31)Veda

324 21 0
                                    

Emre Fel - Senden Güzeli mi Var?

Selammm

Dayanamadım sınavlardan önce bir bölüm atayım dedim.

Hadi yine iyisiniz.

İyi okumalar...

(...)

"Anne ya Şu Çağla'nın aklına uyduk. Belim kırıldı resmen hiç rahat değildi."

Başımda söylenen kişilerden dolayı gözümü açtım. Aras abim belini tutmuş anneme söyleniyordu. 

"Merak etme abi Rabia abla seni bu halinle de sever." dedim gözümü ovuşturarak

"ne alakası var" dedi. Ben o sırada ayağı kalktım. Aral ve Meriç abilerim merdivenden iniyorlardı.

"Çağla ya yatağımız varken niye burada yattık anlamıyorum belim kırıldı." dedi Aral abim.

"Ben gayet rahat uyudum abi. Bir daha yatmazsınız o zaman beğenmediyseniz" dediğimde yukarı çıkmaya başladım.

"Ben polisim polis. Belim tutulsa suçluları nasıl yakalayacağım" dedi arkamdan Meriç abim.

Onun bu dediğine gülerek odama çıktım. Kısa bir duş aldıktan sonra Okul için giyindim.

Üstümü giydikten sonra çantama birkaç test koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giydikten sonra çantama birkaç test koydum. Karne günü yaklaştığı için ders işlemiyorduk. Bu yüzden hoca test çözün diyordu. Biz de ya okulda test çözüyor ya da okula gitmiyorduk. Bazen öğretmenler ders işlenmediğinden dolayı derse bile girmiyorlardı.

Telefona baka baka aşağı indim. Cemre mesaj atmıştı.

Cemoşum: Bugün gider miyiz?

Siz: Nereye?

Cemoşum: Bara gideceğiz dedik ya bugün gider miyiz?

Siz: haa olabilir

Siz: Ama kızlara da sormak lazım.

Cemoşum: Gruba yazarım ben şimdi

Siz: tamam görüşürüz

Cemoşum: Grşrz

Siz: Grşrz ne la

Siz: yeni kelime mi ürettin?

Cemoşum: Görüşürüzün kısaltılmış hali o cahıl

Siz: tamam be. 

Siz: Ayrıca bilmek zorunda değilim

Siz: Bu durumda cahıl olmuyorum

Cemoşum: Evet bilmek zorunda değilsin

Cemoşum: Ama bilmediğin için cahıl oluyorsun

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin