Merhaba canlarım nasılsınız bakalım.
Yeni bölüm geldi 🥰☺️
Bahar (Aslin)
Daha sonra arabaya binip Ozan'ın evine geldik. Arabadan inip eve girdik ben Yağız'ın yanına gitmek isterken birden Ozan kolumdan tuttu ve beni yatak odasına götürdü.Elinden kurtulmaya çalışsam da kolumu daha da sıkı tuttu ve beni odaya getirdi.
Daha sonra kolumu bıraktı kolumu o kadar sıktı ki kolum morardı koluma hafif masaj yaparken sinirli bir sesle söyledim:
"Ne yapıyorsun sen?" dedim.
Gülümseyerek bana baktı daha sonra elini belime götürdü ve beni kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı.
Ben iki elimle ona vurmaya başladım ama o beni kapıya doğru itti ellerimi başımın üstüne kaldırdı bir eliyle ellerimi tuttu diğeri ile de yüzümü kavradı ve tekrar beni öptü sonra kulağıma fısıldadı:
"Artık beklemekten yoruldum seni istiyorum" dedi.
Daha sonra boynumdan öpmeye başladı daha sonra eli üzerimde ki gömleğin düğmelerine indi düğmeleri açmaya başladı elinden kurtulmak için birden sert bir şekilde omzunu ısırdım acıyla geri çekildi bende fırsattan istifade edip hemen odadan çıktım ve Yağız'ın yanına gittim.
Odaya girip kapıyı kilitledim daha sonra ağlayarak yere çöktüm.
Ozan
Bahar odadan çıktıktan sonra gülerek onun peşinden baktım ve kendi kendime söyledim:"Bu hallerin daha çok hoşuma gidiyor sana daha da aşık oluyorum ama az kaldı bir kaç hafta sonra kaçacak hiç bir yerin olmayacak benim olacaksın" dedim.
Daha sonra odadan çıkıp çalışma odasına gittim ve Yasemin'i odaya çağırmalarını söyledim.
Kısa bir süre sonra Yasemin odaya geldi ve sordu:
"Ozan ne oldu neden çağırdın?" diye.
Ona sadece oturmasını söyledim daha sonra kağıdı önüne koydum ve söyledim:
"İmzala" dedim.
Kağıda baktıktan sonra ayağa fırladı ve söyledi:
"Asla imzalamam asla boşanmam senden" dedi.
Sinirle söyledim:
"Eğer imzalamazsan Yağmur'u alıp götürürüm ama bu sefer asla geri getirmem anladın'mı?" dedim.
Kısa bir süre sessizlik oldu daha sonra Yasemin kağıdı imzaladı ve hiç bir şey söylemeden dışarı çıktı bu da hall oldu.
Aradan üç hafta geçti bu gün Yasemin ve benim boşanma davamız olacaktı Yasemin'le birlikte evden çıktık.
Bahar (Aslin)
Bu gün Ozan ve Yasemin'in boşanma günüydü ikisi birlikte evden çıkıp gittiler.Yine Yağız'ın odasın'daydım Mine de yanımdaydı ve Yağız'la ilgilenip sohbet ediyorduk.
Daha sonra tuvalete gitmek için odadan çıktım tuvalete giderken birden Yağmur'un ağlayan sesini duydum ve hemen yanına gittim.
Bakıcısı odadaydı ve Yağmur da kucağımda odaya girip sordum:
"Ne oldu neden ağlıyor?" diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntı
Non-FictionEn büyük isteği iyi bir doktor olmakken bir adamın saplantısı yüzünden o adamla evlenmek zorunda kalan Bahar ve ona saplantılı olan Ozan