Bölüm 23: Öfke

550 17 2
                                    

Merhaba canlar nasılsınız bakalım.

Yeni bölüm geldi.

Hadi başlayalım.

                       Bahar (Aslin)
Sonunda Berk'e onu çok sevdiyimi söyledim ve dudaklarından öptüm.
Daha sonra Berk şaşkın bir şekilde bana baktı ama hemen kendine geldi ve beni kollarına aldı sıkıca sarıldı ve defalarca beni öptü.

Daha sonra bana bakıp dedi:

"Umarım şu anda rüyada değilimdir öyleyse'de  bu rüyadan hiç uyanmak istemiyorum" dedi.

Cevap verdim:

"Merak etme rüyada falan değilsin hepsi gerçek seni seviyorum" dedim.

Gülümseyerek bana baktı ve dedi:

"Bende seni seviyorum hemde çok herşeyden çok" dedi ve bana sıkıca sarıldı.

Birden gülerek kulağıma fısıldadı:

"Artık içeri geçelim'mi yeterince ıslandık bence hemde oğlumuzu alıp gidelim daha hazırlık yapıcağız  unuttun'mu" dedi.

Bende gülerek cevap verdim:

"Unuturmuyum hiç evimize dönüyoruz" dedim.

Bana baktı elimi tuttu eve gittik herkes bize bakıyordu. Göz ucuyla Ozan'a baktım gözlerinde ki öfke sanki daha da artmışdı.

Bizim yanımıza geldi ve dedi:

"Deli'misiniz siz ya bu yağış'ta dışarı'mı çıkılır" dedi.

Gülerek bir-birimize baktık Berk cevap verdi:

"Ne yapalım tutamadık kendimizi hem biz artık gidelim" dedi.

Ozan dedi:

"Henüz erken değil'mi ya olmaz bırakmam sizi" dedi.

Berk cevap verdi:

"Yok biz gidelim abi ya hem yarın baya işimiz var" dedi.

Ozan sordu:

"Ne işi bu bakalım?" diye.

Bu sefer ben cevap verdim:

"Yarın'dan sonraki gün evimize dönüyoruz o yüzden hazırlık yapıcağız" dedim.

Ozan şaşkın bir şekilde bize baktı. Daha sonra dedi:

"Böyle ıslak ıslak'mı gideceksiniz çıkın bari üstünüze falan değiştirin bizim giysilerden falan bir şeyler ayarlayalım size değiştirin üstünüzü hasta olursunuz bak yoksa" dedi:

Bense dedim:

"Teşekkürler ama gerek yok" dedim.

Berk'e baktım oda benim söylediklerime katıldı. Yağız'ı almak için odaya çıktım. Bir baktım Yağmur da uyanmıştı ve ağlıyordu kucağıma aldım ve sakinleştirdim.

Daha sonra Yağız'ı kucağıma aldım ve aşağıya indim ve Yasemin'e Yağmur'un uyandığını söyledim.

Biz çıkarken Melis'le Tufan da çıkmak için hazırlanıyorlar'dı meğer taksiyle gelmişler ve şimdi de dönmek için taksi çağırıcaklar'dı.

Berk'le birlikte bizimle gelmelerini teklif ettik başta kabul etmediler ama biraz ısrar ettikten sonra kabul ettiler.

Birlikte arabaya bindik. Ben ve Melis arka koltukta oturduk Tufan da ön koltukta oturdu. Yolda giderken birden Melis dedi:

Takıntı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin