"11. Hafta" (m)

2.6K 263 346
                                    


11 hafta

Ah, işte hayatımın normale dönmeye başladığı zaman şimdiydi...

Eskisinden daha büyük, neredeyse bir incir boyutunda olmana rağmen, eskisi kadar zorlaştırmıyordun hayatımı. Zaten yatak esaretimin bitmesine son bir hafta kalmıştı ama sen bunu çoktan kolaylaştırıyordun.

Mide bulantısı, koku hassasiyeti, yorgunluk hissi yavaş yavaş gidiyordu. Evet bu kadar, bu hafta böyle geçti, başka hiçbir şey olmadı.

~

Yırtacağımı bile bile, yine de yazmak istiyorum.

Bebeğim olanları bilmemeli, değil mi?

11 hafta, 1 gün

Geçen haftalarda başlayan göğüs hassasiyetim ve sürekli temas arzum, gittikçe artıyordu. Göğsümün büyümesinin ve daha da hassaslaşmasınım yanısıra, bir de azıyordum.

Başta Hyunjin'den bunu saklamak kolaydı, çünkü son iki gün işe gitmişti. Ama... Tam bugün, neden haftasonu olmalıydı?

Kasıklarıma kadar karıncalanıyordu. Ağrıdan değil, gecenin bir yarısı yanımda uyuyan eşimi arzuluyordum. Bana dokunmasını, kokusunu her yerime bulaştırmasını istiyordum. Sikeyim öylesine azmıştım ki, aklımı kaçıracaktım.

Uyuyan eşimi, sabah keskin bir feromon kokusuyla uyandırdım. Dokunmama bile gerek kalmamıştı,  güçlü alfa kurdum hemen kulaklarını dikeltmişti zaten. Çok doğal bir tepki vererek, o da feromon yayıyordu.

Tabi kendine geldiğinde, biraz irkilerek geri çekildi, mümkün olduğunca kokusunu kontrol altına aldı. "Ne oldu Felix?" Diye sordu, tebessüm etmeye çalışarak.

Kollarımı yavaşça Hyunjin'in boynuna doladım. "Azdım."

"Ne?" Hyunjin patlayarak gülmüştü. Ama ciddi olduğumu anladığında bir an için duraksadı. Elini uzattı, yanağımı okşadı. "Bu dürüstlüğün iyice hoşuma gitmeye başladı."

"Sen de azgınsın."

"E ben hep öyleydim canım."

Birbirimize bakıp gülümsedik. Hyunjin beni anlıyordu. Üstümü soyarken, göğüslerime dokunurken hep göz ucuyla bana bakıyor, iyi olup olmadığımı kontrol ediyordu.

Bense hiç utanması olmadan, onun altında inliyordum. Bana ağırlık vermemek için tüm yükünü tek koluna yığmıştı. Bedenlerimiz birleşmese de, vücudumuz birbirine sürtünüyordu.

Hyunjin'in dili göğüs ucumda dans edip beni çılgına çevirirken pijamasının içindeki sertliği de penisime sürtünüyordu.

Vücudum öylesine uyuşuktu ki, o an ölmüş olsam acı hissetmezdim. Aslında, onu arzuluyordum. İçime girmesini istiyordum... Ama biricik bebeğime zarar veremezdim. İlk üç ay, yani 12 hafta sona erip bebeğin tutunduğundan emin olana kadar sevişmemiz kesinlikle yasaktı.

Ama onun yumuşak dokunuşları, dili de beni epey tatmin ediyordu. Zaten parmağının ucuyla göğsümü dürtse kuduruyordum. Beni boşaltırken de, kendisi çekip rahatlarken de, biraz olsun susuzluğumu gideriyordu.

"Hadi sana duş aldırayım, sonra da yemek yiyelim." Dedi işimiz bittiğinde. Başımla onayladım, kollarımı boynuna doladım.

11 hafta, 2 gün

Baş başa geçirdiğimiz bir günün ardından, birbirimize sarılıp uyumuştuk.

Pregnant Diary | Hyunlix ﴾ Omegaverse ﴿ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin