24)Kabullenmek

275 21 3
                                    

Shamil - Beni Bana Geri Ver

(...)

Şuan karşımda bir kız duruyor ve ben onun saçını başını yolmak istiyorum. Ama ya yanlış düşünüyorsam?

"Buyur kime bakmıştın?" dedi.

"Sevgilime bakmıştım burası onun evi ya hani" dedim alayla

Güldü "He sen Yağızın sevgilisisin" deyince benim c!nler tepeme çıktı

"Kızım ne gülüyorsun ne işin var sevgilimin evinde" dedim.

"Sakin olsana biraz, çok gerginsin geç içeri" dedi ve bana yol verdi. Derin bir nefes verdim ve içeri girdim.

"Gizem kim gelmiş canım" dedi Arkadan Yağız

"Sevgilin gelmiş abicim" dedi abicim kelimesini bastırarak.

Ne yani Yağızın kız kardeşimi vardı. Ben yok diye biliyorum

"Aa hoşgeldin sevgilim" dedi Yağız ve alnımdan öptü.

"Hoşbulduk" dedim. Gözüm hala o kızdaydı

Yağız benim ona baktığımı görünce "Siz tanışmadınız galiba Tanıştırayım sizi. Sevgilim, Gizem benim Üvey kardeşim" diye konuştu.

Gizem denen kız gözlerini devirdi. "Abi anladık üvey kardeşinim" dediğinde Yağız gülerek konuştu.

"Aramızda kan bağı olmasa da sen benim kardeşimsin Gizem" dedi ve göz kırptı.

"Bir dakika ya senin kardeşin mi vardı?" dedim

"Annem, babam öldükten sonra bir adamla evlenince Gizem sürpriz yumurtadan çıkmış. Yani Üvey babamın kızı Ama çok iyi anlaşıyoruz" dediğinde güldüm.

"Ben çok yanlış anlamışım o zaman" dedim kısık bir sesle

"Bir şey mi dedin sevgilim?" diye sorunca Yağız ona dönerek "Yok bir şey" dedim.

"Ee sen neden geldin?" diye sordu bu sefer

"Okula gelmeyince seni merak ettim"

"Gizemi havaalanından almaya gitmiştim. O yüzden gelemedim." dediğinde Gizem ayağı kalktı.

"Ben sana bir şeyler getireyim" dediğinde onu durdurdum.

"Yok yok ben eve gideceğim annem merak etmiştir" dedim.

"Sevgilim kalsaydın hem senin yüzüne noldu." dediği sırada Bildirim sesi geldi. Telefonuma baktım. Alaz abi mesaj atmıştı.

'Hemen eve geliyorsun yüzüne krem sürmemişsin. 5 dk içinde evde ol' yazmıştı

"Yumurta yapıyordum. Düşünce yumurta yüzüme geldi ve yaktı beni işte hem abimde mesaj atıyor gel diye. ben gideyim" dedim ve ayağı kalktım.

"Görüşürüz Tatlı bela" dedi Yağız

Onun yanağından öperek "görüşürüz şehzadem" dedim ve çıktım.

(...)

Şuan eve geldim annemden azar işitiyordum.

"Kızım nerdesin sen bu saatte" dediğinde saate baktım saat daha 8 bile değildi.

"Anne saat geç değil ki"

"Yüzüne krem de sürmemişsin gel buraya süreyim" dediğinde istemeye istemeye yanına gittim

Yüzüme kremi bol bol yedirmişti. Kokusu iğrençti ama.

"Anne yeter" dediğimde beni bırakmıştı. Sonra kapı çaldı. Kapıyı Açmaya gittiğimde Babam ve Adal abimler gelmişti.

"Aaa.. Yağmurum gelmiş" dedim ve Yağmuru kucağıma aldım.

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin