KONUK

6.1K 199 40
                                    

 ✨Beğenmeyi ve görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum✨


Daha küçük yaşda bana konuşamaz denmişti ama ben hayatımdan hiç vaz geçmemiştim.

"Doktor bey lütfen bişdey diyin kızım hiç konuşamiycakmı benim hep böyle lal mi kalıcak"
Doktor yüzünü eğip sıkınfılı bir nefes vererek konuştu " malesef hanım efendi beklenilenden daha erken doğmuş bu yüzden hasar oluşmuş çok üzgünüz" bense muayne yatağında anlamsız gözlerle onlara bakıyorum.

~

O zamandan bu zamana kadar hiç konuşamadım zorladım çok zorladım ama olmuyodu.

Taki düne kadar o an ne oldu bilmiyorum ama ilk kez konuşucamı hissettim kısık seslede olsa karan beni duymuştu olan furkana olmuştu karan şok olunca elindeki furkanı unutmuş ve onu suya atmıştı.

En son kendiside atlayınca olan olmuş hasta olmuşlardı kışın ortasında havuza girerseler böyle olurdu.

İkiside salonda şöminenin önünde battaniyenenin altındaydı kafa kafaya vermişlerdi ağızlarında termometre ile sıcak çayı bekliyolardı.

Furkanda bu aile için bi çalışan deil onların bir çocuğu gibiydi . "Ulan deliler küçükkende böyleydiniz büyüdünüz halada aynısınız nedir sizden çektiğim " hakan ağa başlarında durmuş iki çocuğa azar çekiyodu.

Bu halde karan çok tatlıtdı sanki minik bir çocuktu.
"Ya baba o an bi mutlulukla atladım " furkan bi anda ona dönmüştü " benim ne günahım vardı abi ya tepe üstü havuza attın hayır o deil korumalar arasında bi mertebem vardı yani karizma çizildi "

Karan furkanın ensesine vurdu " Bana bak bidaha karıma dokun seni en üst mertebede si-" devam edicekken benim orda olduğumu fark edip cümlesini deiştirdi " silerim " diye tamamladı bu hali çok komikti.

Azındaki termometre ötünce nurbanu anne eline almış ve cıklayarak ikisinede şurup içirmişti. " Ya anne kocaman adam oldum şurup nedir ya " nurbanu anne zorla karanın ağzına tıkamıştı şurubu karan yüzü buruştururarak içmişti.

Dışarda Görsen aşiretin varisi gel bide evde gör tam bi çocuk " onun muzlusu varmı acaba " muzlumu " he var oğlum seç beğen al muzlu çikolatalı oğlum şurup bu ne muzlusu " onada aynı şekilde içirmişti.

"Hadi şimdi gidip yatın uyuyun " karan yerinden kalkıp benide kucana aldı yavaşca odaya çıkmaya başladı .

" İyiyim ben merak etme " merak eden kimdi ki onu gidip denizi merak etsin. Odanın kaşısını açtı ve beni yatağa bıraktı daha sonra yanıma eğilip " o ladar mutluyum ki anlatamam konuştun safirim " elimi tutucağı anda elimi çektim ve gözlerine dolu gözlerimle baktım.

" Yapma lütfen bana sırt çevirme ben bişey yapmadım sana yemin ederim ki ben bişey yapmadım " nefes verdi ve devam etti " yarın denizi doktora götürücem ve o zaman dna testi yaptırıcam görüceksin " yüzüne bakmıyodum artık ona inanmak istiyodum ama başaramıyodum benden önce denizle ne yaşadılar bilmiyodum.

Karan benden uzaklaşıp banyoya doğru gitti gitmeden beni yatırmıştı bende gözlerimi kapatmış uyumaya hazırlanıyordum birden telefona bi mesaj geldi tanımadığım numaraydı açıp baktım.

Bir dakika bu denizdi. Ama benim denizde numaram ne arıyodu.

Deniz :
" Bu mesaj sana attığım ilk ve son mesaj karandan uzak dur onun bebeğini karnımda taşıyorum yarın bebeğimize bakmaya gidicez ne acı deil mi sen anne bile olamıycaksın dediğim gibi biz karanla bir aileyiz ve sende ondan uzak durucaksın

Kanunsuz BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin