Merhaba arkadaşlar nasılsınız yeni bölüm geldi.
Hazırsanız başlayalım.
Bahar
Kolumu göstermek için bir hastaneye gittim ve doktor yere sert düştüğüm için bileğim'in çıktığını söyledi ve koluma askılık takıldı doktor bir hafta gibi kolumu pek oynatmamam'alı olduğumu söyledi daha sonra doktora teşekkür ettim ve hastaneden dışarı çıkıp bir taksiye bindim ve okula giderek izin aldım.Okuldan çıktıktan sonra bir az yürüdüm ve evime gittim eve vardığımda ailem kolumu öyle görünce çok korktu onlara endişe etmemelerini sadece çıkık olduğunu söyledim nasıl olduğunu sordukları zaman başıma gelenleri anlattım tabii hepsini değil sadece hızla bir arabanın üzerime geldiğini ve o yüzden kendimi kenara atarken kolumun üzerine düştüğümü söyledim.
Aradan iki hafta geçti artık bileğim tam iyileşmiş'di ama sinirim hala geçmemişti bir haftadır okula giderken sanki arkamda biri varmış gibi hissediyorum'dum hatta evdeyken bile bu his geçmiyordu ama ne kadar arkamı dönüp baksam da evde camdan dışarı baksam da hiç kimse yoktu.
Bir sabah okula giderken okulun önünde erkek arkadaşım Onur'u beni beklerken gördüm.
Onur benden 2 yaş büyüktü 1.80 boyunda siyah saçlı kahverengi gözleri olan çok yakışıklı biri idi ve işletme okuyordu.
(Onurla ilgili yorumlarınızı bekliyorum)
Ailem Onurla tanışmıştılar ve onu çok sevmiştiler o da ailemi çok sevmişti bende onun ailesiyle tanışmıştım ve onlarda beni bende onları çok sevmiştim.Onur'u bir aydır şehir dışında bazı işleri olduğundan dolayı görmemiştim ve onu çok özlemiştim kolumu öyle görünce çok korktu ona bir şey söylemedim diye bana kızdı ama üzüldüğümü görür görmez her zaman olduğu gibi önce yüzümü avuçlarının arasına alıp başımdan öpdü daha sonra ise bana sıkıca sarıldı bunu yapmasını her zaman çok seviyordum ve sonra el-ele tutuşarak okula girdik.
Ozan
Baharı takip etmeye devam ettim ilk fırsatta bir fotoğrafını çektim ve adamlarıma onu hakkında bilgi almalarını söyledim ve hastaneden dışarı çıktığını gördüm ve kolunda askılık görünce hemen yanına gittim ama o bir taksiye binip uzaklaştı bende hemen arabaya atlayıp onu takip etmeye devam ettim önce okula gitti okuldan çıktıktan sonra yürümeye başladı ve en son bir eve girdi.Bir hafta boyunca her gün işe gitmeden önce işten çıktıktan sonra onun evine geldim belki dışarı çıkarda o güzel yüzünü bir kez daha görürüm ama bir hafta boyunca bir kez olsun evden dışarı çıkmadı.
Bu arada Baharın en güzel resmini odama asmıştım tabii ki hepsi güzeldi ama en güzeli buydu.
(Baharla ilgili yorumlarınızı bekliyorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntı
NonfiksiEn büyük isteği iyi bir doktor olmakken bir adamın saplantısı yüzünden o adamla evlenmek zorunda kalan Bahar ve ona saplantılı olan Ozan