Düzenlendi
Hepinize tekrardan merhabaa🤍
Bir kaç sağlık problemlerinden dolayı bölümü iki günlüğüne ertelemem gerekti, bunun için kusura bakmayın🤍
Ama tekrardan sahalardayım, sizi bölümle baş başa bırakayımm
Oy verip yorum yapmayı unutmayın, öpüldünüz iyi okumalarr😽🤍
---
"Hayır yani şimdi o nereden çıktı ki?"
"Ne demek nereden çıktı Miray? Kalk hemen bavulunu hazırla ilk uçakla geliyorsun, itiraz falan istemiyorum. Babanda burada diyor ki onu bekliyoruz, hadi hadi." Sıkıntılı bir nefes vererek kendimi yatağa sırt üstü attım.
"Anne, azıcık insaf ya. Bakın bu hafta yogundum, imzalarım vardı ve bu yüzden uçaktan inip uçağa bindim falan beynim çalkalandı artık. Hiç mi demiyorsunuz bu kız yorgundur gelmesin ta oralardan diye? Daha iki saat önce uçaktan indim ya!" Annem elbette ki her zamanki haliyle tavrından taviz vermiyordu.
"İtiraz istemiyorum dedim sana. Hem ben gördüm o imzaları merak etme sen. Onu da konuşacağız sen gel hele buraya." Elimle başımı ovalamaya başladım.
Sonunda kabul etmek durumunda kaldığım aile ziyareti için daha bozmaya vakit bulamadığım bavulumu kontrol ettim. Daha uçaktan ineli iki saat olmuştu ve annem ne zamandır görüşmüyoruz yüzünü unuttuk bu akşam bizde ol diye darlamalarına başlamıştı.
Birde yetmezmiş gibi babamın açtığı konuyu annem de açmıştı, resmen kurtlar sofrasına konuk edilmiştim.
Ben telefonu yatağa bırakmış sırt üstü bıkkın bir şekilde yatarken içeri Ayça girdi.
"Ne diyor Mehtap Teyze?" Dediğinde başımı hafifçe kaldırıp ona baktıktan sonra yatakta dikeldim.
"Akşama orda olmamı söylüyor. Gerçekten bıktım ya! El insaf yani, olmaz ki böyle." Söylene söylene laptopun başına geçip en uygun saat kaçta uçak olduğuna baktım.
"Mehtap Abla inat ettiyse gitmeme gibi bir durum yok maalesef, gidince benden de selam söylersin." Diyerek odadan çıktı.
"Aleyküm selam." Diyerek uçak saatlerine bakmaya başladım.
Hazırlanıp havaalanına varmam bir saati geçerdi. Bunu göze alarak saatlere bakmaya başladığımda uygun saatte olan uçağa bileti almıştım.
Saat 22.25'e uçak vardı. Saat şuan 18.54 falan olduğu için rahatlıkla yetişebileceğimi düşünüyordum.
Akşama burda ol diyorlar, zaten akşam olduğunu anlamıyorlar...
Üstüme klasik kombinimi yaptıktan sonra kısaca makyaj yapıp bavulumla beraber yola koyuldum.
Allah'a şükür ki arabam vardı, yoksa vay halimeydi.
Uçağa binerek sonunda memlekete indiğimde bavulumla beraber bir taksiye atlayıp annemlerin evinin yolunu tutmuştum."Oo siz buralara uğrar mıydınız hanımefendi ya?"
"E siz çağırdınız ya anne?" Dediğimde hafiften omzuma vurup sonrasında sıkıca sarıldı.
"Sana da hiç şaka yapılmıyor. Geç içeri hayde geç, baban bekliyor içerde." Dediğinde bavulumu şimdilik koridora bıraktıktan sonra salona geçtim. Babam koltukta oturmuş televizyon izliyordu.
Benim geldiğimi elbette duymuştu ama bakışlarını televizyondan çekmedi. "Baba?" Dedim bana bakması için. İstediğim gibi de oldu, bakışları televizyondan yavaşça bana çevrildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi' Hayalin Aşkı(DÜZENLENME AŞAMASINDA)
Romanzi rosa / ChickLitSırayla okurlarım geliyor; bana soru soranı, kitabı nasıl sevdiğini anlatanı, sohbetten kitabı konuşmayı, heyecandan konuşmayı ve heyecandan sarılmayı bile unutanları... Sonra, bir şey oldu. Biri geldi. Hiç beklemediğim anda, hiç beklemediğim şekild...