hoofdstuk 5

2.3K 61 2
                                    

Louis P.O.V

Als we bij een sneeuwberg aan komen. helpen Harry en Niall mee. Ik pak de armen van Sam en Harry haar benen en bij Nicole heeft Zayn haar armen vast en Niall haar benen. '3... 2... 1... Nu!' Roep Liam en we zwaaien ze zo in de berg met sneeuw. 'Aahhh!' Gilde ze en kijken ons boos aan. 'We krijgen jullie nog wel hoor!' en ze komen op ons af rennen. Na nog een heel sneeuw gevecht lopen we weer lachend naar binnen om droge kleren aan te doen en omdat het al donker begon te worden.

Nicole P.O.V

'Oke dat had dus helemaal geen zin.' Zeg ik tegen Sam terwijl we weer droge kleren aan doen. Wat had geen zin?' Vraagt Sam. 'Om te douchen en droge kleren aan te doen.' 'Haha nee niet echt.' Zegt [] lachend. Als we beneden komen zien we op de klok dat het al 9 uur is. Thom had de openhaard aan gemaakt en Maria was waarschijnlijk in het hun huisje dat tegen dit grote huis aan zat. Daar kon je via een deur van de bijkeuken komen. De jongens zitten er al en Niall had zijn gitaar mee genomen. 'Heey.' Zeggen de jongens 'Heey.' Zeggen zei terug. ik ging naast Niall zitten en Sam naast Harry. Het is echt heel gezellig en Niall ging allemaal liedjes spelen op zijn gitaar terwijl de rest aan het zingen is. Het klinkt echt heel mooi. Sam staat op en pakt Niall's gitaar af en begint Irresistible te spelen. De jongens kijken haar even nadenkend aan om te weten welk liedje het is maar beginnen dan het liedje te zingen.

Het is nou kwart over 10 en ik sta op en loop naar de deur toe. 'Sam kom je?' Vraag ik. 'Ja' krijg ik terug. 'Doegg!' Roep ik. 'Doei!' zeggen de jongens. Sam springt nu ook op van de bank en ze roept 'Bye!' Dan huppelt ze iets te vrolijk naar me toe en springt in mijn armen. En... Bam ik lig op de grond met een lachende Sam op me. Sam en ik zijn echt 2 mongolen als we bij elkaar zijn. 'Hahahaha' Horen we de jongens lachen. 'Sam ga van me af!' Roep ik. 'Oke.' zegt ze. Ze staat op en helpt me overeind. 'Doei!' roept Sam nog en duwt me de trap op. we lopen de trap op en gaan onze kamer binnen. Als de deur dicht is beginnen we gelijk te praten over wat er vandaag is gebeurd. Over de arrogante skiër die Sam omver skiede, over het sneeuwballengevecht en vooral over One Direction. 'Niall kan zo goed gitaar spelen.' zeg ik 'Heey en ik dan?' Zegt Sam met een nep zielige blik. 'Ja jij ook.' 'Haha dat wilde ik alleen even horen.' Zegt ze en steekt haar tong naar me uit. 'Haha maar even serieus Niall is echt zo cute als hij gitaar speelt.' 'Ja of niet maar toch blijft Harry schattiger.' Zegt ze en steekt weer haar tong naar me uit. 'Had je gedroomd ja, Niall is duidelijk veel leuker.' We begonnen te lachen. 'Gelukkig kwamen ze ons helpen.' Zegt Sam dan. 'Ja anders zaten we daar nog we even.' zeg ik tegen haar. Sam kijkt me met een chagrijnige blik aan en dan schieten we allebei in de lach.

Harry P.O.V.

We lopen met z'n 5e naar boven. We waren een paar seconde later dan de Meiden naar boven gegaan. We lopen onze kamer binnen die naast die van Sam en Nicole zit. We hadden ons net omgekleed als we de meiden horen praten. 'Niall kan zo goed gitaar spelen.' horen we Nicole zeggen 'Heey en ik dan?' Zegt Sam. 'Ja jij ook.' 'Haha dat wilde ik alleen even horen.' 'Haha maar even serieus Niall is echt zo cute als hij gitaar speelt.' 'Ja of niet maar toch blijft Harry schattiger.' Zegt Sam. Yes ze vind mij dus leuker. Ik voel dat ik rood begin te worden en ik kijk snel naar Niall en zie dat hij ook rood wordt. Gelukkig hebben de andere jongens het niet in de gaten want die zijn te druk bezig om het gesprek te volgen. 'Had je gedroomd ja, Niall is duidelijk veel leuker.' En ze begonnen te lachen. 'Gelukkig kwamen ze ons helpen.' Zegt Sam dan. 'Ja anders zaten we daar nog we even.' zeg Nicole tegen haar. En dan schieten ze allebei weer in de lach.

Niall en ik probeerden nog een normaal gesprek te voeren maar de andere jongens kwamen steeds weer terug op de meiden en wat ze zeiden. Oke ik vond Sam misschien dan we een beetje heel leuk maar ze begonnen me een beetje te irriteren. En zo te zien dacht Niall daar het zelfde over. 'Zo Harry' zegt Louis en springt bij mij op bed. Ik wist al waar dit gesprek naar toe ging. 'Ja?' zeg ik maar. 'Vind je Sam leuk?' vroeg Louis. Ik zei niets maar ik voelde dat ik helemaal rood begon te worden. 'Hazza is verliefd' Roept Louis door de kamer. Ik hoop dat de meiden aan het slapen waren en het niet horen.

-----------------------------------------------------

Heeyy lezertjes!

Sorry maar ik kan deze week en volgende week niet uploden heel messchien 1 a 2 hoofdstukken maar ik heb dan proefwerk week en ja daar moet ik heel veel voor leren (9 vakken!) -.- echt heel saai aar ja. Dus misschien upload ik nog wel 1 hoofdstuk en als jullie geluk hebben 2 maar ik kan dus niets beloven wel doe ik mijn best ervoor. Tips zijn altijd welkom.

Er moeten minstes 3 votes zijn voor een volgend hoofdstuk

xxx XKusBente

Vote/Comment/Fan 

One Direction Snow DreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu