30)Yeni başlangıçlar

283 23 1
                                    

Ebru Yaşar & Siyam - Yoksun

Selam Ballarımm

Sınavlardan dolayı 1-2 hafta bölüm atamaya bilirim kusura bakmayın.

Bu bölümü atıp ders çalışmaya kaçıyorummm

İyi okumalar

(...)

2 Gün sonra

Yağız ile ayrıldığımız günden tam 2 gün geçmişti ve ben bu zamanda baya bir çökmüştüm. Gökçe bizimle hala konuşmuyordu. Eymene ise durumu bugün gidip anlatacağız. Hasan amcamlar kendilerine ev bulmuş oraya taşınmışlardı. 

Bugün beni uyandıracak kimsem olmadığı için Kendim kalkarak banyoya girdim. Banyo da işimi hallettikten sonra odaya geri gelip üstümü değiştirdim.

Ardından 2 gündür gitmediğim okulu aksatmamak için çantamı hazırlayıp okul için aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ardından 2 gündür gitmediğim okulu aksatmamak için çantamı hazırlayıp okul için aşağı indim. Aşağı indiğimde tüm gözler beni buldu.

"kızım nereye?" diye sordu Annem

Ben bitkin bir halde sofraya oturdum.

"Okul var ya hani anne" dedim 

"Gidecek misin bugün? daha iyi misin?" Dedi Aras abim

"Evet kendimi eve hapsederek olmaz böyle. En azından sadece okula gitmek istiyorum" dedim ve önümdeki yemeğe döndüm.

Meriç sinirle yumruk yaptığı eli masaya vurdu. ona döndüğümde sinirden damarları belli olduğunu gördüm.

Yemeği zar zor biraz yedikten sonra kalktım.

"Ama çok az yedin. Bitkin düşeceksin sonra" dedi Aras abi

"Doktor değil misin abi?" dedim ve çantamı alıp kapıya doğru ilerledim. 

"Arabada bekliyorum sizi" dedim ve kapıdan çıktım.

(...)

Okula geldiğimizde arabadan ilk inen ben oldum. Temiz hava yüzüme çarpıyordu ve çok güzeldi. Temiz havaya hasret kalmışım.

Okulun girişine baktım. Gözlerim doldu. Beni bekleyen bir sevgilim yoktu artık orada. Gözümden bir yaş düştü. Düştü ama Biri gelip o göz yaşımı sildi.

"Abla lütfen yapma böyle beni de üzüyorsun" 

Utku'nun bu dediğinden sonra ona sarıldım. Ardından Koluna girerek sınıfa çıktık. Sınıfa geldiğimde İdil ve Merve şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.

"Çağla!" diye bağırarak yanıma geldi İdil

"Çok özledim seni." dedi ardından.

Kollarımı serbest bıraktım ve iki yana düştüler. İdil ben ona sarılmayınca benden ayrıldı.

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin