"4. Hafta."

2.6K 313 202
                                    


4 hafta

Dördüncü haftanın ilk günü, gece yarısı araladım gözlerimi. Hyunjin başımda, elinde tuttuğu broşürü sallıyordu. Odada sadece yanan masa lambasının loş ışığı vardı, ama yüzündeki ifadeyi çoktan okuyabiliyordum.

Kötü değildi, ama iyi olduğu da pek söylenemezdi.

Yattığım yerden yavaşça doğruldum, Hyunjin'in yanıma oturmasını bekledim. Oturduğunda ise, ilk olarak ne soracağını bekledim.

Hyunjin, derin bir nefes aldıktan sonra biraz mırıldanarak konuştu. "Çocuk mu düşünüyorsun?" Diye sordu.

Başımı kaldırmadan "Düşünmüyorum." Dedim, çatlayan sesime aldırmadan.

"Bu ne?" Broşürü kaldırdı, yüzüme doğru tuttu. Bir Hyunjin'in elindeki broşüre, bir de yüzüne baktım.

"Ben..."

Hyunjin derin bir nefes aldı, broşürü indirdi. "Dinle... Biz evlenirken, kimsenin bizden böyle bir beklentisi yoktu. Abim ya da kardeşim ailemizin soyadını devam ettirebilir. Bizse sadece babalarımızın ortaklığı için evlendik." Elini dizime koydu. "Çekinik bir omega olduğunu unutma. Hamilelik, senin için mevzu bahis bile olmaz."

Hyunjin sözlerini bitirdiğinde, kafamı kaldırıp bakamıyordum. Dolan gözlerimi görmesine izin veremezdim. Hayır, Hyunjin yanında ağlanılmasından hoşlanmazdı. Ama sorun sadece bu da değildi. Ona nasıl çoktan hamile olduğumu söyleyebilirdim ki şimdi?

Hyunjin gözümün önünde broşürü yırtıp çöp kutusuna atarken, hangi hareketinin, hangi sözünün canımı daha çok yaktığını tahmin edemiyordum.

Yanıma uzanıp geri uykusuna dönerken, ben de onun yanına uzandım. Ama uykum gelmedi bir türlü... Bir sağa döndüm, bir sola. O gece, sabahı nasıl ettiğimi bilmiyorum.

Her zamanki rutin kahvaltıdan sonra, Hyunjin evden ayrılır ayrılmaz hazırlanıp ben de peşinden çıktım. Aslında eşimle gitmem gereken doğum doktoruna tek başıma gittim. Dün yapılan testler tekrarlandı. Sonuçlar çıktığındaysa, doktorun odasında sabırla onu bekliyordum.

"Bay Hwang..." Dedi doktor dosyayı incelemi bıraktığında gözlüğünü biraz kaldırarak. "Hamileliğinizin dördüncü haftasındasınız. Bu yüzden sizi tebrik etmek istiyorum. Ama, eşiniz yok mu?"

"Eşim..." Dedim göz devirerek. "...işte. Yoğun bir dönemde olduğu için gelemedi. Ama söylediğiniz her şeyi ona ileteceğim."

"Peki." Dedi doktor arkasına yaslanırken. "Bay Hwang, sanırım çekinik bir omegasınız. Toplumda söylendiği gibi, erkek bir omeganın hamileliği çok zordur. Çekinik omegaların ise... Rahim boyutunun küçüklüğü ve bedenlerindeki zayıflık yüzünden hamile kalmaları bile imkansıza yakındır. Sağlıklı bir hamilelik süreci geçirilmesi ise..."

"Yaşamaz mı?"

Doktor gülüp başını sağa sola salladı. "Ben Tanrı değilim bay Hwang, bunu söyleyemem. Ama ihtimallerle konuşuyorum ve... Yaşama ihtimali çok düşük. Doğum esnasındaki anne ya da bebek ölüm oranları çok yüksek. Yani, fazla riskli."

"Anladım." Derin bir nefes aldım. Başımı öne eğmiş parmaklarımla oynuyor, derin derin düşünüyordum şimdi.

"Bebek 8. haftasına ulaştığında, kalp atışı duyulur. O zamana kadar, aldırmak için başvurabilirsiniz."

"Sadece benim imzam yeterli mi?" Diye sordum. Sesimin ne kadar çaresiz çıktığından haberim bile yoktu.

"Yeterli." Dedi doktor. Gülümsedim, teşekkür edip odadan ayrıldım.

Pregnant Diary | Hyunlix ﴾ Omegaverse ﴿ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin