الخامس و العشرين

142 4 0
                                    

احببت مشهورا  بقلم  منى مجدي
البرت الخامس  والعشرين
في اليوم التالي صحيت ميرا ملقتش سامر كالعاده دخلت الحمام اخدت شور وغيرت وراحت لى سامر اوضه الرياضه  لقت سامر  بيتمرن  ومايا جمبوا لابسه شورت وحمالات  صدر  فقط  وبتتمرن في الجهاز  اللى جمبوا  اتصدمت  من المنظر  وقالت هو في اى انا شكلي  جيت في  وقت غير مناسب ولا اى رحلها سامر  وقالها تعالي يقلبى قالت هو اى ده   سامر  كان فاهم  قصدها بس  حب يشوف  غيرتها عليه  يردلها اللى عملتوا  فيه امبارح  قالها اى يا ميرو تعالي  اتمرنى  معانا انا ومايا قالتلوا والله  وراحت  عند مايا قالتلها اى اللى انتى لابسه  ده بصت ميرا على نفسها بخبث  فهيا لبست كدا عشان  تضايق  ميرا وفي  نفس  الوقت  تقدر تأثر  في  سامر  بجمال  جسمها  لانها نحيله  بجسم رشيق   قالت مايا  انا لابسه  لبس  التمرين   قالتلها  مايا  ده لابس تمرين انتى شبه  عاريه  قالها مايا مش  زنبى  انك  جاهله  ومش  بتفهمى  فى اللبس  ردت ميرا طلما لبس  مثير  كدا  ومبين تفاصيل  جسمي  فانا  ليا الشرف انى جاهله  فى  النوع ده من اللبس   بصت لسامر وقالتلوا وانت ازاي  تتمرن  معاها بالشكل  ده ردت مايا  مش عارفه انتى مكبره  الموضوع لى كدا قالتلها ميرا   مش بكلمك  انتى بكلم  جوزى  فارتاحى   وملكيش  فيه بصت لسامر  اللى عامل  من بنها  وقالتلوا  رد فالها عادي  يا ميرا  مش عارفه مكبره الموضوع لى كدا   قالتلوا  فعلا  اجى القى وحده مع جوزى  في  اوضه  لوحدهم  وهيا بلبس  شبه عريان  اتكسف  البسوا حتى قدام جوزى   وكل ده عشان  تثير  اعجابوا  وهو عارف كدا وساكت   دنت لما انا  طلعت من الاوضه  بشعرى  بس  وكمان مكنش  قصدي  اتخانقت  معايا   وبهدلت الدنيا  وتجى دلوقتي  تقولى  عادي  تصدق  فعلا  عادي  وسبتوا  ومشيت  بص سامر  لى مايا وقالها مش عاوز اشوف  اللبس  ده تاني  انتي  فاهمه  وبلاش الحركات  الرخيصه  دي  انا مرضتش اكلمك  من الاول  عشان  محرجكيش  بس  واضح انك  بجحه  وسابها وراح  عند ميرا يصالحها  دخل الاوصه  لقها   بتلف  في  الاوضه  وباين  عليها انها شايطه  قالها ميرا قالتلوا بكل غيظ عاوز اى من زفته قالها اهدى يا زفته قالتلوا وبتتريق  كمان قالها لا خلاص  هتكلم  جد تعالى اقلك على  حاجه  قالتلوا نعم   قربها قعدت على رجلوا ميرا شهقت  من الكسوف  قالها متتكسفيش  انتى مراتى  وبراحتنا  بقا  بصى يا ستى انتى عارفه  كويس  انى لا بفكر  في  مايا ولا عمري حبتها   وانتى عارفه كويس  عمري  ما احب  بعدك وبخصوص  قصت  التمرين ولما قلتلك  عادي  انا كنت بس بضايقك  عشان اردلك حركه امبارح   واثبتلك انك بتغيرى  عليا  قالتلوا  ميرا بس  انا مش  بغير  قالها  مهوا واضح ضحكت  ميرا وقالتلوا طيب  يالا نجهز عشان  نروح  نقابل  حازم  قالها يالا وجهزوا  وراحوا  على الكافيه  اللى المفروض  يتقابلوا فيه   لقت حازم  منتظرها  هناك راحوا قعدوا معاه قلهم  اول حاجه  انا اسف  انا عارف انكوا عرفتوا  اللى عملتوا    والله  العظيم  انا ندمان على  اللى عملتوا  انا كل اللى عملتوا  كان بدافع  حبى لميرا سامر  قالوا انت بتقول ايه عاوزنى اقول  اضربك  دلوقتي  قالوا لو سمحت  خلينى اكمل انا مش  هينفع  اكدب انا بقلكم دلوقتي  كل حاجه  بمنتهى الصراحه  قالوا سامر  واى اللى  يخلينا نصدقك  انت كدبت علينا كتير  قبل  كدا قالها حازم   انا مش  هستفيد حاجه  لما اكدب انا مسافر  امريكا   ودى هتبقى  اخر  مره اشوفكم فيها  ورحمت  امى ما هكدب في ولاا كلمه  من اللى هقولها وميرا عارفه  انى مستحيل  احلف  برحمت  امى كدب  ابدا  قالتلوا ميرا كمل قالها انا كل اللى  كنت بعملوا انى استغليت  طنط عشان  تساعدنى انى ارجعلك  لانها كانت الوحيده اللى معارضه الجوزه دى   وانا اللى اقترحت اجي  عندك الاوضه  اتكلم  معاكى مش  امك عشان  سامر  يشفنا  وتتخانقوا  مع بعض  وامك  دافعت عنى وقالت ان هيا اللى عملت  كدا   وانا اللى شككت امك فيكم  وقالتلها انكم اكيد  حصل بينكم حاجه  قبل  الجواز عشان  كدا لما كريمه هانم قالت الكلام اللى قالتوا على  ميرا  مامتك صدقت  على طول لانى كنت زارع  الشك  جوها   وبعد كدا في  وحده اتفقت معايا قبلتها في فرحكم على تفريقكم وهيا اللى عرفت طنط كريمه حوار الملايه لما راحت اوضتكم وانا كنت قيلها تطلع  الملايه  لانى كنت عارف  انها  مفهاش حاجه  قالوا سامر  مين قالوا حازم هقلك  لما اخلص كلامى  كمل حازم وقال كانت علطول بتحرض  كريمه  هانم  على ميرا   كل ده كان بيحصل وكنت بساعدها من غير  تردد لحد  يوم  ما الكل عرف الحقيقه  كلمتها وقتها وحكتلى  على اللى حصل  وقالتلى  ان ام  ميرا اعترفت عليا   واقترحت عليا فكره  هيا السبب  في  انى برجع  عن اللى انا فيه دلوقتي   قالتلوا ميرا قالتلك اى بص  حازم فى الارض  وقال كانت عوزنى  اغتصب  ميرا واصورها وهيا معايا وابعت الصور  ليك  عشان  اقلك  انها بتخونك  وكمان   كانت عاوزه تقتل ابنكم قالوا سامر  يولاد ال....
قالوا حازم  انا وقتها رفضت لانى مستحيل  ادمر ميرا بالطريقه دي  احنا متربين مع بعض  يمكن بحبها وعوزها تبعد عنك بس  مش  بالشكل  ده ومستحيل  اقتل  طغل  ملوش  زنب  وبعد ما انا رفضت قالت ممكن نستأجر  واحد  يعمل كدا  قلتلها  انى مستحيل  اساعدك ومش  عاوز اعرفك  تاني  لانك  شيطانه  قالتلى براحتك  هجيب  غيرك  وقتها قررت اجي  احكي ليكم كل حاجه  وانتوا تبعدوها عن حياتكم  قالوا سامر  مين دي  قالوا مايا 
انتهت

احببت مشهوراحيث تعيش القصص. اكتشف الآن