Bölüm 27: Ceza

561 12 4
                                    

Merhaba canlarım nasılsınız bakalım.

Yeni bölüm geldi🥰☺️

Hazırsanız başlayalım.

                              Ozan
Doktorun sözlerini duyunca çıldırdım ve bağırdım:

"KALBİ DURDU NE DEMEK LAN?" diye bağırdım.

Doktor söyledi:

"Dışarı çıkar'mısınız" dedi.

Söyledim:

"Doktor kurtar onu eğer kurtaramazsan bu hastaneyi başınıza yıkarım duydun'mu?" dedim.

Daha sonra zorla beni dışarı çıkarttılar. Bir o yana bir bu yana yürümeye başladım bir süre sonra doktor odadan çıktı hızla ona yaklaştım ve sordum:

"Doktor Bahar nasıl?" diye.

Doktor söyledi:

"Kalbi tekrar çalıştırmayı başardık ama henüz tam olarak nesi olduğunu anlayamadık o yüzden bir kaç test yapmamız gerekiyor" dedi.

Sinirle söyledim:

"Ne demek nesi olduğunu anlayamadık" dedim.

Cevap verdi:

"Aslında bazı şüphelerim var ama emin olmam gerekiyor" dedi.

Sordum:

"Neymiş o şüpheler Bahar'ın nesi var?" diye.

Cevap verdi:

"Zehirlendiğin'den şüpheleniyorum ama dediğim gibi emin olmam gerekiyor" dedi ve gitti.

Kendi kendime söyledim:

"Zehirlenme'mi?" diye.

Daha sonra düşünmeye başladım acaba bunu kim yapmış ola bilir diye.

Birden aklıma geldi tabi ki de Yasemin ondan başka bunu kim yapa bilir. Bununla sonra ilgilenicekdim şimdi önemli olan Bahar'ın iyi olması.

Aradan bir kaç saat geçti hala bir şey söyleyen yoktu. Artık sabrım tükeniyordu. Sinirle doktorun odasına doğru gittim kapıyı çalmadan içeri girdim ve sordum:

"Doktor artık bir şey söyleyecek'misin Bahar'ın nesi var?" diye.

Cevap verdi:

"Söylediğim gibi Bahar hanım zehirlenmiş hemde çok güçlü bir zehirle zehir yavaş yavaş ilerliyor eğer bir az da geç gelseydiniz artık hiç bir şey yapamazdık bu arada Bahar hanımı bu halde ne zaman buldunuz yani ne zamandır bu halde?" dedi ve sordu.

Cevap verdim:

"Ne kadar süre olduğunu bilmiyorum ama akşam eve geldiğimde odada yerde yatıyordu hemen aldım hastaneye getirdim neden sordunuz?" dedim.

Cevap verdi:

"Çünki bu zehir ne kadar yavaş ilerlese'de kalbi durdurma noktasına kadar gelmiş yani böyle bir duruma gelmek için 4-5 saat geçmesi gerekiyor" dedi.

Sordum:

"Tamam anladım peki şimdi durumu nasıl iyileşicek değil'mi?" diye.

Cevap verdi:

"Dediğim gibi eğer bir az geç gelseydiniz yapacak bir şey kalmayacaktı ama şimdi bir az daha iyi zehir vücudundan temizledik ama her ihtimale karşı 2 gün hastanede kalması gerekiyor" dedi.

Takıntı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin