Model - Pembe Mezarlık
(...)
Aral...
ne yani Aral matematik öğretmenimiymiş. offf sıçtık cafer bez getir.
"Günaydın gençler oturabilirsiniz" dediğinde herkes yerine oturdu ve Aralın gözleri ilk bana doğru kaydı.
"yeni bir arkadaşımız gelmiş sanırım. seni tanımak isterim"
'sanki tanımıyo da soruyor'
'iç ses neden bu kadar haklısın
derin bir nefes verdim ve ayağı kalktım.
"Ben Çağla. 17 yaşındayım." dedim kısaca
"soyadın yok mu?" diye sordu bu sefer iç ses nerdesin gel
'burdayımm dur sözümü söyleceğim... sanki bilmiyor da konuşuyor'
"ben soy adsız doğmuşum oldu mu hoca bey?"
"iyi o zaman sen söylemezsen ben söylerim." Gözlerimi devirdim ve alkış çaldım.
"arkadaşlar herkes bana baksın size kendimi tanıtacağım... ben Çağla... Çağla Keskin"
soyadımı söylediğimde sınıfta bir uğultu oluştu
"ve evet meşhur keskin ailesinin kızıyım. Aynı zamanda Aral hocanızın kardeşi Çağrının da ikiziyim" sınıf daha fazla konuşmaya başladı. sonra Arala döndüm
"Senin açıklamana gerek kalmadı aralcığım." diyerek sınıftan çıktım. Aralın köpek gibi kudurduğuna eminim.
'Evet evet bu kız benim eserim'
ne alaka iç ses
'ben olmasam hiçbir bok yapamazsın'
Bunları sen söylemeden yaptım Yalnız
'Duyamıyorum Çağla Şebeke çekmiyor'
işine gelmeyince kaçarsın böyle
sınıftan çıktıktan sonra direkt olarak Kantine doğru ilerledim. kantine geldiğimde Çalışan ablaya istediklerimi söyledim.
"Abla bana bir tost, 2 ayran, 5 karam ve 5 Diğer çikolatalardan alabilir miyim?"
abla bana istediklerimi verdiğinde parasını ödedim ve masaya oturdum. ben yerken Zil çaldı ve Kantin tıklım tıklım oldu. ve gelenlerden birinin Çağrı olduğunu gördüm. Yanıma geldi.
"sen ne yaptığını sanıyorsun? sana Kardeşimiz olduğunu söyleme demiştim!"
"sen bana hesap soramazsın. eğer birine hesap soracaksan git o abine sor. Çünkü zaten beni tanıtmak isteyen de oydu" dedim ve rahatlıkla tostumun son lokmasını yedim.
sinirle yumruk yaptığı elini masaya vurdu. sonra da gitti. Ben de çikolatalarımı yemeye başladım. o sırada telefonum çaldı. kim ulan bu benim çikolata keyfimi bozuyor. isme bakmadan açtım.
"sen kimsin lan benim çikolata keyfimi bozuyorsun!"
"Çağla sen iyi misin?" dedi Karşıdaki ses isme baktım. Yağızaşkom arıyomuşşş
"Aaa Yağız aşko sen miydin pardon"
"yok sorun değil sana bişi sora-"
"Yağız az önce ne yaptığımı görmen lazımdı. Dur anlatim sana. Benim bir abim var Aral. işte bizim okulda Öğretmen. Dersimiz onaydı. Bana kendimi tanıtmamı istedi. Güya tanımıyormuş. Bende kalktım soyadımı söylemeden kendimi tanıttım. Sonra soyadın yok mu diye sordu bende Yok ben soy adsız doğmuşum dedim. Sonra işte sen söylemezsen ben söylerim dedi. benim sinirlerimi bozdu. bende ayağı kalktım ve bütün sınıfa keskin ailesinden olduğumu söyledim. sonra da sınıftan çıktım. ama bir çıkışım var efsaneee. sen ne diyordun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Novela JuvenilBen çağla. soy adımı sorarsanız ben bile bilmiyorum. az önce 17 yıllık hayatımın yalan olduğunu öğrendim. inanabilir misiniz bilmiyorum ama 5 abim 1 ikizim ve 1 kardeşim var hepsi de erkek. bu hayata alışabileceğimi bilmiyorum sizlerle beraber öğren...