7)Orman

1.1K 57 6
                                    

Irmak arıcı - Yağmurum ol

(...)

Bahçede olanlardan sonra odaya çıkıp hazırda olan gözyaşlarımı bıraktım.

Abi takımının ilk başta yaptıklarının aynısını yaşıyordum. Neden güvenmiyorlar? ben çok mu kötü biriyim? dış görünüşüm mü kötü görünüyor? neden ya neden biri çıkıp demiyor ki tanışalım diye?

o sırada kapı çaldı. Yüzümü umursamadan 'gel' dedim. sonra içeri Deniz girdi. Ben gözyaşlarımı elimle silmeye başladım.

"Şey... ben seninle tanışmak için gelmiştim seni tanımadan nasıl biri olduğunu bilemem"

Ben az önce seslimi konuştum acaba

'yooo gayette içinden konuştun'

uff keşke başka birşey isteseydim.

"Olur tanışalım"

"isimlerimizi biliyoruz zaten sadece nasıl birisin bana anlat ama yalan söyleme"

"Ben yalandan nefret ederim. bu yüzden merak etme. ben kendimi nasıl tanıtacağımı bilmiyorum ilk sen başlasan"

"Peki. Ben kolay kolay kimseye güvenemem. sevdiklerime zarar gelsin istemem. Ben baya neşeli biriyimdir. ama yeri geldiğinde öfkeme hakim olamam abilerimin genlerinden geliyor herhalde. Asla kimsenin arkasından bıçaklamam yani bana güvenebilirsin"

"Ben zaten çok çabuk güvenirim insanlara. bu  yüzden bazıları tarafından bıçaklandım. Ama çok tatlı bir kızımdır. Parada gözüm yok bundan emin olabilirsin. ama bana söylenilen lafın altında kalmam yani cevap veririm. başkada diyecek söz yok bana güvenirsen artık" dedim. 

"anladım ben seni sevdim ya biz çok iyi anlaşacağız belli" dedi gülümsedim ardından kapım birden açıldı içeri 3-4 kuzen girdi.

"Ooo Deniz bizden önce gelmişsin" dedi Aren

"Ama kuzenim en çok beni sevecek" dedi Giray

"ikizler kuzenimden uzak durun en çok beni sevecek" dedi Mirza

"hayırdır burda abiniz varken size birşey düşmez" dedi Asaf

"Abi alt tarafı 1 yaş büyüksün" dedi Aren

"Olsun abimiyim abiyim" dedi Asaf

bunların konuşmalarına kahkaha attım

"sakin olun hepinize yetecek kadar sevgim var" dedim.

"Sen Gedizin söylediklerine mi ağladın?" dedi Mirza

yüzümü unutmuşum yaa off 

"belki biraz duygusal olabilirim çok kırılgan biriyimdir" dedim.

"Aman boşver birazdan ormanda piknik yapacağız tüm kuzenler istersen sende gel" dedi Aren

belki iyi gelir sen ne dersin iç sesim

'başın beladan kurtulursa şaşacağım'

"peki tamam hazırlanıp geleceğim" dedim ve onları nazikçe odadan kovdum.

hava baya sıcaktı bu yüzden hep şort getirdiğime değmiş.

hava baya sıcaktı bu yüzden hep şort getirdiğime değmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin