32)Papatyam

316 21 3
                                    

İrem Derici & Eda Sakız - Papatya

Selammm Milleettt

Uzun bir aradan sonra bir bölüm atayım dedim

Ama sınavlarım henüz bitmedi. Haftaya Cuma biter. Haftasonu da bölüm gelir.

Şimdi bölüme geçelim

İyi okumalar... 

(...)

Bu oydu. Parkta tartıştığım çocuk.

Çocuk, Poyraz'a bu dediğinden sonra yumruklarını konuşturdu. Böylelikle kavga başlamış oldu. 

Poyraz ve onun arkadaşları, Çocuğa saldırmaya başlayınca bu sefer çocuğun arkadaşları geldi.

"Kuzey! Yetiştik" dedi içlerinden biri bağırarak. İsmi de pek güzelmiş.

Kuzey denen çocuğun arkadaşları da kavgaya dalınca bir süre birbirlerini yediler. Kavga en son barda ki insanların polisi araması ile son buldu.

(...)

Şu an nezarethanede oturmuştuk. Bir diğer nezarethanede de Kuzey ve Poyraz, ve onların arkadaşları vardı.

"Sizin yüzünüzden düştüğüm hale bak" dedi Merve sinirle

Kuzey'in Arkadaşlarından biri Merve'ye ters ters baktı. "Teşekkür edeceğine senin yaptığına bak" dedi. Merve sinirle güldü.

"Aynen. Bizi bu duruma düşürdüğünüz için teşekkürler" dedi. Çocukta sinirden güldü.

"Yeter Barış! Kavga etmeyi kesin" dedi Kuzey

Poyraz da atladı hemen "Senin yaptığın gibi mi?" dedi

Kuzey, Poyraz'a yumruğunu geçireceği sırada benim sözüm onu durdurdu.

"Kuzey Yapma!" 

durdu ve bana baktı. Ardından yumruğunu indirerek yerine oturdu.

"Bir kızın oyuncağı olmuşsun be daha tanımıyorsun bile" dedi Poyraz

"Kes sesini! Bak benim abim Polis ona göre. İçeri tıkarım seni" dedim. Güldü "Hadi ya çok korktum" dediği sırada Meriç abim girdi içeri. Üstünde üniforması vardı.

"Çağla!" dediği an irkildim. Kızlar da benimle beraber irkildiler. İdil ise baygın bir şekildeydi

"Abicim" dedim tatlı görünmeye çalışarak. Bir yandan da göz ucuyla Poyraz'a baktım. Domates gibi kızarmıştı.

"Ne işiniz var sizin burada? üstünüzdekiler de ne?" dediğinde Ben kızlara baktım. Kızlar bana baktı. Sıçtık Cafer fabrikayı yolla.

(...)

Abimden bir güzel azar işittikten sonra bizim ifademizi aldılar ve saldılar. Poyraz ve arkadaşları gitmişlerdi. Kuzey ve arkadaşları ise gitmemiş ve bize doğru bakıyorlardı. Meriç abim bizi biraz daha haşlayıp 5 dk işi olduğunu söyleyip gitmişti.

Abimin gitmesini fırsat bilen Kuzeyler kıpırdanmaya başladı. Sonra İçlerinden biri bana doğru gelmeye başladı. Yaklaştıkça yaklaştı ve bana elinde bir telefonla geldi.

"Yenge numaranı alacakmışım" dedi.

"Höst sensin be Yenge. Sen kimsin de ben senin yengen oluyorum" dedim. Henüz yeni ayılmış olan İdil dahil kızların hepsi gülüyordu.

"Yenge, Beni zor duruma düşürüyorsun ama bak Haşlar beni Bu Kuzey" dedi. Kıkırdadım ve elindeki telefonu alarak numaramı yazdım. 

"Sırf seni haşlamasın diye" diyerek Telefonu ona geri verdiğimde "Eyvallah" dedi biz kızlar hep bir ağızdan "Eyvallah bizden" dedik.

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin