✧14 hafta
Minik şeftalim, bugün ilk defa ellerini gördüm. Utangaç bir bebek olduğundan hep kendini sakladın ama bugün minik parmaklarını gördüm. Cinsiyetini öğrenme şansımız olabileceği için bir hevesle gitmiştik ama o konuda başarısız olmuştuk. Doktor bir hafta daha beklememizi söylese de sorun değildi.
Minik bebeğimin elleri vardı. Minik parmakları, yumuk yumuktu. Keşke doğsan da hemen ısırsam o minik parmaklarını.
Keşke tek bir parmağıma dolasan o minicik ellerini. Ah ne istiyorum seni görmeyi, bebek kokunu içime çekmeyi, pamuk tenine dokunmayı minik şeftalim, bir bilsen...
✧
14 hafta, 1 gün
Öğleden sonra akşam çayı için babaannen ziyarete gelmişti. Tek başına, ailesinin başka bir ferdi olmadan.
Yardımcının hazırladığı çayı yudumlarken, Hyunjin'in yanında çekindiğini belli eden hareketler yaptı. Hyunjin de anladığında, bir bahane sunarak yanımızdan ayrıldı, annesiyle beni baş başa bıraktı.
Giderken bile son kez bana tedirgin bir bakış attığında, annesinin söyleyeceği şey için endişelendiği belliydi. Yine de sorun değildi, bu buz gibi insanları uzun zamandır idare edebiliyordum.
"Ee Felix." Dedi Hyunjin gittiğinde gülümseyerek. "Nasıl gidiyor hamilelik?" Yüzündeki sahte gülüşe aldanmayacaktım elbette.
"İyi..." Elimi yeni yeni belirginleşen karnımın üzerine koydum. "...bu aralar epey kolaylaştı." Aynı sahte gülümseme benim de yüzümde hüküm sürüyordu.
"Zor zamanları atlattın tabi."
"Aynen."
"İleride, daha çok zorlamacaksın ama..."
"Biliyorum." Dedim, neden bahsettiğini anlamıştım.
"Bunun riskli olduğunu da..."
"Biliyorum, kayınvalidem. Doğum zor ve riskli olacak. Ancak hepsini çoktan göze aldık. Hiçbir sorun olmaması için çok dikkatli davranıyoruz."
"Tabi..." Gergin bir ifadeyle bardağın kulpunu tırnakladı. "Felix, Hyunjin'le evlenirken onun soyadını aldın ama kendininkinden vazgeçmedin. Yasal olarak çocuk doğduğunda da, iki soyisme sahip olacak."
Evet, çıkar bakalım ağzındaki baklayı lanet kadın. "Evet..."
"Eğer doğum esnasında ölürsen, yine de çocuk senin ailene de ait olacak."
Hay sikeyim senin çenenin yayını, sus be kadın, neden şimdi bundan bahsediyorsun.
"Sizin torununuz olduğu kadar, annemin de torunu değil mi efendim? Benim aile adımı da kullanması neden sorun olsun ki?"
"Sorunluktan bahsetmiyorum. Ancak şayet çocuk alfa olursa, nesillerini devam ettirmesi açısından çocuğu-"
"Efendim, ben ölmeyeceğim. Lütfen bu konuyu konuşmayı bırakalım."
"Pekala Felix, seninle daha net konuşacağım. Doğumdan önce kendi aile adını sildir. Aksi takdirde ailenle uğraşmak istemiyoruz. Ailenizde muhatap olunacak bir alfa bile yok."
Cevap vermedim. Son sözlerini söyledi, elindeki bardağı tabağa koydu ve yeniden sahte gülüşünü yüzüne takarak oturduğu yerden kalktı. "İyi günler, Felix."
Sana iyi günler falan dilemiyorum, umarım günün bok gibi geçer annesi pis kadın.
Yanımdan kalkıp giderken, sadece arkasından baktım. Kararına saygı duyacak ya da uygulayacak değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pregnant Diary | Hyunlix ﴾ Omegaverse ﴿ ✓
Fiksi Penggemar06.02.2024 - 14.02.2024 ✓ Sevgili bebeğim, Büyüdüğünde okuman için sana bu günlüğü tutmaya karar verdim. Ama bu sadece sana hamileyken tuttuğum basit bir günlük değil, bu babanla birbirimize nasıl aşık olduğumuzun hikayesi. 『 Omegaverse, mpreg, hyun...