun. Ze knikken en komen naar ons toe gelopen/gerent. We lopen met z'n alle naar de lift en wachten tot we boven zijn. 'Waarom duren liften altijd zo lang.' Zegt Nicole. 'Ja of niet.' Zegt Niall.
Als we boven zijn stappen we allemaal uit en maken ons board vast. Dan huppelen we met een board aan onze voeten naar de ramt van de piste. Sam en Louis willen allebei naar beneden alleen ze beginnen tegelijk met snowboarden en dan knallen ze tegen elkaar op en BAM ze liggen allebei op de grond. 'Slim!' Roept Liam. 'Dat was de bedoeling hoor!' Roept Louis terug. 'Ja vast boo!' Roept Zayn. En ze beginnen te lachen. 'Zullen we veder gaan?' Vraag Sam als ze opgestaan is. 'Ja kom.' Roept Nicole. We gaan met z'n alle veder de piste af.
Niall P.O.V
We zijn al best vaak gegaan en doen nou een wedstrijdje wie als eerste beneden is. 'Gewonnen!' Roep ik. Dan zie ik de rest aan komen. Behalve Nicole. 'Waar is Nicole?' Vraag ik aan ze als ze allemaal beneden zijn. 'Ze zat net achter ons.' Zegt Sam. We staan hier nou 10 minuten. 'Oke zo lang kan dat helemaal niet duren.' Zeg ik.
We zijn met de lift weer naar boven gegaan en staan weer aan de rand van de piste. 'Goed we moeten haar vinden.' Zegt Liam. Ik ga naar beneden en zoek echt overal. Als ik weer onderaan de piste sta, zie ik de rest ook eraan komen. 'En ?' Vraag ik bezorgt. Wat als die Mike haar heeft? wat als ze ergens een ongeluk heeft gehad? 'Niets.' Zeggen ze.' 'Shit.' Zeg ik. Dan krijg ik een sms'je. Ik heb geen goed voorgevoel.
Heey Niall.
Toch niet zo goed opgepast he? Mis je nu iemand? Geen zorgen ik geef haar een beter leven. Owja en zeg maar tegen Sam dat ik haar ook snel kom redden.
Je weet wel wie.
'Nee!' Roep ik. Ik laat het berichtje zien aan de rest. 'Shit.' Zeggen ze. 'We moeten haar terug krijgen.' Roep ik in paniek. Ze was alles voor me en nu is ze weg. We moeten haar vinden.
Nicole P.O.V
Ik zit achter de rest aan en heb ze bijna in gehaald als ik iets hards tegen mijn hoofd voel. Ik val op de grond en dan word alles zwart.
Ik open mijn ogen ik zie echt helemaal niets. als mijn ogen gewend zijn aan het donker zie ik dat ik in een kelder ofzow lig. Ik hoor voetstappen. Bang kruip ik in een hoekje. De deur gaat open en ik zie Mike daar staan. Hij loopt naar me toe. 'Heey schat.' Zegt hij. Hij komt dichter bij. Help wat moet ik doen. Blijf godverdomme van me af. Ik schop en sla in het rond. Blijkbaar werkt het want hij loopt weer een stukje terug. 'Blijf van me af!' Roep ik boos naar hem. 'Ik weet dat je mij ook wil geef maar toe.' 'Nee gewoon niet.' Zeg ik pissig. Hij zet een dienblad met eten en drinken neer en loopt dan weg. 'Laat me hier nou godverdomme uit!' Gil ik. Maar ik krijg niets terug. Zou de rest me al aan het zoeken zijn? Hoe lang ga ik hier zitten? Waarom kan hij ons nou niet gewoon met rust laten? Ik mis Niall zo erg, en de rest natuurlijk maar Niall het meeste. 'Niall please help me.' Fluister ik tegen de lege ruimte.
Louis P.O.V
Niall zit op de bank verdrietig voor zich uit te staren. 'Ik ga slapen.' Zegt hij. Ik kijk op de klok. 5 uur. 'Het is 5 uur en je hebt nog niet gegeten.' Zeg ik. 'Ik heb geen honger.' Ik kijk hem ongelovig aan. Ik bedoel Niall en geen eten, dat is bijna onmogelijk. Hij lijkt het te menen en loopt de kamer uit. Ik kijk naar de rest. 'Niall en geen eten?' Vraagt Zayn in de war. 'Dat kan niet.' Zeg ik. 'Toch is het zo.' Zegt Bente. 'Ik ga even met hem praten.' Zegt Liam en loopt de kamer uit. Ik zie dat Sam op haar mobiel kijkt en wit wegtrekt. 'Wat is er?' Vraag ik. BAM ik heb haar mobiel tegen mijn hoofd. 'Sorry.' Mompelt ze. 'Maakt niet uit.' Zeg ik. Ik pak haar mobiel en kijk naar het scherm.
Heey Sam,
Ik heb Nicole al. geen zorgen schat ik kom jou vandaag of morgen halen. Dan hoef je niet meer bij hun te zijn en kun je bij mij en Nicole zijn. Tot straks.
Xxx Mike
Wauw die vent weet echt niet van ophouden. 'Geen zorgen babe ik laat je geen minuut meer alleen.' Zegt Harry. 'En ik ook niet!' Roep ik vrolijk. Geen idee waarom ik vrolijk ben maar ik ben bijna altijd vrolijk dus ja. 'We halen Nicole terug en houden jou daar weg.' Zegt Zayn. 'Bedankt jongens.' Zeg Sam.
--------------------------
Heey mini mensjes,
Sorry ik zit een beetje vast kennen jullie dat, dat je wel weet wat er gaat gebeuren maar het lukt je gewoon niet om te typen? nou dat heb ik nu dus. -.- . Ik heb wel wat inspiratie en zo maar ik ben ook bezig met school, je weet wel cijfers omhoog halen enzo. Maar hier is eindelijk het nieuwe hoofdstuk ik hoop dat jullie heb leuk vinden en hij is ook langer dan de rest(denk ik:$) maar goed. Zooooo bedankt voor de 1,000 reads. Ik hoop dat het er veel meer worden. Laat me weten wat je van dit stukje vind en Vote dit hoofdstuk ook;).
Xxxx Bente
Vote/Comment/Fan
JE LEEST
One Direction Snow Dreams
FanfictionSam en Nicole zijn beste vriendinnen en allebei fan van One Direction. Ze gaan samen op vakantie naar Tsjechië om te snowboarden. Het blijk dus dat One Direction ook naar Tsjechië gaat en in hetzelfde huisje verblijft. Wat ze niet weten is dat ieman...