Bölüm 34: Özür

233 6 2
                                    

Merhaba canlarım nasılsınız bakalım.

Yeni bölüm geldi 🥰☺️

                       Bahar (Aslin)
Birden kapı hafifçe çaldı. Ardından kapı açıldı gelen Yasemin'miş kucağında da Yağmur vardı kapı eşiğinde durup gülümseyerek sordu:

"Gire bilirmiyim?" diye.

Şaşkınlıkla kafamı evet anlamında salladım içeri geldi bize yaklaştı Yağmur'un başını okşayarak sordum:

"Benim güzel prensesim nasıl bakalım?" diye.

Cevap verdi:

"İyi senin sayende iyi" dedi.

Bunu dedikten sonra benim elimden tuttu daha sonra beni kendine çekti sarıldı ve söyledi:

"Bahar sana çok teşekkür ederim eğer sen olmasaydın kızımı kaybetmiştim" dedi.

Şaşkın bir şekilde bende ona sarıldım.
Daha sonra Yasemin benden uzaklaştı birden tekrar kapı açıldı bu sefer içeri Ozan girdi Yasemin'i görünce şaşkın bir şekilde sordu:

"Ne oluyor burada senin ne işin var burada?" diyerek Yasemin'e baktı.

Yasemin cevap verdi:

"Teşekkür etmeye gelmiştim" dedi.

Daha sonra Ozan bana bakarak söyledi:

"Bahar hadi odaya dinlenmen gerekiyor henüz tam iyileşmedin" dedi.

Daha sonra Yağız'ı kucağından aldı Mine'nin kucağına verdi elimden tuttu ve beni odadan çıkarıp yatak odasına getirdi.

Yatağa uzanmama yardım etti daha sonra birden telefonu çaldı ve odadan çıktı.

Birden bedenimde ki yanıklara krem sürmem gerektiğini hatırladım. Aslında baya geçmişti ama tam iyleşmemişti.

Yataktan kalktım kremi aldım ve kollarım bacaklarıma sürmeye başladım.

Kremi sürerken odaya göz gezdirdim ve odada başıma gelenler aklıma geldi ve gözlerim doldu.

Daha sonra kendimi toparlamaya çalıştım bu arada kollarıma ve bacaklarıma kremi sürdüm.

Bir tek sırtım kalmıştı ama oraya ne kadar çalışsam da elim yetmedi.

Mine'ye yardım etmesi için seslendim birden kapı açıldı Yasemin içeri girdi ve sordu:

"Bahar ne oldu?" diye.

Cevap verdim:

"Önemli bir şey yok ya sadece sırtıma bu kremi sürmesini istiyecektim" dedim.

Söyledi:

"O şimdi Yağız'la ilgileniyordur her halde istersen ben süre bilirim" dedi.

Söyledim:

"Zahmet olmasın" dedim.

Cevap verdi:

"Ne zahmet canım senin yaptığın şeyin karşısında bu ne ki hadi ver bakalım kremi" dedi ve elini uzattı.

Kremi verdim arkama geçti ve kremi sürmeye başladı bir sordu:

"Bahar yanlış anlama ama sana bir şey sora bilirmiyim?" dedi.

Söyledim:

"Tabii ki ne?" dedi.

Sordu:

"Çok merak ettiğim bir şey var sen ve Ozan nasıl tanıştınız?" diye.

Bir süre sessiz kaldım daha sonra cevap verdim:

"Bir sene belki bir az daha fazla süre önceydi ben üniversiteye giderken yolun diğer tarafına geçiyordum birden hızla bir arabanın üzerine geldiğini gördüm ve bir anda hızla kendimi yolun diğer tarafına attım ve yere düştüm.

Bir az ileride araba durdu ve içinden Ozan indi bana yaklaştı hatta hafif içkiliydi benimle tanışmaya falan çalıştı sinirle ona bir tokat attım sonra oradan uzaklaştım ve bu onu ilk ve son görüşüm olduğunu umdum ama gördüğün gibi olmadı ve şimdi buradayım" dedim anlatırken sesim titriyordu.

Yasemin bir süre sessiz kaldı ama daha sonra sordu:

"Seni de sıkmak istemiyorum ama Berk'le nasıl tanıştın?" diye.

Berk'in ismini duyunca hafifçe gülümsedim ve söyledim:

"Berk'le Ozan'la tanıştığım'dan yaklaşık bir ay sonra tanıştım benimle ilk karşılaştığın anı hatırlıyor'musun?" diye sordum.

Cevap verdi:

"Evet hatırlıyorum niye ki?" dedi ve sordu.

Cevap verdim:

"O gün evden çıktıktan sonra önce evime gittim ama içeri vermedim tekrar bir taksiye binip Ozan'ın benimle zorla birlikte olduğu bu evin olduğu ormana geldim bir az yürüdüm ve bir uçurumun yanına geldim.

Tam kendimi atacaktım abim geldi ve beni kurtardı daha sonra bu planı yaptı ve beni ölü gösterdi daha sonra beni alıp askerlik yaptığı yere götürdü daha sonra o gitti.

Evde otururken birden kapı çaldı kapıyı açtım karşımda Berk'i gördüm abim bana göz kulak olmasını rica etmiş o yüzden gelmişti.

Aradan iki ay geçmişti abim babamları getirmek için gitmişti bende o gün Yağız'a hamile olduğunu öğrendim ne yapıcağı'mı düşünürken Berk ailemin önünde evlenme teklifi etmişti.

Evlendik ve onun evine gittik Ozan'la Berk'in kuzen olduğunu çok sonra öğrendim.

İşte böyle benimle Berk'in hikayesi böyleydi" dedim.

Yasemin söyledi:

"Bu yaşadıkların için gerçekten üzgünüm bende sana çok kötü şeyler yaptım" dedi ve ağlamaya başladı.

Arkamı döndüm ona sıkıca sarıldım ve söyledim:

"Ağlama lütfen senin hiç bir suçun yok tamam'mı hadi sakinleş bakalım" dedim.

Gülümseyerek bana baktı birden söyledim:

"E hep ben anlattım şimdi sıra sende Ozan'la sen nasıl tanıştın?" dedim.

Anlatmaya başladı:

"Biz Ozan'la üniversite zamanın da tanıştık aynı bölümde okuyorduk önce arkadaş olduk daha sonra sevgili olduk uzun bir süre çıktık ama anlaşamadık bu yüzden kaç kere ayrılıp barıştık en sonda nişanlandık ama olmadı seninle tanıştı ve beni unuttu şimdi bile bana Yağmur için katlanıyor bunu biliyorum ama hala onu seviyorum" dedi.

Daha sonra elimi tutarak söyledi:

"Aslında ben senden özür dilemek istiyorum bunun için çin cesaretimi toplamaya çalıştım ama yapamadım şimdi soruyorum beni yaptığım her şey için affede bilirmisin her şeye baştan iki iyi arkadaş olarak başlaya bilirmiyiz?" dedi.

Kafamı evet anlamında salladım ikimizin de gözleri dolmuştu bir birimize sarıldık daha sonra Yasemin dinlenmem için odadan çıktı ve beni yalnız bıraktı.

Bu günlük bu kadar canlarım.

Biliyorum bir az kısa oldu o yüzden özür dilerim ama yavaş yavaş bunu düzelticem.😉😘

Hoşçakalın 😙 ❤️

Takıntı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin