Sam P.O.V
'Nee bedankt.' Zeg ik bot. 'Weet je het zeker?' 'Ja ik heb hier 2 mensjes die me helpen en ik hoef geen hulp, en al helemaal niet van jou, Mike.' Zeg ik nog botter. 'En hoe zijn jij en je lieve vriendinnetje ontsnapt?' 'Haal die grijns van je smoel.' Zeg ik sissend. 'Ze heeft echt ogen in haar achterhoofd!' Gilt Louis. Ik lach. Waarom moet iedereen vandaag eigenlijk grijnzen? 'Ik zou maar oppassen als ik jou was. We krijgen jullie wel.' Zegt een andere stem. Wacht eens ik ken die stem helemaal niet. Ik kijk om en zie Mike en iemand anders staan. 'Wow, ik zie dubbel!' Roep ik. Er staat een jongen die sprekend lijkt op Mike. Alleen heeft hij wat lichtere ogen en wat langer haar. 'En wie ben jij?' Wow dat klonk even heel bitchie. 'Ik ben Luuk, Mike's tweelingbroer. Jeey nu zijn het er 2, nou eigenlijk 3 als je mijn grote naamloze vriend mee telt. 'En waar is mijn grote naamloze "Vriend"?' Vraag ik. 'Tja... ik denk niet dat je dat wilt weten.' Zegt Luuk. 'Nou?' 'Hij...' KRAK. klinkt er. de wortel is gebroken. Yes ik ben vrij! ik sta op en sla mijn armen om Harry heen. 'Wat moeten we doen me...' Fluistert Harry in mijn or maar ik kap hem af. 'Negeer hem.' 'Larry Stylinson hug!' Roept Louis en komt er vrolijk bij. Ik maak me los van de jongens die me dood drukken en trek hun aan hun handen mee. 'Kom we gaan.' Zeg ik. 'Jij en je vriendin worden van ons en die Boyband van jullie gaat eraan!' Roept Mike ons na. 'Droom lekker veder Mike!' Roep ik. We snowboarden veder van de piste af. Als we onderaan de piste staan geef ik Louis en Harry allebei een knuffel. 'Bedankt.' Zeg ik. 'Graag gedaan kleintje.' Zegt Louis. Ik kijk hem raar aan. Hij lacht en loopt weg.
Ik zit in mijn en Nicole's kamer. Ik pak mijn nieuw gitaar op. Wow ik heb er nog helemaal niet op gespeeld sinds ik hem heb. Ik stem hem een beetje en begin Little Things te spelen. Als het afgelopen is kijk ik tevreden naar de gitaar, hij klinkt echt veel beter dan die oude. Er worden 2 armen om me heen geslagen. 'Dat klonk mooi babe.' Fluistert Harry in mijn oor. Ik glimlach. 'Thank You.' Zeg ik. Ik draai me om. 'Wil je voor me zingen?' vraag ik. 'Ja hoor, welk liedje?' Vraagt hij. ik denk even na en begin dan Irresisteble te spelen. Harry lacht en begint te spelen. Ik neurie zachtjes mee. Als het liedje afgelopen is lachen we naar elkaar. dat was echt leuk. 'Misschien moeten we jou voortaan gitaar laten spelen.' Lacht hij. 'Wat?!' Hoor ik Niall achter hem roepen. 'Ben ik niet goed genoeg ofzow?' Roept hij erachter aan. Ik begin te lachen. 'Het was maar een grapje hoor Nialler!' Zegt Harry. 'Hmpff.' Zegt Niall terwijl hij zijn reg naar Harry keert. Harry begint ook te lachen. Ik leg mijn gitaar op bed en sta op. Ik spring op Niall's rug en haal zijn haar door de war. 'Kom Nialler nou niet verdrietig doen, jij bent veel beter en kan meer liedjes. ik kan er maar twee van jullie.' Niall lacht. 'Ja lach maar.' Zeg ik nep-boos. 'Kom we gaan naar beneden.' Zegt Harry. 'Ke ke, Nialler je wilt me wel tillen he?' 'Ja hoor, luiwammes.' 'He he nou niet gaan schelden he!' Zeg ik. Ik zit op Niall's nek terwijl hij naar beneden loopt. 'Mag ik nu mijn meisje terug?' Vraagt Harry aan Niall als we beneden zijn. 'Nee ik moest haar tillen.' Zegt Niall. Ik begin te lachen. 'Jaloers?' Vraag ik aan hem. Harry antwoordt niet maar rent met een grijns weg. 'Hazza?' Roep ik. Als we naar buiten lopen zie ik Nicole op Harry's nek zitten. 'Eej Nicole!' Roep ik. 'Eej Sam!' Roept ze op zelfde manier. We beginnen te lachen. 'Hazza geef me mijn meisje terug.' Zegt Niall. 'Nee jij gaf me de mijne niet terug.' 'Ow dus we zijn nou in een keer dingen die je kunt bezitten.' Zegt Nicole. We beginnen harder te lachen. Niall en Harry staan tegenover elkaar. Ik kijk Nicole aan en ze knikt. 'Let the game begin!' Roep ik. Nicole en ik pakken elkaar vast en proberen elkaar van de schouders af te gooien.
Na een tijdje liggen Nicole en Harry in de sneeuw. 'Gewonnen! Top team!' Roep ik en geen Niall een boks. We rennen naar binnen. Ik zit nog steeds op Niall's nek. De rest zit voor de tv. 'Een groot applaus voor de winnaars!' Roept Niall. De rent begint overdreven te lachen. Ik lach. Harry komt binnen lopen met Nicole in zijn armen. Hij duwt Nicole in Niall's armen en tilt mij van Niall's nek af. 'Ik wil mijn meisje terug.' Hij loopt met mij in zijn armen naar een stoel en gaat zitten. Hij geeft me een zoen. Ik lach en trek me terug. 'Me gemist ofzow?' Vraag ik. 'Ja.' Antwoordt hij en drukt zijn lippen weer tegen de mijne.
--------------------------------------
Heey mini mensjes,
Sorry dat het zo lang duurde maar ik ben twee nachten wezen logeren en ik had tegen mezelf gezegd dat ik gister zou posten. Maar ik was zo moe dat mijn ogen pijn deden en ik me net kon focussen. Ik ben nu nog steeds moe en mijn ogen doen nog steeds pijn, niet zo erg meer als gister, en de helft van mijn ver haal en wat ik nu aan het typen ben was in een keerweg maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik het vandaag moet posten voor jullie. Wat ben ik lief he? :). Ik moest dit hoofdstuk posten van mezelf omdat jullie dus al even geen hoofdstuk meer hebben gehad en omdat we iets te vieren hebben: .............. *Trommel Geroffel* ............... Dit boek heeft al 5,000+ Reads!!!!!
Xxx Bente
Vote/Comment/Fan
JE LEEST
One Direction Snow Dreams
FanficSam en Nicole zijn beste vriendinnen en allebei fan van One Direction. Ze gaan samen op vakantie naar Tsjechië om te snowboarden. Het blijk dus dat One Direction ook naar Tsjechië gaat en in hetzelfde huisje verblijft. Wat ze niet weten is dat ieman...