Bölüm 44: Endişe

197 14 4
                                    

Merhaba canlarım nasılsınız bakalım.

Yeni bölüm geldi 🥰☺️

                            Yavuz
Bir anda kapının sertçe çalınmasıyla eşimle birlikte yataktan kalktık. Hemen ayağa kalktım ve odadan dışarı çıktım.

Ben odadan çıktığım anda babam ve annem de kendi odalarından çıktılar ve şaşkınlıkla bir-birimize baktık. Daha sonra geldim diyerek hızla kapıya doğru gittim ve kapıyı açtım.

Kapıda Bahar'ı görünce inanamadım çünki en son onu 6 sene önce o evin önünde görmüştüm.

Perişan haldeydi şaşkın bir halde ona baktım ve söyledim:

"Bahar bu sen'misin" dedim.

Bahar sadece şunu söyledi:

"Abi" dedi.

Ardından bayıldı tam düşecek'ken onu tuttum ve yere çöktüm ve ancak o zaman yanında ki çocuğu farkettim anne diyerek ağlıyordu.

Hemen eşime seslendim:

"Melek" diye.

Hemen yanıma koştu ve şaşkın bir şekilde bana baktı hemen başımla Yağız'ı işaret ettim ve söyledim:

"Melek çocuğu içeri götür" dedim.

Melek hemen kafasını tamam anlamında salladı ve Yağız'ın yanına gitti ve onu içeri götürmeye çalıştı birden Yağız söyledi:

"Ben annemle kalıcam" diyip duruyordu.

Daha sonra ona doğru baktım ve söyledim:

"Küçük adam hadi bak şimdi sen içeri geç bende anneni getiricem tamam'mı" dedim.

Bir süre bekledikten sonra kabul etti ve ayağa kalktı ve içeri geçti. Ardından bende hemen Bahar'ı kucağıma aldım ve içeri girdim.

Daha sonra Bahar'ı salonda ki kanepeye yatırdım. Ardından annem ve Su hemen kanepeye koştular ve Bahar'la ilgilenmeye başladılar ama babam hala uzakta duruyordu.

Bu arada Melek Yağız'ı çocukların yanına götürmüştü ve onlarla ilgileniyordu ki onlar dışarı çıkmasın.

Bir anda gözüm sol eline ilişti ve elinin kan olduğunu gördüm ve telaşla söyledim:

"Elinde kan var" dedim.

Birden babam bunu duyunca hemen kanepeye koştu ve annemleri hafifçe kenara itti ve Bahar'ın yanına çöktü.

Daha sonra Bahar'ın kanlı olan elini eline aldı ve kontrol etmeye başladı ve ardından söyledi:

"Elinde görünen bir yara yok" dedi.

Daha sonra üzerindeki sweatshirt'ün kolunu yukarı sıyırdı ve hepimiz şaşkınlıkla koluna baktık.

Bahar'ın kolu sarılıydı ve kolu tamamen kan içindeydi. Babam yavaşça bandajı açtı.

Kolu tamamen kanla kaplıydı babam bir anda dondu kaldı ve bir anda gözlerinin dolduğunu gördüm.

Ama hemen kendin topladı ve Su'ya ilk yardım çantasını getirmesini söyledi.

Su hemen başını salladı ve koşup çantayı getirdi. Babam hemen Bahar'ın kolunu temizlemeye başladı. Bu arada annem Bahar'ın baş ucunda oturmuş saçlarını okşuyordu.

Takıntı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin