Merhaba canlarım nasılsınız bakalım.
Yeni bölüm geldi 🥰 ☺️
Öncelikle son bölümü bu kadar geç attığım için herkesten çok özür dilerim.
Hazırsanız son bölüme geçelim.
Bahar (Aslin)
Bir süre daha Berk'in mezarının başında oturduktan sonra bir polis memuru bize yaklaştı ve ifadelerimizi ala bilmek için karakola gitmemiz gerektiğini söyledi.Önce Berk'in yanından ayrılmak istemedim bunu fark eden abim elini elimin üstüne koydu ve söyledi:
"Hadi birtanem şimdilik gidelim polisteki işlerimizi bitirelim ardından Berk'e ona yakışır bir şekilde veda edelim olur'mu?" dedi.
Gözlerim dolu bir şekilde abime baktım ve tamam anlamında kafamı salladım.
Daha sonra abim kalkmam için bana yardım etti ardından birlikte karakola gittik.
Biz ifademizi verirken birden odanın kapısı açıldı ve bir polis memuru odaya girdi.
Ardından komisere yaklaştı ve kulağına bir şey söyledi. Ne söylediğini bilmiyorum ama komiser bunu duyunca gözleri fal taşı gibi açıldı ve bana bakmaya başladı.
Bir süre sessizlik oldu ardından komiserin söyledikleri ile abim ben ve Onur şaşkına döndük:
"Şimdi size bir şey söylemem gerekiyor ama sakin kalmaya çalışın olur'mu?
Şimdi memur arkadaşın söylediğine göre Berk Acar'ın kimliğini doğrulamak için mezar açıldığı sırada mezarın boş olduğu keşf edilmiş" dedi.
Komiserin söylediklerini duyunca bayılacak gibi oldum ama kendimi toparladım ve heyecanlı bir sesle söyledim:
"Nasıl yani Berk şimdi yaşıyor'mu?" dedim.
Komiser söyledi:
"Henüz emin değiliz ama öyle görünüyor" dedi.
Berk'in yaşandığını düşününce bir anda kalbime bir mutluluk doldu. Ama ardından aklımı başka bir şey kurcalamaya başladı.
Eğer Berk yaşıyorsa Ozan bunu bilmiyormuydu?
Çünki mezar başındayken Berk'in öldüğünden oldukça emin görünüyordu.
Ben bunları düşünürken birden kapı çaldı.
Komiser gel dedikten tekrar içeri bir memur girdi ve söyledi:
"Amirim sizinle acilen görüşmek isteyen biri var" dedi.
Komiser kim olduğunu sordu. Memur adının Tuncay olduğunu olduğunu söyledi. Bunu duyunca şaşkına döndüm.
Komiser içeri almalarını söyledi. Tuncay içeri girdikten sonra komiser ona bakıp sordu:
"Söyle bakalım neymiş bu kadar acil olan şey" dedi.
Tuncay önce komisere ardından bana baktı ve söyledi:
"Söyleyeceğim şey Ozan beyin kuzeni Berk beyle ilgili Berk bey ölmedi yaşıyor" dedi.
Bunu duyunca ayağa fırladım ve söyledim:
"Nasıl yani yaşıyor gözlerimin önünde oldu her şey kalbine tam üç kurşun isabet etti" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntı
No FicciónEn büyük isteği iyi bir doktor olmakken bir adamın saplantısı yüzünden o adamla evlenmek zorunda kalan Bahar ve ona saplantılı olan Ozan