Cem adrian - Herkes gider mi?
(...)
bilincim yavaş yavaş kapanıyordu. Gözlerimi kapatacağım sırada dışardan bir ses geldi.
"KİMSE VAR MI? İÇERDE MİSİNİZ?!" diyordu ses zorlukla ayağı kalktım.
"B-BU-BURDA-" Dedim ama devamı gelmedi. Sesim umarım ona gitmiştir. Çünkü bundan sonrası zifiri karanlık.
Adar Keskinden (kuzenlerden biri)
Amcamı görmek için kardeşlerimle İstanbula gelmiştik. onları amcamın evine gönderdim. Ben ise Aralı ve Çağrıyı görmek için okula gelmiştim. Okulu gezerken Asansörün bozuk olduğunu fark ettim. Acaba içinde birileri var mıdır? dedim ama yoktur herhalde. deyip oradan gideceğim sırada bir inilti duydum. asansöre yaklaştım.
"KİMSE VAR MI? İÇERİDE MİSİNİZ?!" diye bağırdım. Bir zaman sonra kısık sesiyle birinin sesi duyuldu.
"B-BU-BURDA-" Dedi ama devamı gelmedi. belli ki iyi değildi. Hemen Oradaki görevlilere haber verdim. Adamlar bir süre sonra Asansörü açtılar. İçinden ise bir genç kız çıktı. Bayılmıştı. Onu kucakladım ve Ambulansı araması için görevlilerden yardım istedim. Ambulans geldiğinde onu ambulansa bindirdim ve ben de yanına bindim.
Ambulansla giderken telefonunu aldım. rehbere girdim. Rehberde en yakın olduğu kişilere baktım. En son abisi Aralı aramıştı. İsim benzerliği var galiba. Hemen aradım numarayı açtı.
"Alo efendim Çağla"
"Alo Aral?" dedim şaşkınca
"Adar abi sen misin?" diye sordu
"evet de bu kızın nesi oluyorsun?"
"Abisiyim uzun hikaye noldu Çağlaya bir şey mi oldu" sordu endişeyle
"Kardeşim Çağla bayıldı şuan hastaneye gidiyoruz"
"Ne! nasıl bayıldı"
"sonra konuşuruz hemen sizin hastaneye gel" dedim ve telefonu kapattım.
demek bu kız benim Kuzenim. Ne kadar da güzeldi böyle. Tıpkı yengeme benziyor.
Sonunda hastaneye varmıştık. Adının Çağla olduğunu öğrendiğim kuzenimi Normal bir odaya alıp serum taktılar. Sonra odaya doktor diye Aras girdi Şaka gibi. Onun burada doktor olduğunu unutmuşum.
"Çağla!" dedi endişeyle ve beni görünce daha da şaşkına döndü.
"Adar ne oluyor burada"
"Sakin ol her şeyi anlatacağım" dedim. ve bir bir her şeyi anlattım.
"Böyle işte ama neden bayıldı bilmiyorum" dedim.
"Astımı var çünkü o yüzden bayılmıştır" dedi Aras
Biz konuşurken Çağla yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı.
Çağladan Devam
aaa yeter ama bir saattir başımda dır dır dır konuşuyorlar. Bir rahat yok amk. Uyuyoruz şurda.
Gözlerimi aralamaya başladığımda iki çift göz beni karşıladı.
"Ne bakıyorsunuz hiç mi Bayılan insan görmediniz?" dedim.
Arasa baktım. Tamam onu tanıyorum da Bu yanındaki yakışıklı bey efendi kim?
"Abi yanında Yakışıklı bir bey efendi mi var yoksa ben mi yanlış görüyorum" dedim
'e yuh ama. ya gerçekse o bey efendi'
aman gerçek olsa ne yazar. alt tarafı yerin dibine gireriz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Teen FictionBen çağla. soy adımı sorarsanız ben bile bilmiyorum. az önce 17 yıllık hayatımın yalan olduğunu öğrendim. inanabilir misiniz bilmiyorum ama 5 abim 1 ikizim ve 1 kardeşim var hepsi de erkek. bu hayata alışabileceğimi bilmiyorum sizlerle beraber öğren...