Nicole P.O.V
'het werkt, ze komt weer bij.' Hoor ik iemand zeggen. Ik probeer m'n ogen te openen maar het lukt niet. Nicole wordt wakker.' Hoor ik iemand zeggen. Ik probeer nog een keer m'n ogen te openen en deze keer lukt het. Ik knipper met mijn ogen. In 2 seconde weet ik weer wat er was gebeurd. 'Hier.' Zegt Sam en geeft me de telefoon. 'Hoi.' Zeg ik. 'Nicole!' Roept Niall. 'Niall!' Roep ik. 'Ik mis je zo erg.' Zegt hij. 'Ik jou ook.' Ik hoor een deur dichtslaan. 'Sorry Niall ik moet gaan er komt iemand bye. Love you.' 'Love you to.' Zegt hij ik hang snel op en gooi de mobiel naar Sam. Ze stopt hem in haar schoen en dan wordt de deur open gezwaaid. 'Waarom doe je dit?' Roep ik tegen Mike die de kamer binnen komt lopen. 'Ja wat hebben we gedaan?' Roept Sam. 'Ik wil de jongens zien lijden en jullie horen bij mij.' Zegt Mike. Hij laat een gemene lach zien. 'Hier is jullie eten, ik moet er weer vandoor. Bye girls.' Hij slaat de deur dicht en we zijn weer alleen. 'Als we bij hem hoorden zou hij ons toch wel beter behandelen en meer eten geven.' zeg ik terwijl ik het broodje oppak. 'Nicole, we zitten hier vast in de kelder van een een of ander verlaten fabriek en jij denk aan eten?' Zegt Sam. 'Dus ik heb honger.' Zeg ik en neem nog een hap. Ze rol met haar ogen en dan kijken we zoekend de kamer rond of er misschien iets is waarmee we kunnen ontsnappen. Er is geen raam te bekennen en de deur zit op slot. 'Nee dit gaat niet lukken.' Zucht Sam en gaat weer op de grond zitten. 'Mag ik Niall bellen?' Vraag ik. Ze knikt en ze geeft haar mobiel aan mij. Ik tik het nummer van Niall in en zet hem op de speaker. Hij gaat een paar keer over en dan wordt er opgenomen. 'Met Niall.' Hoor ik heb blij zeggen. 'Heey Nialler waarom zo blij?' 'We weten misschien waar jullie zitten.' 'Mooizo haal ons hier snel uit.' Zeg ik. 'Ja das het probleem.' 'Wat?' Vraag ik nu niet meer zo blij. 'Nou, we hebben de sleutel van de deur niet en we weten nog niet zeker of jullie daar zitten.' Zegt hij. 'Babe?' Hoor ik de stem van Harry op de achtergrond vragen. 'Hazz!' Roept Sam blij. 'Gaat het daar nog?' Vraagt Harry. 'Het gaat.' Zegt ze.
*4 dagen later*
Sam zit verdrietig in de hoek. Haar mobiel is leeg we hebben ze eergister ochtend voor het laatst gesproken. We deden haar mobiel ook alleen maar aan om even te bellen en daarna gelijk weer uit zodat we niet onnodige batterij verspilde. blijkbaar hadden de jongens het goede adres gevonden maar Mike heeft ze gezien en heeft ons ergens anders naar toe gebracht. Het enige wat we konden zien was dat we ergens onder aan een piste zitten, nummer 39 en dat het een groot mint groen huis is. In plaats van de kelder zitten we nu op een zolder De jongens weten dat natuurlijk ook en zijn naar ons op zoek, in ieder geval dat hoop ik.
Harry P.O.V
Het is al 2 dagen geleden dat ik ze voor het laatst heb gesproken. Ik mis ze zo erg. Ik kon het niet meer uit houden binnen, dus ik ben maar een stukje gaan lopen. Dan zie ik een groen huisje staan. Wacht zaten Sam en Nicole niet in een groen huis. Ik loop er voorzichtig naar toe. 'Schiet nou op.' Hoor ik iemand zeggen. Ik zie 2 mensen voor de deur staan. De ene ken ik niet en de ander is... Mike! Yes ik heb het huis gevonden. Ik kijk naar het straat naam bordje en sla de naam op bij notities op mijn mobiel. Dan zie ik dan Mike en de andere jongen in een auto stappen en weg rijden. Dit is mijn kans ik ren naar het huis toe en sta uit eindelijk voor een grote witte deur. Ik druk de hendel naar beneden en de deur gaat gewoon open. Sukkels ze zijn gewoon vergeten af te sluiten. Ik lach. Snel duw ik de deur veder open en loop naar binnen. 'Sam? Nicole?' Roep ik.
--------------------------------------
Heey mini mensjes,
OMG ik hou van die gele beesjes van verschrikkelijke ikke die zijn zoooo CUTE. :) Oke nou hoe vinden jullie dit stukje? Ik zit eigenlijk midden in mijn proefwerk week (morgen de eerste 3 toetsen -.- Wish me luck als je dat zo schrijft.) Maar goed ik hou van jullie, gewoon al 2,000 + reads thank you all. laat het nog veel meer worden ;) Laat een comment achter en Vote dit hoofdstuk.
7 Votes voor nieuw hoofdstuk.
Xxx Bente
Vote/Comment/Fan
JE LEEST
One Direction Snow Dreams
FanfictionSam en Nicole zijn beste vriendinnen en allebei fan van One Direction. Ze gaan samen op vakantie naar Tsjechië om te snowboarden. Het blijk dus dat One Direction ook naar Tsjechië gaat en in hetzelfde huisje verblijft. Wat ze niet weten is dat ieman...