6)Kuzenlerle imtihan

1.4K 56 27
                                    

Sezen aksu - Kaçın kurası

(...)

yine bir sabaha gözlerimi açtım. Yataktan kalkarak banyoya girip işlerimi hallettim. Bugün Yağızla buluşacaktım. Ardından Antalya'ya kuzenlerle tanışmaya gidecektik. Dolabımı açtım ve elime geçen ilk şeyi alıp giydim. Bence güzel duruyordu. Saçımı at kuyruğu yaptım. aşağı indim.

(giydikleri)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(giydikleri)

Aşağı indiğimde bütün aile sofrada beni bekliyordu. yanlarına gittim.

"Beklettiğim için özür dilerim ama ben dışarı çıkacağım size afiyet olsun"

"Nereye kızım" dedi Babam

"Babacım eğer izin verirsen Yağızla buluşmaya gideceğim. Hemen dönerim olur mu?"

"Tamam kızım git tabi" dedi Babam

"Teşekkür ederim" dedim ve yanağından öptüm. Annemin de yanağından öptükten sonra Abi tayfasına döndüm.

"Abi tayfası ne kadar aramız kötü olsa da sizleri de öpüyorum görüşürüz" dedim ve kapıdan çıktım. Arkamdan ağızları açık baktıklarına eminim.

'Çağla salak mısın kızım sen'

niyeymiş iç ses

'Onlar sana kötü davranırken sen onlara hiç bir şey yapmıyorsun'

ben onlar gibi cani değilim kendileri bilir.

Kapıda beni bekleyen Faruk abiye yürüyeceğimi söyledim. Ardından parka doğru yürümeye başladım.

Abilerimle aram kötü olabilir. Hatta bu zamanlar bana iyi de davranıyorlar. Ama ben onlar gibi olamam.

En azından onlar hatalarını anladı. Belki birgün affederim. Ama özellikle Arala abi dediğim günleri merak ediyorum ne kadar komik olurdu. Aral abi düşüncesi bile komik

Ama daha onlara abi demeden kuzen çıktı başa bela. kim bilir onlar hangi ön yargıyla davranacaklar. Eminim Hilal onlara da kötü şeyler yapmıştır.

Sonunda parka geldim. parka bir göz gezdirdim. sonra bankta tek başına elinde sigarası ile oturan Yağızı gördüm. Yanına gittim. ilk başta beni fark etmedi. sonradan fark ederek elindeki sigarası attı.

"Sana sigara içme demiştim" dedim her seferinde dememe rağmen dinlemiyordu.

"Bu seni ilgilendirmez Çağla" ilk defa benimle böyle konuşuyordu. yanına oturdum.

"Neden böyle yapıyorsun? sen hiç bana böyle şeyler demezdin ne değişti?"

"Sen kuzeyden mi hoşlanıyorsun?" dedi bana dedi ya bana

"Yağız haddini aşma benim ondan hoşlandığım falan yok o sadece arkadaşım"

sustu konuşmadı.

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin