Yaşar - Kumralım
Selamm
Yine ben geldim.
Ve gidiyorum.
İyi okumalar...
(...)
"Sen şaka mısın?"
"Gerçeğim bebeğim"
Atakanın bize sırıtışı hiç hoşuma gitmiyordu. Bakışlarını ben ve Merve'nin arasında gezdiriyordu. Arkasındaki iki adama bir şeyler söyledi. Adamlar önce bana bakıp güldüler ardından biri yaklaşıp beni tuttu.
"Bırak amına koyduğumun iti" dediğim de bana sert bir bakış attı.
Diğer adam da Gidip Merveyi tutunca Atakan Merveye doğru yaklaşmaya başladı. Merve yerinde çırpınıyordu. Atakan tam Merveye yaklaşmıştı ki arkadan
"Bir adım daha atarsan sonun kötü olur" diye bir ses geldi.
Gelen sese baktığımda ise Eymendi.
"Hayırdır Merve yeni sevgili mi yaptın?" dedi Atakan Gözünü eymenden ayırmadan
"Kaşınma bırak kızları" dedi Eymen. Atakan sırıttı. "Bırakmazsam ne olur?" dediğinde Eymenle birlikte Çağrı ve Yağız içeri girdi. Eymen, Atakanın karşısına geçti ve "Bu olur" diyerek Atakana kafa attı.
Bende Beni tutan adamın bacak arasına bir tekme geçirdim ve ondan kurtuldum. Sonra ise Yağız'a bıraktım. Çağrı da Merveyi tutan adama yaklaşınca adam Merve'yi bırakıp Çağrıya yumruk attı ve Çağrı yere düştü. Adamın suratına bir tekme atarak onun dengesini kaybetmesini sağladım ve Çağrıyı yerden kaldırdım. Çağrı kalktığında Adama tekme tokat girişti. Ben de Merve'nin elinden tutarak Sınıfın dışına çıktım.
"Adi şerefsiz! gücünüz sadece kızlara mı yetiyor lan!" diye Bağırdı Yağız ardından ise Adamı bıraktı adam bayılmıştı. Eymen ise hala Atakanı dövüyordu. Yağız, Eymeni durdurmaya çalışıyordu ama olmuyordu.
"SEVDİĞİM KIZA YAVŞAMAK NEYMİŞ GÖR" diye bağırıyordu
yalnız sadece yavşamak değil daha- Bir saniye sevdiğim kız mı dedi o?
"Eymen yeter! ölecek!" dedi Çağrı bağırarak. Eymen sonunda Atakanı bırakabilmişti.
Adamlar yerde bayılıp kalınca onları bırakıp bize doğru gelmişlerdi. Önce hasar kontrolü yapıp ardından da sarıldılar
"Niye bize haber vermiyorsun?" dedi Yağız
"hangi kafadasın acaba adam beni tutarken nasıl haber verebilirim?" dedim. Dediğim şeyi haklı bulup sustu.
Merve'ye baktım. Şok geçirmiş bir şekilde göz yaşı döküyordu. Eymen ve Çağrı da onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Yanlarına gittim.
"Bırakın. ben ilgilenirim" diyerek Merveyi alıp Lavaboya götürdüm. O sırada Aleyna ve idil lavaboyu temizliyordu.
"Merve! noldu sana?" diye koşarak geldi İdil yanımıza
Aleyna sinirle güldü. "İşten kaytarmak için yapıyorsan bunu boşuna uğraşma-" dediğinde onun sözünü kestim.
"Saçmalamayı kes ve çık buradan yoksa birazdan yürümek için bacakların olmayabilir" dedim ve onu Kovdum.
"Noluyo ya biri bana da söylesin" dedi İdil
Ben Merveye yardım ederken konuştum "İdil konuşacak zaman değil." dedim.
(...)
Okulu öylece bırakıp çıkmıştık oradan. Yağız ve Eymen eve kadar eşlik ettikten sonra evlerine gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Genç KurguBen çağla. soy adımı sorarsanız ben bile bilmiyorum. az önce 17 yıllık hayatımın yalan olduğunu öğrendim. inanabilir misiniz bilmiyorum ama 5 abim 1 ikizim ve 1 kardeşim var hepsi de erkek. bu hayata alışabileceğimi bilmiyorum sizlerle beraber öğren...