Hoofdstuk 25

1.5K 66 6
                                    

Sam P.O.V

Ik sta op, of ik probeer het. 'Hazz?' Vraag ik. 'Huhh?' Zegt hij. 'Wil je me los later? we zouden gaan snowboarden, weet je nog?' Zeg ik met een mierzoet stemmetje. 'Nee, Daar weet ik niet van af.' Zegt hij met een grijns. Ik kijk omhoog en zie een bekent gezicht in de verte staan. Mijn glimlach verdwijnt en maakt plaats voor paniek. 'Hazz laat me nu los!' Sis ik tegen hem. Ik probeer zijn handen van me af te halen. Hij schrikt volgens mij. 'Babe?' Vraagt hij serieus. 'Laat me los, nu! please.' Zeg ik en kijk weer omhoog. Gelukkig kijkt hij de andere kant op. Harry volgt mijn blik en ik voel zijn grip verslappen. Ik spring op en draai me om. Snel maar toch onopvallend pak ik mijn board en loop nar de mensen massa bij de liften. Pak als ik tussen de mensen sta durf ik weer om te kijken. Ik prop mijn haar in mijn jas en zet mijn helm op. Laat hem me niet herkennen. Ik kijk rond of ik Harry kan vinden, Hij loopt naar me toe. Als hij bij me is pak ik zijn pols en loop richting de liften. 'Heeft hij je gezien?' Vraagt Harry? 'Volgens mij niet.' Zeg ik. Hij slaat zijn armen om me heen. 'Geen zorgen, ik zal je bershermen.' Fluistert hij in mijn oor en geeft een kusje op mijn neus. Ik lach naar hem. 'Kom we gaan naar boven.' Hij pakt mijn hand en we gaan samen de lift in.

Als we boven zijn doen we onze boarden aan en gaan hand in hand de piste af. Na een paar rondjes gaan we zitten aan de rand van de piste. Harry begint te lachen. 'Wat?' Vraag ik aan hem. 'Hier zijn we elkaar voor het eerst tegen gekomen.' Lacht hij. Ik kijk op en zie dat dit inderdaad de plek was waar ik vast zat in de boomwortel. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. We staan op om veder te gaan. 'Heey tortelduifjes!' Schreeuwt iemand achter ons. Ik schrik en val achterover, hetzelfde paadje als eerst in. 'Aaahh!' Gil ik. Na een paar koprollen zit ik weer in de zelfde pose als toen met Mike, vast onder de wortel van de boom. 'Serieus!' Roep ik. 'Boobear!' Hoor ik Harry geïrriteerd roepen. 'Sorry, dat was niet mijn bedoeling.' Zegt Louis. Maar ik weet gewoon dat hij staat te grijnzen. 'Hazz kom me helpen en Boo haal die grijns van je smoel.' Ik hoor Louis zachtjes tegen Harry zeggen: 'Hoe wist ze dat ik aan het grijnzen was?' Harry begint te lachen en ze komen naar me toe. 'Moet ik even helpen?' Vraagt Harry terwijl hij geamuseerd toekijkt. 'Nee tuurlijk niet, zit ik dan vast ofzow.' Zeg ik sarcastisch. Ik sla tegen de boom aan, alsof dat zou helpen. Door de slag valt alle sneeuw die op de takken lag naar beneden. 'Aaahh!' Gil ik. 'Koud!' Ik weet gewoon dat ze allebei aan het grijnzen zijn. 'Haal nu die grijnzen van jullie gezichten en help me!' Roep ik geïrriteerd. 'Man die vriendin van jou is eng, ze heeft gewoon ogen in haar achterhoofd.' Fluistert Louis tegen Harry. Ik glimlach. 'Boo ik hoorde dat.' Zeg ik. 'Was de bedoeling!' Gilt hij. Ik laat mezelf achterover vallen en kijk naar achter. 'Komen jullie nog?' 'Ja.' Zeggen ze en lopen naar me toe. Ze pakken mijn board vast en beginnen er aan te trekken. 'Hulp nodig?' Hoor ik een bekende stem achter me vragen.' Mijn ogen worden groot bij het horen van die stem. 

------------------------------------

Heey Mini Mensjes,

I'M BACK BITCHES!!! grapje jullie zijn geen bitches hoor ^ - ^. Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie. Hopelijk vinden jullie dit stukje leuk. Ik weet niet of ik morgen ga posten want dan ga ik met mijn schatties: @FemivandenNieuwenhuizen & @KissingMyNialler naar het dorp en naar Hemelrijk!! Heb er zin in!!! Dus ik kan niets beloven.

Laat zien hoeveel jullie van me houden en vote dit hoofdstuk. Hoe meer votes hoe sneller het volgende hoofdstuk komt.

Xxx Bente

Vote/Comment/Fan

One Direction Snow DreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu