Merhaba arkadaşlar nasılsınız yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz düşüncelerinizi bekliyorum.
Hazırsanız başlayalım.
Bahar
Uyandığımda büyük bir yatak odasındaydım. Buraya nasıl geldiğimi hatırlamaya çalıştım ama en son hatırladığım arkamdan birinin sarıldığı ve boynuma bir şey batırdığı idi daha sonrası ise sadece karanlıktı.Yataktan kalktım ve hemen kapıya koştum açmaya çalıştım ama kilitliydi daha sonra camdan dışarı baktım ormanlık bir alandı ve dışarısı karanlıktı.
Daha sonra tekrar kapıya yaklaştım ve kapıya vurup bağırmaya başladım.
"KİMSE YOKMU AÇIN KAPIYI" ama ne kadar bağırsam'da ne kadar kapıyı vursam'da kimse gelmedi. En sonunda pes ettim ve ağlayarak yere dizlerimin üzerine düştüm.
Aradan bir kaç saat geçmişti kendim toparlayıb odanın içinde dönüp duruyordum bir çıkış yolu arıyordum.
Birden kapının kilidi açıldı hemen odada olan vazoyu kaptım ve kapının arkasına saklandım içeriye bir adam girdi hemen elimdeki vazoy'la adamın kafasına vurdum adam yere düştü bayıldı.
Adamın yüzüne baktığım zaman çok şaşırdım bu oydu Ozan'dı. Daha fazla zaman kaybetmemeye çalıştım hemen odadan çıktım merdivenlerden indim ve çıkışa koştum şansıma çıkış kapısı açıktı hemen açtım ve ormana doğru koştum.
O sırada Ozan
Bu gün sonunda Bahar benim olucak'dı bu gün onu evine kadar adamlarımla birlikte takip ettim.
Eve vardığı zaman adamlarıma çok ses yapmadan onu arabaya getirmelerini söyledim.Adamlarım arabadan indi Bahara doğru yaklaştılar önce onu bayılttılar daha sonra ise arabaya getirdiler. Daha sonra arabayı benim ormanda ki
evime sürmelerini bir süre orada kalacaktık eve vardığımız zaman Baharı kucağıma aldım ve yatak odamıza götürdüm ve yatağa yatırdım bir az yanında uzandım ve saçlarını okşadım kokusunu doya doya içime çektim daha sonra ofiste bir kaç işimi halletmek için odadan çıktım ve kapıyı kilitledim.Ofise vardığım zaman önce bilgisayardan yatak odasında ki kamerayı kontrol ettim Bahar uyanmıştı önce kapıya koştu kapının kilitli olduğunu görünce cama koştu bir az camdan dışarı baktıktan sonra tekrar kapıya koştu ve kapıya vurarak bağırmaya başladı bir süre sonra vazgeçti ve dizleri üzerine çökerek ağlamaya başladı.
Artık sabrım tükenmişti bir an önce eve Baharın yanına gitmek istiyordum.
Aradan bir kaç saat geçti saat nerdeyse 12-ye geliyordu işlerimin hepsini hallettim zaten ofise geldiğim zaman asistanıma işlerimi halledip bir kaç gün ofise gelmeyeceğimi söylemiştim.Daha sonra ofisten çıktım ve arabaya atlayıp eve gittim eve vardığım zaman adamları ordan gönderdim.
Daha sonra yatak odasına çıktım kapıyı açıp içeri girdim tam o anda kafam da bir ağrı hissettim ve yere düşüp bayıldım. En fazla 10 dakika öyle kaldım kendime gelir gelmez hemen ayağa kalktım ve aşağıya indim dış kapı açıktı hemen dışarı çıkıp ormana doğru koştum gerçi Baharın burdan oto yola çıka bilmesi için gerek 1 saat ormanda dolaşsın.
Bahar
10 dakikadan fazla idi ki ormanda öylece dolanıp duruyordum birden arkamda bir bağırma sesi duydum ve koşmaya başladım hemen bir ağacın arkasına saklandım.Bir az bekledikten sonra tekrar koşmaya başladım artık nerdeyse yarım saatten fazla olmuştu tam umudumu yitirmiştim ki yakınlardan bir yerden bir araba sesi duydum hemen oraya doğru koşmaya başladım .
Tam oto yola varmama çok az kalmıştı ki bir el saçımdan yapıştı. Ama tam o anda oradan bir araba geçiyordu ne kadar karanlıkta olsa şoför ormanda bir az hareket fark etti ve durdu şoför arabadan indi ve ormana doğru baktı ama daha sonra bir şey görmediği için arabasına binip uzaklaştı.
Adam arabadan inip yaklaştığı zaman bağırmak istedim ama tam o anda saçımı tutan adam eli ile ağızımı sıkıca kapattı adam uzaklaştığı zamanda beni kolumdan tutup tekrar o eve doğru sürükledi.
Bu günlük bu kadar arkadaşlar umarım beğenirsiniz
(Sizce bundan sonra ne olacak?)
Hoşçakalın 😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntı
NonfiksiEn büyük isteği iyi bir doktor olmakken bir adamın saplantısı yüzünden o adamla evlenmek zorunda kalan Bahar ve ona saplantılı olan Ozan