hoofdstuk 35

1.2K 65 16
                                    

Zayn P.O.V

Ik wrijf over mijn schouder, oke die deur was harder dan ik had gedacht. Ik hoor Liam lachen. Ik beweeg mijn schouder nog een keer. Liam's lach stopt in een keer. Ik kijk hem aan. Hij kijkt met grote ogen de kamer binnen. Ik volg zijn blik en zie Nicole bewusteloos op de grond liggen. Naast haar licht een doosje. 'Shit.' Zeg ik zacht. Liam staat versteend. Ik ook. Na even geschrokken te staan staren kom weer terug op aarde. Dus ik loop de kamer in, op mijn tenen alsof er een val zou zitten. Ze beweegt niet. Ze is toch niet dood ofwel? Als ik bij Nicole aankom ga ik langs haar op mijn knieën zitten. Ik heb een brok in mijn keel, haar buik geeft geen teken aan dat ze nog ademt. Ik pak haar pols. 'Gelukkig.' Zucht ik opgelucht als ik merk dat er nog een hartslag is. Ik loop veder naar het doosje. Ik pak hem op en bekijk het etiket goed. Slaap pillen. Staat er op. voorzichtig maak ik het doosje open en zie dat het doosje bijna helemaal vol is. Er missen bijna geen pillen dus een overdosis zou niet zo snel kunnen, maar ik kan het mis hebben.

Liam P.O.V

Ik sta maar bevroren naar Nicole te kijken als Zayn het doosje met pillen in zijn had houd en de inhoud controleert. Wat is er in vredes naam gebeurd? We zaten beneden en hebben haar niet uit de kamer horen gaan. En in de keuken staan toch alle medicijnen en ze is niet beneden geweest want je moet langs ons om in de keuken te komen en wij hebben haar niet gehoord of gezien. Ik haal mijn mobiel langzaam uit mijn zak, ik wil het wel snel doen maar ben nog steeds in shock. 'Hallo met het alarmcentrale.' Hoor ik aan de andere kant. Ik vertel haar wat er allemaal is gebeurd en waar we zitten. Ze zegt dat de ambulance al onderweg is. 'De ambulance is onderweg.' Zeg ik tegen Zayn als ik heb opgehangen. Ik loop naar hun toe. 'En? is het een overdosis?' Vraag ik. 'Weet ik niet.' 'We moeten naar Maria, ze had gezegd dat als er nog iets gebeurde we naar haar toe moesten komen.' 'Ja is goed.' Zayn pakt Nicole op en tilt haar naar beneden. Ik loop achter hun aan met het doosje pillen in mijn handen. 'Ik haal Maria wel.' Zeg ik als ik zie dat Zayn Nicole op de bank legt.

Ik klop op de deur van Maria en Thom. Thom doet open. 'Heey, Kan ik je helpen.' 'Ja maar ik moest Maria hebben want er is iets gebeurd.' Zeg ik snel. 'Oke momentje.' Ik knik en hij loopt naar binnen. Ik hoor hem met Maria praten en even later staan ze samen bij de deuropening. 'Hoi... Liam is het toch.' Zegt ze blij. Ik knik. 'We moesten je toch halen als er weer wat was gebeurd, nou eehh het is dit keer Nicole.' Zeg ik snel. 'Ze ligt op de bank, bewusteloos.' Vervolg ik. 'O nee, ik ga mee.' Ze loopt samen met Thom achter me aan naar de woonkamer. Zayn zit op de stoel naar het doosje pillen te staren. 'Wat is er aan de hand?' Vraagt Thom. 'Nou je weet toch dat die meisjes weg waren ze waren blijkbaar ontvoerd en zoals ik je al had verteld is die blonde jongen nou ontvoert en ligt een andere in het ziekenhuis. En nu... Tsja ik hen geen idee. Wat is er gebeurd?' Vraagt Maria. 'Weten we niet we vonden haar in hun kamer met dit doosje slaap pillen.' Zeg Zayn en geeft haar het doosje slaap pillen. 'Jongens hadden jullie zelf pillen mee genomen, of de meiden?' We schudden onze hoofden. 'Niet dat ik weet.' Zeg ik. 'Zijn deze niet van jou dan?' 'Nee ik heb ze nog nooit gezien.' Zegt Thom. 'Ik ook niet.' Dan horen we sirenes in de verte. 'We hebben de ambulance gebeld.' Zeg ik maar. De deur bel gaat en Thom maakt hem open.

Nicole is net mee genomen en op naar het ziekenhuis. Zayn en ik mochten niet mee dus we zitten nu op de bank naar de tv aan het staren. 'Willen jullie iets lekkers of iets om te drinken?' Vraagt Maria. 'Warme Choco?' Vraagt Zayn. Het klonk een beetje als een jongetje van 4 die het vroeg. Maar hij is gewoon iemand die altijd een kind blijft. Ik lach een beetje. 'Doe mij maar ook.' Zeg ik dan. 'Oke komt er zo aan.' Zegt Maria en loopt naar de keuken. 'Ik ga de rest even bellen.' 'Oke.'

Louis P.O.V

Ik ben de hele tijd al wakker. Net was Sam aan het gillen en huilen in haar slaap, waarschijnlijk had ze een nachtmerrie ofzow. Ze is ook nog een keer wakker geworden maar had niet gemerkt dan ik nog wakker was en is weer gaan slapen. Ik kan niet slapen. Ik zit maar een beetje treurig naar mijn beste vriend in het ziekenhuis bed te kijken. Dan trilt mijn mobiel in mijn broekzak. Ik neem hem op. 'Met Louis zeg ik zacht om Sam niet wakker te maken. 'Eehh... Hi, met Zayn... Eehh... Nicole is...' Zegt hij langzaam achter elkaar ik merk dat hij aan het stressen is en hij niet goed uit zijn woorden kan komen. 'Zayn zeg wat er is.' Zeg ik rustig. 'Nicole is... Ik weet niet wat er was maar ze ligt ook in het ziekenhuis...' Ik kap hem af. 'WAT!?' Roep ik waardoor Sam geschrokken wakker schiet. 'Sorry.' Zeg ik tegen Bente. 'We vonden haar in hun kamer met een doosje slaap pillen maar Maria en Thom herkende de pillen niet en we weten ook niet of ze een overdosis heeft genomen.' Zegt Zayn snel. 'Shit.' 'Wat?' Mompelt Sam. 'Bedankt voor het zeggen.' 'Ja is goed. Bye.' 'Bye.' Ik hang op en kijk Sam aan. 'Er is misschien een klein probleempje.' Zeg ik zacht.

-------------------

Heey mini mensjes,

Ff voor @gerlyneke hier heb je je hoofdstuk!!! Bedankt voor alle lieve comments. Sorry dat het zo lang duurde maar hier is weer een hoofdstukje. Ik ga sowieso proberen om hoofdstukken langer te maken zoiets als dit of nog langer ofzow want ik vind de andere hoofdstukken echt een beetje heel kort.

20 Votes en 12 Comments

Xxx Bente

Vote/Comment/Fan

One Direction Snow DreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu